Vyberú kocky, nasypu štrk, vyhlásia predĺženú životnosť o 20 rokov a budú čakať kým sa nevykoľají ďalšia električka, aby znovu mohli predĺžiť životnosť trate.
Pokial viem, "10" je dnes tiež oblepená sračkami.
A to sa ešte pamatám, ked ju ťahali na Hlavnú, členovia hzds (sorry - hsmd) sa dušovali, že ju budú chrániť vlastným telom.
Prešli štyri roky A NIČ! Už ju ani nevystavujú na košickom "tramwaytágu".
Tak to bolo a tak to bohužiaľ,ako čítam pokračuje.Časy prvotného nadšenia,keď som do opravy nákladnej 1 občas vrazil aj vlastné prachy sú preč a je to logické.Stačilo,že prišli ľudia z Heinekenu,ukázali na vtedy už zvonku opravenú 10,že toto chceme na krčmu a bol cirkus.DP sa postavil,tak,že to je ich a oni si s tým urobia,čo chcú/vidina prachov za prenájom.../.Našťastie sa podarilo presvedčiť vedenie,že nie!Tak potom "obetovali" Cassoviu,což je pre nich vzácne HISTORICKÉ vozidlo.Jediné na čo to bolo dobré,že sa okamžite robil zápis na Pamiatkovom úrade.A na Hlavnej máme "šumnu eletričku",ne Pali?
Na železnici už dávnejšie manažmenty pochopili,že reprezentácia firmy je aj história a nostalgia,zásadný zlom nastal v 97 pred 150.tkou,ale Kubáčkovcom tiež trvalo cca 20 rokov,kým to prelomili.Takže ešte máte desať... ?
Asi tak sa snaží, že keby niet jeho snahy robiť iné veci, tak by Furčanova ŠL už bola dávno opravená a zarábala by na seba... A absolútny problém nie sú peniaze ale to, že nikto to nechce v DP a pokiaľ je niečo majetok DPMK, tak nemôžeme vrážať do toho peniaze... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka