Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: punto #55133:
Ďakujem. V tomto prípade to naozaj nie je ideálne. Čo som pozeral, momentálne cez víkendy sa dá medzi THC a JZR cestovať s prestupom na Palackého pohodlne len pri kombinácii L10+13, čiže raz za hodinu. V ostatných prípadoch je lepšie použiť kombináciu 36+19 s prestupom na NMM/MB. Aj keď uznávam, že na Palackého bol prestup logickejší a spojenie rýchlejšie.
Reakcia na: 5 #55134:
"Ak môžem byť konkrétnejší k návrhu, kde vziať km."
Vyhodiť členov magoriátu na ulicu.
Reakcia na: 5 #55134:
Konecne napad ako sa to da a nie ako sa to neda... ?
Reakcia na: Vladimír #55122:
Ak môžem byť konkrétnejší k návrhu, kde vziať km.
Popoludní v špičke 15' na L18 a 15' na L55 (prekladať). Keďže L50 zrušiť z politických dôvodov nemožno, navrhujem ju zachovať v režime pár spojov ráno aj popoludní ako linku postupne ašpirujúcu na "dožitie". Tým, že s ničím nebude poriadne koordinovaná a bude mať smiešny interval, sa postupne sama vyčlení zo systému.

K L22 mám ešte aj iný nápad a to ju zrušiť úplne. Pričom:
a) obsluhu Džungle zabezpečia zachádzky (vybraných) spojov L25 - pri presadzovaní návrhu bude nutné starostke zdôrazňovať, že Džungľania sa dostanú PRIAMO oveľa ďalej ako doteraz ( ? ), prípadné ranné návaly na nejakom spoji riešiť vložením špeciálneho spoja idúceho len z Džungle napr. po Mier (25Dž),
b) obsluhu Bane Bankov riešiť predĺžením L13 k bani (interval do Krásnej je rovnaký ako treba k bani) a teraz aj tak jalovo prestávkuje pri amfiku.

Nuž, toľko moje návrhy, ktoré by pri dobrej komunikácii mohli byť aj politicky priechodné, si myslím.
Za ušetrené km spojazdniť sedlovú a víkendovú L18 s malými vozmi.
Reakcia na: Vladimír #55131:
Sídlisko Ťahanovce --- Nad Jazerom. Linka 10 a linka 19 ... príklad konkrétnejšie: príchod linky 10 na palackého na O2 - 04 a odchod linky 19 z palackého 07. Teraz je čakacia doba skoro 20 minút cez víkendy . a to obl len jeden z príkladov.
Reakcia na: PTI #55101:
Vite, pán Titl, budete sa musieť zmieriť s tým, že dnes už vaše návrhy nie sú jediné, nie sú dokonca ani najlepšie a podľa mojho skromného laického názoru sú naopak na opačnom konci rebríčka. Napríklad váš neuveriteľný výplod k TEŽ kdesi na SME pred pár mesiacmi.
Reakcia na: punto #55130:
Môžeš uviesť príklady, kde nadväznosť pôvodne fungovala a teraz zanikla? Ďakujem.
Reakcia na: erikson #55129:
pôvodný systém aspoň fungoval a prestupy boli zabezpečené maximálne do 10 minút. Teraz čo som si všimol treba čakať na prestup aj 20 minút.

Na mieste DPMK by som sa zamyslel a uviedol celý systém do stavu z minulého týždňa kedy ten systém fungoval poriadne. Teraz čo sa deje je len hanba pre DPMK a toho, čo robil tie časy. Keď prichádzal EUROBUS do mesta, teda mal záujem , som bol proti tomu, ale teraz už som ZA aby to urobil znovu a vstúpil do MHD KE. Nič iné skonštatovať nemôžem.
Reakcia na: TA #55127:
Ja neviem ale mna ako obyvatelovi Furce je v tejto situacii sumafuk kde uz ten spoj z Mieru resp. Nemocnice pojde alebo nepojde dalej. Vsetky 3 sidliska mame z tych bodov ako tak dobre spojenie. A ked uz aj to by sa dalo riesit. A o tom nemam ziadne pochyby ze to bude lepsie riesenie ako toto co mame teraz.

Myslienka prestupneho systemu je rozumna a logicka ale tak ako sa to dokaze domrvit v KE asi nema obdobu.
Reakcia na: tbus #55123:
ja len že sa hovorilo o škrtaní a v "kritickom" čase sa paradoxne na 18-ke pridávalo
Reakcia na: erikson #55126:
tým by si spustil lavínu sťažností - ak by chodila linka na ŤHC, obyvatelia KVP by sa sťažovali, ak by chodila na KVP, obyvatelia ŤHC by sa sťažovali. Takto nemá kto komu závidieť priame spojenie (mimo špičky).
Reakcia na: tbus #55121:
Ja neviem ako na jednej strane tu zaznievaju prispevky aby sa posielali staznosti na MM, primatora atd. ale ja mam skor pocit ze aj v DPMK ( neviem kolkí na tomoto fore ste zamestanancami DPMK) su ludia ktorí týmto skvelým nápadom este zatlieskaju a budu ich slepo glorifikovat.

A ked uz ja stale vravim zacnime sa bavit nie o celej 18 ale o problemovej casti. A to je cast medzi dvomi bodmi, kde je zabezpeceny kvalitny pestup a to je zo strany Furce a Tahanoviec - Mier a zo strany KVP a Terasy - Nemocnica.

Otazne teda je musi spoj ktory by premaval Po Watsonovej ist az na KVP? ak sa dokaze tocit 50 a 55 pri Nemocnici asi nie. Druha konecna by asi musela byt niekde na normalnej konecnej.

Musi spoj ktory by premaval po Watsonovej ist az na Tahanovce alebo Furcu? Otoci sa pri Tescu a druha konecna by v tomto pripade asi musela byt na KVP.

To je len moj laicky nazor ale zacinam riesit problemový usek a nie linku ako celok. Ale niekedy mam pocit ze tu sa na to ide opacne.
Reakcia na: Vladimír #55105:
otázky sú myslené skôr do pléna.
Ono je aj ťažké zistiť nadväznosť len pri pohľade na CP, keďže DPMK považuje za nadväznosť niekedy aj to, že spoj jednej linky odchádza zo zastávky v presne rovnakú dobu ako spoj inej linky.

Možno by sa dal realizovať jeden nápad - do CP k názvom zastávok vpísať linky, ktoré na CP danej linky v tejto zastávke nadväzujú - pre uľahčenie prestupu. Je tu však hneď aj jedno proti - čo v prípade, že nadväznosť je len po určitú dobu. A samozrejme v neposlednom rade by muselo byť uvedené, že nadväznosť nie je záväzná, teda, že sa spoje nečakajú.
Reakcia na: aljosa #55113:
"L12 nie je v nocom CP nie je 'zahustena' stale bude chodit len raz za 30', takze vypadok spojenia z Watsonovej (ako smerom na KVP, tak na THC) je tam vyrazny."

--->>> už vidím natrieskanú L 12, ktorá nestíha brať cestujúcich z okolia Watsonovej
Reakcia na: Vladimír #55122:
Všimol som si jednu zaujímavosť, čo sa týka linky 18: medzi 8 a 17-tou hodinou po starom bolo 24 spojov, po novom bude chodit 25 spojov... ? ?
Reakcia na: Peter55 #55119:
Ďakujem. Osobne tipujem, že tak nejako to aj nakoniec dopadne. Len aby potom diskusia nebola plná príspevkov typu "zbláznili sa... že raz za 20 minút v špičke..."... 😉
Reakcia na: erikson #55120:
prestup na hrane zo smeru od Teska je vhodná podmienka na prestup
Reakcia na: tbus #55117:
hovorim o VHODNYCH podmienkach na prestup
Reakcia na: Vladimír #55118:
Navrhujem nechať v špičke na L18 taky interval aky bol, na Watsonovu je 6 minut v špičke velky luxus. Z ušetrenych KM urobim ASPOŇ 60 alebo 30 minutovy interval dajme tomu do 21:00.
Tyh KM zo špičky by sa dalo ušetriť aj inde nie len na L18, lebo niektore useky su prehustene.
Reakcia na: Nikoliatko #55110:
Samozrejme, že by to bol najmenší zásah. DPMK ho navrhoval v rámci úprav LV ešte minulý rok, lenže ako všetci vieme, vedenie mesta ho zamietlo.

Re #55116 Peter55: Rád by som si prečítal Tvoj názor na riešenie (neuveríš, ale naozaj). Dajme tomu, že si na riadiacej stoličke DPMK, máš k dispozícii daný (rozumej okresaný) počet km, podmienku, že nesmieš redukovať špičku, ale len sedlo a plus k tomu podmienku, že nesmieš zásadným spôsobom zasahovať do trasovania liniek. Ako sme mali možnosť čítať, máš záujem o obnovenie mimošpičkovej L18. Čo teda navrhuješ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.