Reakcia na: Vladimír #55138:
Na Watsonovej stále počítam s L50, teda na zachovanie podmienky neobmedzovať špičku postačia 2 spoje L50 za hodinu, čím by sa zároveň stanovil jej lákavý popoludňajší interval na 30'. Čiže 4x18, 4x55, 2x50.Áno, pri oprášenej L21 je tam spomínané riziko, ale na druhej strane to môže napomôcť odbúraniu iného problému, a to nadmernému obsadzovaniu tejto linky obyvateľmi sídliska. Zachádzka cez Džungľu by práve sídliskových Ťahanovčanov mohla čiastočne demotivovať od jej využívania na cestu do/z centra.
Čo sa týka rozumnej obsluhy Krásnej, tam veľké šance nevidím... a starosta tuším kandiduje na primátora. Efektivita a postávanie... položme si otázku, zaujíma to magistrát? Keď vidia len vozkm... a tie sa nenavýšia.
erikson
A ked uz ja stale vravim zacnime sa bavit nie o celej 18 ale o problemovej casti. A to je cast medzi dvomi bodmi, kde je zabezpeceny kvalitny pestup a to je zo strany Furce a Tahanoviec - Mier a zo strany KVP a Terasy - Nemocnica.
Otazne teda je musi spoj ktory by premaval Po Watsonovej ist az na KVP? ak sa dokaze tocit 50 a 55 pri Nemocnici asi nie. Druha konecna by asi musela byt niekde na normalnej konecnej.
Musi spoj ktory by premaval po Watsonovej ist az na Tahanovce alebo Furcu? Otoci sa pri Tescu a druha konecna by v tomto pripade asi musela byt na KVP.
To je len moj laicky nazor ale zacinam riesit problemový usek a nie linku ako celok. Ale niekedy mam pocit ze tu sa na to ide opacne.