To je druhá strana mince. Priznám sa, že neviem aké boli podmienky prípadných dotácií na rekonštrukciu tých T4, no to je chyba systému a toho, kto podmienky takto nastavil a dopustil prípadné plytvanie.
odhliahnuc od podmienok, za ktorých dostali nenávratnú pôžičku na ich rekonštrukciu, je ničenie čohokoľvek fyzicky fungujúceho a morálne nezastaraného barbarstvo
Toto video tu už bolo. Presne ako píše SHORTY v #57892, toto nemá s barbarstvom nič. Tieto T4 jednoducho doslúžili a boli nahradené novými modernými vozidlami. Nepredlžovala sa ich životnosť, ale dala sa práca ľuďom, ktorý postavili nové električky, zvýšil sa komfort cestujúcich a znížili sa prevádzkové náklady. Fakt by bolo lepšie nechať ich rozpadnúť sa počas prevádzky, ako sa to robí v KE, na Ukrajine, v Rumunsku a podobne?
Takze najnovsie info zo Strediska udrzby kolajovych vozidiel - 412+413 cerveno-kremova (predny vozen uz takmer hotovy), 410+411 priprava na cerveno-kremovy, 525 zrejme novy unifik, ale nakolko nie su schemy, zrejme sa to stale bude natahovat... ?
Momentalne na prehliadkach teda 412+413, 525, 410+411, 606, 363+357, 394+395, najblizsie pojdu dnu 531 a 402+403. Mimoriadne opravy 380, 529 a 537.
S KT4 z Plauenu je to tak. Nedavno boli generalkovane, ale musia ich srotovat. Keby ich predali, museli by vratit urcitu sumu penazi, ked nie vsetky, ktore dostali na ich generalky.
Možno je to tak ako s našimi Ikarusmi, inde by ich vedeli využiť ešte 10 rokov, ale my ich musíme zošrotovať, lebo také sú pravidlá čerpania dotácií EÚ ?
ale tak na druhej strane, povedzme si pravdu .. co viac treba vacsine nasich vodicov? sadnu, je im jedno do coho, odrobia, vacsinou fajne dokatuju a ide sa dalej .. den po dni .. obrovska cest vynimkam .. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50