Balky: No Bratislavu prechod na palubné počítače, elektronické označovače, časové lístky, zápis na čípovú kartu bez rôznych papierikov a 200 nových viactarifných lístkových automatov vyšiel na 200,000 DM čo bolo okolo 4,2 milióna SKK. Myslím si, že služby cetujúcej verejnosti, ČIŽE ZÁKAZNÍKOM sú aj iné veci ako len busy a tak namiesto jednej novej Karose ste mohli prejsť na niečo také. Okrem iného u vás by toho bolo menej.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
e.m. dokaze mnoho dalsich veci, proste to nie je len pocitac, na ktorom piseme vo Worde Oznamy o zmenach k horsiemu.
Sarko
Ale oni na to majú právo, pretože VA USS sa nachádza na súkromných pozemkoch USS. Koľajový zvršok však patrí DPMK, takže každy si svoje právomoci bude vysvetľovať po svojom. Nedovolia Ti fotografovať ani na železničnej spojke, na ktorej prichádzajú nové alebo odchádzajú predané električky. Parkovisko je tiež majetkom USS a fotografovať Ti tam jednoducho neumožnia, pretože vrátnica Valcovní USS je blízko a tak SBS-kári zasiahnu pomerne rýchlo.
Sobotňajšia udalosť ma však už naštvala, takže v najbližšej dobe sformulujem pre vedenie USS list, v ktorom ich požiadam o vysvetlenie. Ak mi budú tvrdiť, že si verejný majetok na súkromnom majetku nemôžem fotografovať, požiadam ich vystavenie povolenia a ak nebudú súhlasiť, budem to riešiť ďalej, až kým nedosiahnem nejaký kompromis.
Čo sa týka fotografovania železiarov, ako nastupujú cez predné dvere, to predsa nie je žiadne porušenie, ani nič. Električka je mestským majetkom a teda verejným. Medzi davom sa takisto určite nebude nachádzať žiadna významná osoba, ktorá si vyžaduje zvláštnu ochranu a teda aj zákaz fotografovania. Keď príde nejaký cestujúci, že nesúhlasí, aby bol fotografovaný, tak mu treba povedať, že sa fotil pantograf a on ani nebude vedieť, čo to je. Ak bude protestovať vodič, treba mu vysvetliť, že sa fotí vozidlo a že on pri šírke súpravy na fotke úplne zanikne a navyše je tu odraz od skla
Čo sa týka odfotografovania tachometra, veľmi-preveľmi ma mrzí, že sa mi nepodarilo odfotiť tachograf smerom do USS, keď displej ukazoval číslo 81. Ono, po prehliadkách sú vozidlá v pomerne dobrom stave, avšak o vozidlá sa treba starať aj priebežne. To DPMK už trochu pochopil, že vo výraznejšej miere robí preventívne prehliadky, ale ešte stále to nie je ono. Električky premávajúce vo zvýšenej miere do USS by mali mať špeciálne periodické prehladky, pretože motory a podvozky na takéto rýchlosti nie sú stavané.