Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #54958:
Vážený dispečer, za môjho pôsobenia v P-DPMK sa určite nerobili také haluze v LV ako to čo sa vyrába v DPMK za posledné obdobie. Vtedy sa zápasilo s problémom prejazdnosti rozostavanej križovatky Prešovská - Sečovská, kde polovica autobusových spojov z celých Košíc chytala v špičke aj 20-25 minútové meškania. A súčasne sa riešilo posilňovanie dopravy na THC. V živote by z DPMK za mojej prítomnosti nevyšla von taká blbosť, že zo zastávky, resp. z úseku kde v špičke okrem základnej linky č.18 jazdia aj dva expresy 50 a 55, tak v sedle a v DPP zruším okrem tých dvoch posilových expresov aj základnú linku. Trvám na tom, že to nie je dobré riešenie, práve naopak, je to hlúposť. A o 40 minútovom intervale som nepísal vo všeobecnosti, prečítajte si ešte raz môj včerajší príspevok. Napísal som, že vždy je lepší aj 40, či 60 minútový interval v sedle, resp. v DPP, ako veľká nula pre určitú konkrétnu linku, kde je jasný zdroj cestujúcich. Ale nie 40 minútový interval v globále pre celé mesto. A ešte raz a to podtrhujem, takáto zmena mala počkať do prázdnin, teraz ste tým v DPMK aspoň vyvolali vášnivejšiu diskusiu a už sa ide písať list primátorovi. A kedže idú komunálne voľby, na 99% sa tá 18-ka bude v septembri vracať naspäť. O ďalších "prvkoch" tejto úpravy LV, ako napr. rozdelenie 34-ky na 34 a 36 je zbytočné písať, tam sa vám opäť stovky cestujúcich "poďakujú"....
Reakcia na: tbus #54967:
podľa môjho názoru čo sa týka linky 18, 50, 55... linku 18 mali nechať tak ako je nakoľko je využívaný aj posledný spoj. A nie tak ju dos... kombináciu liniek 50 a 55 mali urobiť tak že jednu linku s menším počtom spojov mali rozdeliť medzi linky 18 a tú druhú linku a tým padom by bolo lepšie obslúženie a takéto kombinácie by sa dali urobiť na viacerých linkách.
A proste 18 zrušiť cez víkendy je úplný nezmysel.
Reakcia na: Dispecer #54958:
Kde a prečo? Keby sa obmedzili intervaly v špičke zvyšilo by sa na vikend a sedlo. 12 minutovy interval plus 50 a 55 to je až veľmi prehnany luxus na taku ulicu a nevyhovarajte sa že ten 12 min interval je pre THC na tej 18ke lebo ani tam to nie je až tka treba podľa mňa keď od tesca jazdi L27 a da sa na ňu prestupiť z 5é a55.

Viď prispevok od Tbusa #54967
Reakcia na: Iv #54890:
napr. obmedziť 18-ku v špičke... spoj každých 12 minút keť watsonovou prechádza 50+55 tiež každých 12 minút je prehnaný luxus... 6 minútový interval v špike / 2 dňový cez víkend?
Keď má isť o mňa tak už pre d dvoma rokmi som ťažko preglgával to, že z ŤHC sa všetky linky presunuli na okružnú jazdu celým sídliskom, a spodom nešlo nič... mne osobne sa cesta týmto natiahla o 5 minút (každý jeden spoj keď niekam cestujem).. ok zvykol som si, zvyknem si aj na obchádzku L36 10 semafórov po ceste naviac k novej nemocnici, o 8 minút dlhšia cesta... šak čo som mladý, sa neponáhľam predsa , idel leto joj parada ?

Re #54899 Iv: to by riešil krátky voz cez víkend (po vzore z minulosti)

Re #54901 VLK: návrh prejazdov kazdeho druheho spoja L27 na 18, presmerovanie linky 22 cez watsonovu

Re #54915 gabo5607: haha, len školy? Bývajú tam aj ľudia. A aj pracujú niektorí...

Re #54933 5: nedotknuteľná 12-ka (šesnástkosedmičkoštvorka), nad ktorou sa vznáša zvláštna aura, vďaka ktorej sa nedá s ňou nič robiť... ? ?
Reakcia na: Mr.Henky #54871:
prv pozriem na odchody a az potom zistujem preco tam nie je to co tam malo byt... btw stare cp boli akurat uz len ńa imhd

Re #54881 5: boxersky mech zavesiť
Reakcia na: Peter55 #54948:
uznávam, medzi Tebou uvedenými odchodmi je teoretický rozdiel. Ale prakticky je to to isté. Okrem toho stačí si zapamätať 1. odchod, ostatné si dopočítaš (alebo ešte ďalšia možnosť: "KeĎ tam byvam automaticky sa mi to zapiše do hlavy.").

V #54943 som ale poukazoval na niečo na iné (čakanie na spoj:
1. buď počkám doma na svoju vysnívanú L 18 (čakanie do 60 minút)
2. alebo sa prejdem 5 - 10 minút k amfiteátru, kde mi najneskôr do 10 minút príde L 6 alebo L 9, medzitým môže prísť aj L 19 (teda čakanie 10 + 10 = 20 minút).
Tým len chcem poukázať, že 60-minútový interval je volovina.
K novemu FotoUPDATE - ? ? ? - Kedy zacne DPMK fotit vsetkych svojich zamestnancov pri vykonavani svojej prace, na ktoru su mimochodom taktiez poverenymi osobami?! ?
Reakcia na: Vladimír #54962:
Pri intervale 5 resp. 6 min. v spicke (19+36) 100 x radsej obetujem preklad s 18, ak by to len trosku mohlo pomoct problemu o ktorom sa bavime.
Reakcia na: erikson #54961:
Predĺžením intervalu L18 v špičke sa rozbije preklad 18+19+36 v úseku KVP - Nová nemocnica a zmeny v trasách 50/55 zas nepovolí mesto.
Reakcia na: Dispecer #54958:
Ale ved ked sme kritizovali tak aspon trochu tu zaznievali aj navrhy a otazky. L 12, poobedny interval na Watsonke L 18, 50, 55 skratenie 50 a 55....
Reakcia na: eMareq #54957:
chapem, a snad tiez raz dospejem k efektivnejsim rieseniam 🙂
Reakcia na: 5 #54955:
Akurát zabúdaš na to, že: do Cassovie chodili 3 linky cez víkend a dohromady 7 spojov. Teraz sú to dve linky a o spoj menej. Tú vetvu linky 12 z Podhradovej by som zrušil takoj, no ale duochodcovia by zaklopali na dvere terajšej starostky, možného budúceho starostu Ing. Filipka a bolo by po zrušení linky 12...
Reakcia na: PTI #54893:
Ďakujem pekne za taký 40 min. interval... Potom sa nečudujem, že počas vášho pôsobenia v DP to tak vyzeralo, ako vyzeralo...

Ako poviem to takto, myslím, že pre celé Košice je lepšie, aby "trpela" nejaká malá nie až tak významná časť mesta (premávka 18 cez špičky prac. dní), ako mesto celé (navrhovaný 40 min. interval)...

Re #54927 Peter55: Peťo, ale uvedomuješ si to, že ten 60 min. interval na 18 by spôsobil to, že aj niekde inde by sa museli predlžovať intervaly?

Re #54952 5: 12 je na tom porovnateľne (cez víkend) ako 18, ale odteraz veľmi čisto teoreticky by sa v istom úseku mohla časť cestujúcich z 18 presunúť na ňu... ?

A keď tak pozerám, v podstate sa stále opakujeme jeden aj druhý tábor...

A ešte malý odkaz na záver:
Pokiaľ neviete robiť kompromisy, tak radšej nerobte nič. ?
Reakcia na: aljosa #54954:
Tvoj subjektívny dojem zdieľam aj ja, ale ja mám na to iný prístup a nemusím tu preliezať cez 3 strany jalovej "diskusie".
Reakcia na: aljosa #54954:
a kedze zdielaju tak k listu primatorovi a spol. pokusne prilozim tuto vytlacenu diskusiu ? . Mozno sa dockam aj odpovede....
Reakcia na: eMareq #54953:
Na Podhradovej sa cez víkend pridalo. Na L16 z 30' na 20', to je nárast ponúkanej kapacity o 33%. Pritom L12 (severná časť - Podhradová) ostala nedotknutá.
A čuduj sa svete, zrušila sa L18... a nikto mi to nechce vysvetliť. ?
Reakcia na: eMareq #54953:
nuz preto, cit.: "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o košickej doprave." Je dobre zistit prave debatou na fore tohto typu, ci moj subjektivny dojem z chybajuceho prepojenia urcitej vetvy kosickej MHD zdielaju i ini ludia. Nic viac, nic menej.
Reakcia na: 5 #54952:
Tak potom prečo si svoju oprávnenú nespokojnosť riešia tu? Tu im nikto nevyčaruje tie 2-3 spoje za hodinu naspäť ani keby sa rozliali na kolomaž.
Reakcia na: eMareq #54946:
Nemuselo byť, to všetci vedia.

Ale keď sa 3-krát neodpovie na jasne položenú otázku (a viem, že sa to číta), o niečom to asi hovorí.
Reakcia na: eMareq #54946:
Zoznam poslancov: http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=gov_2006-2010_poslanci.htm
po rozkliknutí na jeho meno dostanete email.

Magistrát mesta Košice
Tr. SNP 48/A
040 11 Košice
tel.: ++421-(0)55-6419 112
fax: ++421-(0)55-6437 175
email: sekretariatprimatora @ kosice.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.