Vedenie košického mestského dopravcu však v blízkej budúcnosti o zavedení bezpečnostných kamier do dopravných prostriedkov neuvažuje.
" Nepočítame s tým ani v budúcoročnom investičnom pláne. Z hľadiska investícií DPMK uprednostňuje investície v prvom rade do bezpečnosti koľajových tratí a obnovy vozového parku," vysvetlila jeho hovorkyňa Monika Múrová.
táto konkrétna situácia nie je to len o L 29 - prečo je medzi 2 spojmi L 16 medzera 37 minút namiesto 30 Okrem iného to potom nabúrava aj koordináciu s L 12. A to je ďalší problém - predpokladám, že práve kvôli nej odchádza 1. spoj L 16 končiaci na Staničnom námestí z Podhradovej už o 20:51 namiesto 20:56. Síce chápem, že viac ľudí asi využije L 16 pri ceste do centra než L 12, ale zvýšený počet spojov večer v podstate ničomu neprospeje, keďže súhrnný interval je kombináciou 10-minútového a 20-minútového intervalu. Radšej namiesto toho mohli nechať L 16 každých 30 minút ako po celý deň mimo špičky a L 12 taktiež - prekladaný 15-minútový interval by neznamenal prakticky žiadne zhoršenie súčasného stavu, keďže by išlo len o 1 jediný spoj menej v posledných 3 hodinách premávky, najmä ak si uvedomíme, že odchody L 16 a L 12 z Podhradovej o 20:36 a 20:41 nasledujú nezmyselne 5 minút po sebe. Takže navonok pekný večerný 20-minútový interval na L 16 sa takto míňa účinku, keďže namiesto istého maximálneho čakania 15 minút, môže cestujúci z Podhradovej večer do centra čakať až 20 minút (diery medzi 20:51 a 21:11, 21:31 a 21:51 a aj medzi 22:11 a 22:31).
ked si vsimnes, tak ten clanok patri do rubriky fikcia ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MHDmarek
By ma zaujímalo, že kedy príde tá nová električka???