Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #55674:
Všimol som si to až teraz, keď známy dostal do tabuliek tú linku, videli sme, ako to funguje v reále ?
Začína mi dochádzať trpezlivosť. Nastúpim do L9, stlačim Zakúpiť CL, bo si chcem vziať hodinový, priložím kartu, ani to s tým šrotom nehlo, tak ju odtiahnem, aby som to skúsil znovu a vtedy mi označí polhodinový lístok. Prisahám Bohu, raz sa naštvem a ten džad namieste rozkopem.
Reakcia na: Vladimír #55658:
V tom máš pravdu, pozabudol som na linku 2, ktorá taktiež nejazdí.

Re #55659 5: Prosím ťa nemiešaj tu to, že sa ma to "bytostne dotýka". Tak isto sa ma týkajú aj linky 13, 28, 52(L) a najradšej by som ich všetky videl ukončené na Važeckej (19-tku na Levočskej).
Reakcia na: gabo5607 #55427:
zaujímavé, že CP pre L23 platí od roku 2008, ale všimli ste si to iba teraz ? Tým ale nechcem tvrdiť, že je to v poriadku.
Reakcia na: Vladimír #55655:
V rannej špičke určite, ale tam to nieje taká "boľačka". Pokles len o 33% (z 12 spojov na 😎, ale vzhľadom na vypravovanie KT to nieje zásadné zhoršenie.

Re #55652 jt: A čo že došlo počas výluky k redukcii LINIEK? Počet spojov je z Jazera DC rovnaký, o.i. sa pravidelnosť natiahla až po Starú radnicu. Naviac aj kapacita sa zvýšila pri niektorých spojoch aj o 100% (zvyšné doteraz premávajúce sóla L7 nahradené veľkou električkou + ak spojím sóla na L2 + L4 a spravím z nich dvojice tak toto mi robí druhá polovica spojov z L7). To čo ty navrhuješ (teda zachovanie L3) sa prejaví na Kuzmányho skokovým obmedzením (vychádzajúc z dnešného stavu) o 2/3 spojov (z 9 na 3) a znížením ponúkanej kapacity o polovicu (veľká električka raz za 20 minút).

Nie si príbuzný jednej pani, ktorá celá nešťastná napísala, že ako ona bude cestovať z Jazera na stanicu, lebo si musí(!) vystúpiť na VSS križovatke (inde po Južnej triede sa prestúpiť zjavne nedá), cez ktorú treba prebehovať a potom oná má dve deti, kufre a priama linka z Jazera na stanicu bola fajn, lebo do pôvodnej priamej L3 sa jej nastupovalo s deťmi, kuframi lepšie a keď má vykonať tento istý úkon tak jej to odrazu robí zjavné "problémy"?

Re #55636 RDZ 50: Prečo robiť veci jednoduchšie, keď môžme zložitejšie (teda šaškáriť a cúvať do obratiska, keď nemusíme)? wink
Reakcia na: AAA #55605:
ak by ju chcel použiť ako dôkaz autor - fotograf, bol by to tiež dovolený dôkaz ❓
Reakcia na: 5 #55641:
aj L15 mala 4 minúty na tom úseku...linky ako 20, 20L, 52 a 52L a podobne sa mali upravovať v druhej sérii úprav, ale či sa jej tento rok dočkáme, je otázne, keďže tu sa z každej zmeny robí veľké haló....
Reakcia na: Mr.Henky #55574:
čo sa týka bodu číslo 1 - tento stav trvá už viac ako rok a "rieši sa to". Ale paradoxné je, že takto sa správajú niekedy aj jednotlivé označovače - teda v určitých vozoch jeden označovač ponúkne celú ponuku CL a iný len 24-hodinový CL.
Reakcia na: Vladimír #55660:
síce len kozmeticky, ale predsa sa CP L 20 k 19. 6. 2010 menil.
A inak, tiež sa mi ten systém linkovania počas výluky pôvodne nezdal, ale keď som si premyslel možné varianty, asi je to fakt to najrozumnejšie, čo sa z toho dalo v daných podmienkach vyrobiť. Druhá vec je neskutočne dlhý termín zhotovenia. Ale to je asi o peniazoch, ako tu písal tuším Dimi.
Vrátim sa k jednej dávnej debate ohľadom pridávania/uberania minút systémom EmTest pri použití EP. VLK a niektorí iní ma vtedy presviedčali, aké je to pre mňa super výhodné, že keď spoj mešká, že mi systém minúty pridá. Dnes som cestoval z Čermeľa o 19,02 kombináciou 14+X+7. Logika mi káže, že keď bus odchádza o 19,02 a lístok platí 30 minút, tak mi platí do 19,32. Lenže chyba lávky. Systém mi pri nástupe nevedno prečo vypísal platnosť 28 minút. A naozaj, v L7 mi namiesto zastávky Holubyho, kde spoj prichádza o 19,32, vypísal platnosť len k Starej nemocnici, čiže ma odrbal o 2 zastávky. Takže pán VLK, vysvetlenie? Nejaký náskok autobusu ma nezaujíma, ja som cestoval z A do B. Btw, v jednej z dvoch sťažností, ktoré som v tomto roku písal na EmTest (obe boli vyhodnotené ako oprávnené), mi bolo napísané, že tento systém uberania/pridávania minút sa nestretol s pochopením a že bude asi zrušený...
Reakcia na: pedro77 #55665:
aha , teraz som si spomenul, pri sportovej hale sa neda ist rovno 🙂
preco jedna vetva Xky ide cez postovu a opacna nie ?? To uz by nebolo jednoduchsie urobit okruznu linku ??
Reakcia na: gabo5607 #55663:
narozdiel od Ryby tam aspoň niečo je
Reakcia na: Yogi616 #55619:
A na stanici je aké sociálne zariadenie? Toto v hale za 30 centov alebo tamto spoločné zo SADkou, na ktoré nestíhaš? Neviem aké prestávky sú na stanici, ale väčšinou tam niesu dlhé ?
Reakcia na: 5 #55661:
S touto linkou sa nepohlo preto, lebo L20 tvorí jeden zväzok s linkami 13, 20L, 52 a 52L. Zväzok nielen preto, že obsluhujú rovnaké MČ, ale aj preto, že na všetkých sú dôvody pre prehodnotenie jazdných časov a cestovného poriadku a najmä preto, že vozidlá, ktoré ich obsluhujú, prejazdujú v priebehu dňa z jednej linky na druhú.

Takže o zmene na L20 sa uvažuje, ale v spojitosti aj s ostatnými menovanými linkami. Preklad L20/15 medzi NO a Furčou a tiež zreálnená jazdná doba na L20 budú súčasťou týchto zmien.
Reakcia na: Vladimír #55660:
Veď práve. Od 19.6. sa urobili pomerne rozsiahle zmeny v CP takmer všetkých liniek. Prečo sa nepohlo s L20? Nielen kvôli tej blbej chronometráži. Teraz po zmene CP L15 napr. cez víkendy ide tých pár spojov L20 vždy 3 minúty po L15 (na Furču). Tam bola dobrá koordinácia, ktorá sa úplne rozbila. Takže dôvod zmeniť CP L20 tu je a malo sa tak urobiť už v rámci zmien od 19.6., či kde je problém?
Reakcia na: 5 #55659:
CP L20 sa nemenil, pokiaľ viem.
Reakcia na: jt #55654:
Tvrdý a nekompromisný obhajca prestupov jt akoby začínal strácať pôdu pod nohami, len čo sa ho podobná zmena bytostne a prakticky dotkne? Zrazu to nie je dobre... zrazu vidí len svoje sídlisko a komplexný pohľad ho nezaujíma? Zrazu teórie nefungujú?

Re #55658 Vladimír: Dnes som si to všimol, dnes som to napísal. Ja len, že tých "najbližších zmien" už bolo niekoľko.
Reakcia na: jt #55656:
Sakra! Dnes jazdí po Kuzmányho výluková L7 s 10min. intervalom medzi spojmi. Keby mala byť zachovaná L3, tak by z Jazera jazdili na striedačku L3 a L7, každá po 20 minútach. A tak by na Kuzmányho bol aký interval? Aký? No 20 minút. Taký.

Re #55657 5: Zaujímavé ako toto každého vzrušuje. Ako keby v minulosti neboli príklady na rozdielne alebo inak divné jazdné doby súbežných liniek (v blahej pamäti expresy, čo mali po Hlinkovej dlhšie jazdné doby ako základné linky). Samozrejme, že aj toto je nezmysel (očividný pozostatok z doby, keď sa jazdilo cez Priemyselnú). Ak bolo povedané, že pri najbližšej zmene sa jazdné doby opravia, zrejme to tak bude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.