hm, no jo, asi nestaci platit dane a 18e mesacne DPMK ? Nechap ma zle, ale prestupny system nie je o tom, ze denne nachodim kilometre ako pri vyuzivani DPMK. Hovorim o logickej linkovej sieti a normalnom nacasovani. Nie ze stojim na zastavke 20 minut, kym sa uraci prist omeskanemu spoju a vyvolavam na dispecing DPMK, ci spoj vobec pride.
len v prípade, že natrafíš presne na odchod daného spoja. Inak, neverím, že by si čakal takmer hodinu len preto, aby si išiel presne z konkrétnej zastávky, ak v pešej dostupnosti (cca 5 minút) máš ďalšie spoje na výber. To už fakt radšej žiadny než hodinový interval v tomto prípade.
Re #54929 erikson: rozumne & L 50 & L 55 = error. Tie linky sú celé nerozumné.
Ja konkretne teraz 0 krat ale je tam XY ľudi okrem mňa... Ale možno raz pojdeš niekde okolo a spomenieš si ako bolo dobre ze tam chodila 18 keď sa nebudeš mať jak dostať alebo 20 minutovou obchadzkou ?
No napr. v popludnajsej spicke 6 min. interval na Watsonke slo obmedzit na 7-8, v okrajoch mozno aj 10, z 5O a 55 nieco rozumne iba v useku Mier - Amfik( FNsP) by neslo? Aj ked asi to nie je kde tocit ale mozno keby sa chcelo....
veď o tom sa stále bavíme - škrtlo sa 300 tis. km... kde vziať tak, aby sa nezhoršila doprava? prečo práve nezrušiť podvojné spojenie? nie je to ideálne riešenie, ale lepšie ako navrhované 40 min. intervaly...
ano, ludia chodia na SAVku rano na 9., odchadzaju bezne po 18.00 aj neskor, ved nerobime za pasom. Podobne i cez vikendy. Neriesme tu ale system dochadzky do prace. Mna skor zaraza, preco sa stale 10 rokov naraba s 18, pricom predtym, kym sa zacalo redukovat, boli aj v sedle 20-minutove intervaly. Ta vlna nespokojnosti je skratka o tom, ze 18ka JE vyuzivana. Nech je tam spoj premnazamna aj 1421, ved to je jedno, ake bude mat cislo, ale nech ma normalny ludsky interval, trebars aj tie dve slavne 50-55. Skratka nech je na co prestupit (casovo zladit) v tom sedle a cez vikendy.
Este dobre ze roky rokuce sme tu mali zdvojene L 34 a L 18 a medzi nimi sme vobec ale vobec neprestupovali ? . Fakt ako keby sme sa bavili o niecom uplne inom. Este raz bavme sa hlavne o useku Mier - FNsP, v tomto smere ak niekto nevidi potrebu mat celodenny spoj ja uz neviem aky argument pouzit. Ja vlastne ani neviem naco tam cesta vlastne je. Ved aj auta chodia vlastne bezne z Mieru k nemocnici cez NMM...
A kedy začína Botanika, TUKE a SAVka? určite tam nechodia ľudia na 9tu do roboty, takže ráno pekne 18,a neviem či počas prázdnin neostane aj 55, ale asi nie. A čo to má zo Severom? Myslíš ľudí bývajúcich pri Botanickej záhrade? tí tam majú električkovú linku 7 alebo autobus 12
L27 premáva do 21, potom nie. Čiže za náhradu určite nemôže byť. V sedle a večer nie je potrebné rýchle spojenie ako je tomu v špičke, naopak je nutné pokryť viac priestoru, aby mala linka väčšie využitie. Využiteľnosť na spodnej hranici kapacity vozidla moc v L18 nehovorí.
Re #54913 Yogi616: a prečo nie? ak to číta niekto z magistrátu, môže sa pokračovať v škrtaní a už fakt nie je z čoho uberať...
Re #54911 erikson: vysvetľujem, pretože sa mi to nezdá, že by si vedel čo na čo slúži. Spojenie v podobe L36 a L18 je zdvojené, preto sa pristúpilo ku tomu, že v rámci škrtov sa bude škrtať tu. Nie je to také drastické. Ale zrejme košičanom by nevadilo mať 40 min. interval na všetkých linkách, len aby sme mohli prevetrať vozy čerstvým vánkom na L18.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK