dakujem za cennu radu, to by ma nenapadlo, zhodnotit realne situaciu, vyskusam ..hovorila som prave o tom, ze sa v KE neda spolahnut na prestupy, lebo busy prilis casto skratka nepridu. A potom mozes kombinovat a behat krizom zo zastavky na zastavku a drzat v hlave polovicu cestovnych poriadkov. Mimochodom, cislo na dispecing je hadam zverejnene prave preto, aby clovek mohol zistit, co sa deje, ci nie ? Ako mam vediet, ci je na druhej strane mesta nehoda, ci bus zhorel alebo pristali ufoni..
Pozri sa ake su kolony, semafory a celkovo situacia v premavke a potom vyvolavaj na dispecing... to ze je napisane v CP ze je odchod na 22 neznamena že ti na hodinkach skoči 22:00:00 a autobus sa pred tebou objavi. SADka ma tiez dakde v dedine napisany odchod na 25 a ide na 40
malo ludi sa tu hada.. tak pridam aj ja svoj postreh.. len som velmi zvedavy ako sa ludia cestujuci z Lunika VIII na KVP natrieskaju do maleho voza na L34.. bude to velmi velmi zaujimave..
hm, no jo, asi nestaci platit dane a 18e mesacne DPMK ? Nechap ma zle, ale prestupny system nie je o tom, ze denne nachodim kilometre ako pri vyuzivani DPMK. Hovorim o logickej linkovej sieti a normalnom nacasovani. Nie ze stojim na zastavke 20 minut, kym sa uraci prist omeskanemu spoju a vyvolavam na dispecing DPMK, ci spoj vobec pride.
len v prípade, že natrafíš presne na odchod daného spoja. Inak, neverím, že by si čakal takmer hodinu len preto, aby si išiel presne z konkrétnej zastávky, ak v pešej dostupnosti (cca 5 minút) máš ďalšie spoje na výber. To už fakt radšej žiadny než hodinový interval v tomto prípade.
Re #54929 erikson: rozumne & L 50 & L 55 = error. Tie linky sú celé nerozumné.
Ja konkretne teraz 0 krat ale je tam XY ľudi okrem mňa... Ale možno raz pojdeš niekde okolo a spomenieš si ako bolo dobre ze tam chodila 18 keď sa nebudeš mať jak dostať alebo 20 minutovou obchadzkou ?
No napr. v popludnajsej spicke 6 min. interval na Watsonke slo obmedzit na 7-8, v okrajoch mozno aj 10, z 5O a 55 nieco rozumne iba v useku Mier - Amfik( FNsP) by neslo? Aj ked asi to nie je kde tocit ale mozno keby sa chcelo....
veď o tom sa stále bavíme - škrtlo sa 300 tis. km... kde vziať tak, aby sa nezhoršila doprava? prečo práve nezrušiť podvojné spojenie? nie je to ideálne riešenie, ale lepšie ako navrhované 40 min. intervaly...
ano, ludia chodia na SAVku rano na 9., odchadzaju bezne po 18.00 aj neskor, ved nerobime za pasom. Podobne i cez vikendy. Neriesme tu ale system dochadzky do prace. Mna skor zaraza, preco sa stale 10 rokov naraba s 18, pricom predtym, kym sa zacalo redukovat, boli aj v sedle 20-minutove intervaly. Ta vlna nespokojnosti je skratka o tom, ze 18ka JE vyuzivana. Nech je tam spoj premnazamna aj 1421, ved to je jedno, ake bude mat cislo, ale nech ma normalny ludsky interval, trebars aj tie dve slavne 50-55. Skratka nech je na co prestupit (casovo zladit) v tom sedle a cez vikendy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aljosa