DP sa dnes spoliehal na nevedomosť cestujúcich, ktorí si lístky zbytočne označovali - toto je cestovanie zadarmo...
Väčšina vodičov (polovodičov) nemala ani tušenie, že dnes sa cestuje zadarmo, lebo tu prácu robia pre peniaze a akýkoľvek záujem o MHD nad rámec povolania neexistuje. Poniektorí to vedeli z médií, poniektorí sa o dianie zaujímajú - a tí vedeli. Avšak prvotná informácia ráno pri nástupe do služby úplne absentovala. A pár minút po výjazdoch začali otázky smerované na JCX1... ten musel mať dnes pevné nervy (zabrániť sa tomu mohlo malým oznamom na výprave).
BTW - ako bolo nižšie spomínané, označovače sa dajú blokovať avšak na nasledujúci spoj ostanú blokované len čítačky kariet a označovače fungujú ďalej, preto je potrebné každé 1/2kolo znova odblokovať a zablokovať - avšak aj k takémuto úkonu chýbal oznam a hlavne manuál, ako to urobiť...
A som rád, že tú špinu nevidím len ja, že nie len ja vidím všetko zlé na DP, ale žiaľ takto NIKDY nepritiahneme viac ľudí do MHD. A hlavne nečinnosťou voči IAD, chceme zrýchľovať ale mesto robí presne opačné opatrenia...
...a najväčším výsmechom je súťaž "KTO SKôR". Bol som pri jej zrode a tajne som dúfal, že rozhýbe konanie mesta a DP ale zatiaľ je to každoročné "fiasco". Žiadosť o zmenu signálnych plánov CSS leží už viac ako 2 roky na stole MMK a fy Matyáš a jediný prínos od nich je skracovanie signálov pre električky (Dom umenia 3s, N.nemocnica 4s.... a Tesco jazero je kapitola sama o sebe) a obrovské zvýhodňovanie IAD!!!
OFF TOPIC : ak nám schváli ministerstvo financie na nákup vozidiel na najúbohejšie MS v hokeji, kto nám ich za tak krátku dobu vyrobí??? Zhomologizuje Vario??? Alebo sú už vyrobené a čakajú na sklade???
Väčšina vodičov (polovodičov) nemala ani tušenie, že dnes sa cestuje zadarmo, lebo tu prácu robia pre peniaze a akýkoľvek záujem o MHD nad rámec povolania neexistuje. Poniektorí to vedeli z médií, poniektorí sa o dianie zaujímajú - a tí vedeli. Avšak prvotná informácia ráno pri nástupe do služby úplne absentovala. A pár minút po výjazdoch začali otázky smerované na JCX1... ten musel mať dnes pevné nervy (zabrániť sa tomu mohlo malým oznamom na výprave).
BTW - ako bolo nižšie spomínané, označovače sa dajú blokovať avšak na nasledujúci spoj ostanú blokované len čítačky kariet a označovače fungujú ďalej, preto je potrebné každé 1/2kolo znova odblokovať a zablokovať - avšak aj k takémuto úkonu chýbal oznam a hlavne manuál, ako to urobiť...
A som rád, že tú špinu nevidím len ja, že nie len ja vidím všetko zlé na DP, ale žiaľ takto NIKDY nepritiahneme viac ľudí do MHD. A hlavne nečinnosťou voči IAD, chceme zrýchľovať ale mesto robí presne opačné opatrenia...
...a najväčším výsmechom je súťaž "KTO SKôR". Bol som pri jej zrode a tajne som dúfal, že rozhýbe konanie mesta a DP ale zatiaľ je to každoročné "fiasco". Žiadosť o zmenu signálnych plánov CSS leží už viac ako 2 roky na stole MMK a fy Matyáš a jediný prínos od nich je skracovanie signálov pre električky (Dom umenia 3s, N.nemocnica 4s.... a Tesco jazero je kapitola sama o sebe) a obrovské zvýhodňovanie IAD!!!
OFF TOPIC : ak nám schváli ministerstvo financie na nákup vozidiel na najúbohejšie MS v hokeji, kto nám ich za tak krátku dobu vyrobí??? Zhomologizuje Vario??? Alebo sú už vyrobené a čakajú na sklade???
sances
Áno, stále je čo zlepšovať.
Človeka ktorý rozhodol že radšej žiadna tabuľka ak nie je tyrkysová by bolo treba tiež odmeniť.
Určite nie je ľahké kontrolovať tak rozsiahly vozový park ako má MHD ale je to všetko v ľuďoch.
Je to najmä o peniazoch,tie sa často strácajú inde ako by mali.
Ak MHD platí za čistenie sedadiel ako to že nie sú čisté?
Určite by bolo takých príkladov veľmi veľa.
Chcel som upozorniť na to, že takto to nefunguje."Vozme sa MHD, je to lacnejšie,ekologickejšie,rýchle, spoločenské, uvedomelé?.." Nie nie. Aj nejakú kultúru tu treba zachovať aby som sa v autobuse necítil ako somrák..
?