Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #57263:
ale veď auto nešlo popri trati. Každý súťažiaci mal ísť svojou vlastnou trasou. Aspoň minulý rok to tak bolo prezentované.
Este jeden paradox. Tento test vysiel jak reklama na bicykel. Ibaze sa na nom kvoli absentujucej sieti cyklochodnikov da pohybovat v premavke len s davkou rizika.
Reakcia na: Nodes #57263:
a v aute netreba prestupovať..
Reakcia na: TA #57262:
O aute by sa dalo polemizovat. V praxi je len zriedkavo realizovana cesta IGK v subehu s elektrickou. Ked mam auto, tak idem najkratsou resp. najrychlejsou moznou cestou.
Reakcia na: Nodes #57261:
aj tak zdrvujúco porazila auto a bus, takže predbehnutie inými ekologickými formami dopravy môžeme zanedbať.
Inak, 14:02 je takmer 2-krát viac a nie len o polovicu viac ako 7:41. ("Motorista s časom 14:02 cestoval do cieľa takmer o polovicu dlhšie ako električka." - http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8603)

Ktorá električka sa zúčastnila súťaže ❓
Skor sa trosku cudujem, ze sutaz nebola nastavena tak, aby vyhrala elektricka.
Reakcia na: Astor #57259:
práve to, že článok môže mať len článkovaný autobus, električka,... Niekto je tu už zmagorený z KTčka s NP článkom ?
Reakcia na: tbus #57258:
vsetky presovske ich maju ? ?
Reakcia na: 280 #57257:
čakal som kto si všimne ?

Odkedy má Midibus nízkopodlažný článok?
Reakcia na: tbus #57252:
InfoPamely? ?
Reakcia na: gabo5607 #57255:
ich hmotnosť nie je problém, však sú také tenké, že je problém dve oddeliť v kufri od seba... ? ...noo aktuálne služobné tabule (zatiaľ aktuálne - pozn. red. ? ) - POR, MAN, SKU, CVI,.. sú oproti novým jedné 700 gramové novodury! ? ale tak máme "Kláriku" tak nech je ju dobré vidieť aj na čelách rýchlodrážnych liniek... ? Dobre že sa zrušili "zetka", dnes by sme už mali čelnú "R1", "R1 Z" a dojazdová 6tka a 9tka po spoločenský by mali asi bodkované... ?
Reakcia na: RDZ 50 #57253:
Ťažšie kufre...namiesto jednej čelnej a jednej zadnej tam budeš mať teraz 4 čelné a 4 zadné ?
Reakcia na: TA #57251:
autobuska už je dnešným dňom poriešená... všetky vozy majú buď Orangestar systém alebo BUSEčko...
Reakcia na: tbus #57246:
bohužiaľ... ľutujem tých vodičov čo sa pozabudnú v USS, nevymenia čelnú a otrie o nich ústa celý areál, pretože ten tik siahnuť na transparent pri prejazde na inú Rkovú linku bude treba dostať do krvi... ? Ale keď už tak unifikujeme a zjednocujeme systémy (príklad - BUSE/EM transparent R1 - čelný plast R1) tak som zvedavý či sa teraz rýchlo osadí aj 513ka alebo prestrieka plátno... ? ? ?
Reakcia na: TA #57249:
mnoho vozov napríklad nepoužíva zadné infopamely (z dôvodu vieme akého), ale vybavené panelmi sú už teraz všetky.
Reakcia na: RDZ 50 #57250:
mal som na mysli, čo sa týka AD. Najskôr som zle pochopil #57247.
Reakcia na: TA #57249:
349, 356, 357, 362, 363, 367, 376, 377, 378, 380, 382, 384 až 395, 400, 401, 404, 405, 406, 407, 410, 411, 412, 413, 415 až 424 a 513tka...
Reakcia na: Yogi616 #57247:
ktoré vozy (voz) ešte nepoužívajú infopanely ❓
Reakcia na: Yogi616 #57247:
za to som dal "asi"... ale tak oficiálne proste skončili. Je to podľa mňa dosť významný moment. Od prvého BUSEčka v 1996-tom trvalo 14 rokov, a už majú všetky vozy tabule...
Reakcia na: tbus #57246:
nemyslím si, žeby bol EM-Test na 100% #slick#

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.