Este jeden paradox. Tento test vysiel jak reklama na bicykel. Ibaze sa na nom kvoli absentujucej sieti cyklochodnikov da pohybovat v premavke len s davkou rizika.
O aute by sa dalo polemizovat. V praxi je len zriedkavo realizovana cesta IGK v subehu s elektrickou. Ked mam auto, tak idem najkratsou resp. najrychlejsou moznou cestou.
aj tak zdrvujúco porazila auto a bus, takže predbehnutie inými ekologickými formami dopravy môžeme zanedbať.
Inak, 14:02 je takmer 2-krát viac a nie len o polovicu viac ako 7:41. ("Motorista s časom 14:02 cestoval do cieľa takmer o polovicu dlhšie ako električka." - http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8603)
ich hmotnosť nie je problém, však sú také tenké, že je problém dve oddeliť v kufri od seba... ? ...noo aktuálne služobné tabule (zatiaľ aktuálne - pozn. red. ? ) - POR, MAN, SKU, CVI,.. sú oproti novým jedné 700 gramové novodury! ? ale tak máme "Kláriku" tak nech je ju dobré vidieť aj na čelách rýchlodrážnych liniek... ? Dobre že sa zrušili "zetka", dnes by sme už mali čelnú "R1", "R1 Z" a dojazdová 6tka a 9tka po spoločenský by mali asi bodkované... ?
bohužiaľ... ľutujem tých vodičov čo sa pozabudnú v USS, nevymenia čelnú a otrie o nich ústa celý areál, pretože ten tik siahnuť na transparent pri prejazde na inú Rkovú linku bude treba dostať do krvi... ? Ale keď už tak unifikujeme a zjednocujeme systémy (príklad - BUSE/EM transparent R1 - čelný plast R1) tak som zvedavý či sa teraz rýchlo osadí aj 513ka alebo prestrieka plátno... ? ? ?
za to som dal "asi"... ale tak oficiálne proste skončili. Je to podľa mňa dosť významný moment. Od prvého BUSEčka v 1996-tom trvalo 14 rokov, a už majú všetky vozy tabule...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes