Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #57930:
Musíš pochopiť, že oni sú podmienkami v MHD a tým pádom aj v myslení a posudzovaní úplne niekde inde ako my. Im šrotovanie T4-iek a záchrana elektronických transparentov pripadá asi taká dramatická ako keď sa u nás šrotuje Karosa B 732 spolu s držiačikmi na plastové tabuľky.

Pre nás je zastaralá B 732, pre nich T4. My pre držiaky na plastové tabuľky prakticky žiadne rozumné využitie nemáme, oni nemajú žiadne využitie pre elektronické transparenty.
Reakcia na: Dispecer #57929:
ak to opravíš hoc len na jar 2008, vždy to bude lepšie ako 4.4.2006
Reakcia na: S499.1023 #57919:
netuším, ako sú vybavené ich vozidlá infopanelmi, ale aj u infopanelov platí, že x+1 > x. Ak nie do vozov, tak na zastávky, do kancelárie riaditeľovi, na podnikové WC, kde by zobrazoval, či je obsadené alebo nie, prípadne do múzea. Využití by sa dalo nájsť veľa.
Ja im ich právo šrotovať čokoľvek ich vlastné neberiem. Avšak myslím si, že ak by ponúkli za minimálnu cenu niektoré súčasti vozov (ak by teda mohli), kupci by sa našli. Tu skôr možno považovať za chybný proces, ktorým ich ponúkali, ak sa nik neprihlásil (len premýšľam).

"Napríklad preto, že cena kvalifikovanejh demontáže a uskladnenia by presiahla úsporu? "
--->>> toto mi, prosím, objasni. Čo musí byť demontáži kvalifikované ❓ Prepáč, ale nemôžem uveriť, že demontáž a uskladnenie (náklady na uskladnenie infopanelu možno pokladať za nulové; predpokladám, že tunajší DP si neprenajíma vozovňu od iného subjektu (a ak by si aj prenajímal, infopanel nezaberá miesto také veľké, aby bolo nutné pre neho zriaďovať novú halu alebo niečo podobné) stojí viac ako komplet celý nový infopanel.
Reakcia na: Astor #57923:
Ak sa ku mne dostane presnejší dátum, opravím to. ?
Reakcia na: eMareq #57924:
Ako som už písal, KVKV klame. Nie je potrebné toto suché konštatovanie baliť do nejakých pekných slovíčok.
Reakcia na: tbus #57922:
Tak to pardon, to som ťa zle pochopil kvoli tomu smajlíku. Áno, je to presne tak.
Reakcia na: Nodes #57921:
Pravdepodobne áno. Však napíš do DVB, možno ti nejaké dajú, keď si ich prídeš zmontovať a odvezieš. Ja som potreboval z Wurzburgu nejaké blinkre a reflektory a hneď sa ma pýtali, či nechcem celú električku ? .
Reakcia na: Astor #57923:
V apríli ´06 skončili len 6297, 6298, 6401, 6404, 6406 a 6045, pokiaľ viem, tak 6299 skončila začiatkom roka 2008
Reakcia na: KVKV #57905:
No neviem, ale mám pred očami marcové číslo Dopravára, kde na strane 5 je prepis listu, ktorý bol zaslaný Ficovi, kde ho žiadajú o nenávratný príspevok od štátu vo výške 17,2 mil. €.

Tá suma je rozpočítaná na 16 ks Varií, 8 ks NP trolíkov a 10 ks NP busov.

Zároveň ho žiadali, aby sa dali čerpať prostriedky z €Ú aj na obnovu E a T a výstavbu nových tratí.
Reakcia na: S499.1023 #57920:
myslel som to v tom zmysle ze to nijak neovplyvnime, takisto ako rozoberanie v nemecku
Reakcia na: S499.1023 #57919:
Bolo by mozne z tych T4 pouzitu nas pantograf?
Reakcia na: tbus #57889:
Zatiaľ čo keby ho do koša nehodil, tak by to decko niekde v treťom svete nezomrelo? Zomrelo by úplne rovnako.
Trocha racionality do tých citových výlevov.
Reakcia na: TA #57915:
Ako máš pocit, že v Drážďanoch sú vozidlá nedostatočne vybavené infopanelmi? Nechajme to proste na nich. Je to ich majetok a keby to aj hneď nebolo podmienené dotáciami, tak proste majú rávo sa rozhodnúť tie električky zošrotovať a nie sú povinní ich darovať Košiciam. Mimochodom neviem, ako je to v tom Plavne čo tu ktosi spomínal ale v Drážďanoch tie električky najprv ponúkali do zahraničia a nikto si ich nevzal. Nejaké DAROVALI do Rumunska, pričom ešte zaplatili aj dopravu, pretože tamojší dopravcovia nemali ani na tú.
Vzhľadom na to, že pri šrotovaní musia platiť ešte nemalý poplatok za ekologickú likvidáciu, určite by boli radšej, keby si ich niekto vzal.
A prečo aj s pantografmi a transparentami? Napríklad preto, že cena kvalifikovanejh demontáže a uskladnenia by presiahla úsporu?
Mimochodom, nasadeniu tchto električiek v ČR a v SR bráni okrem iného aj to, že T4 (ani KT4) nie je u nás schválený typ a už sa ani schváliť nedá.
Reakcia na: SHORTY #57917:
len dúfam že aspoň dodržia pravidlo na každý článok iný odtieň červenej tak ako to bolo doteraz ?

Inač napadlo mi, kto platí tú rannú obchádzku cez obec ŤHC, čiže 3 km navyše krát nejakých 15 - 20 spojov denne, ročne to výjde na celkom slušné číslo...
Reakcia na: tbus #57916:
Sa nepomýlia ale opravia jej súčasný náter spôsobom á´la 413
Reakcia na: RDZ 50 #57899:
mohli by sa pomýliť a hodiť aj 525 do červeno-krémovej ?
Reakcia na: S499.1023 #57911:
električku ako celok beriem, OK. Ale čo je zastarané na infopaneloch alebo polpantografoch, ktoré tam vidíme ❓ Ešte aj polpantografy by som bral, že môžu byť už mimo svojej morálnej životnosti, lebo nepoznám ich technické parametre, ale minimálne infopanely - keď už nič iné, mohli sa nimi dovybaviť súčasné vozy (napr. sa mohli použiť ako ďalšie vnútorné panely a pod.).
Reakcia na: myslavcan #57907:
Nelakovať vôbec... ?
Reakcia na: S499.1023 #57911:
Presne tak!To len my z východu sme navyknutý na to,že sa musíme prepravovať v električkách,ktoré už dávno mali byť v múzeách. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.