veď o tom sa stále bavíme - škrtlo sa 300 tis. km... kde vziať tak, aby sa nezhoršila doprava? prečo práve nezrušiť podvojné spojenie? nie je to ideálne riešenie, ale lepšie ako navrhované 40 min. intervaly...
ano, ludia chodia na SAVku rano na 9., odchadzaju bezne po 18.00 aj neskor, ved nerobime za pasom. Podobne i cez vikendy. Neriesme tu ale system dochadzky do prace. Mna skor zaraza, preco sa stale 10 rokov naraba s 18, pricom predtym, kym sa zacalo redukovat, boli aj v sedle 20-minutove intervaly. Ta vlna nespokojnosti je skratka o tom, ze 18ka JE vyuzivana. Nech je tam spoj premnazamna aj 1421, ved to je jedno, ake bude mat cislo, ale nech ma normalny ludsky interval, trebars aj tie dve slavne 50-55. Skratka nech je na co prestupit (casovo zladit) v tom sedle a cez vikendy.
Este dobre ze roky rokuce sme tu mali zdvojene L 34 a L 18 a medzi nimi sme vobec ale vobec neprestupovali ? . Fakt ako keby sme sa bavili o niecom uplne inom. Este raz bavme sa hlavne o useku Mier - FNsP, v tomto smere ak niekto nevidi potrebu mat celodenny spoj ja uz neviem aky argument pouzit. Ja vlastne ani neviem naco tam cesta vlastne je. Ved aj auta chodia vlastne bezne z Mieru k nemocnici cez NMM...
A kedy začína Botanika, TUKE a SAVka? určite tam nechodia ľudia na 9tu do roboty, takže ráno pekne 18,a neviem či počas prázdnin neostane aj 55, ale asi nie. A čo to má zo Severom? Myslíš ľudí bývajúcich pri Botanickej záhrade? tí tam majú električkovú linku 7 alebo autobus 12
L27 premáva do 21, potom nie. Čiže za náhradu určite nemôže byť. V sedle a večer nie je potrebné rýchle spojenie ako je tomu v špičke, naopak je nutné pokryť viac priestoru, aby mala linka väčšie využitie. Využiteľnosť na spodnej hranici kapacity vozidla moc v L18 nehovorí.
Re #54913 Yogi616: a prečo nie? ak to číta niekto z magistrátu, môže sa pokračovať v škrtaní a už fakt nie je z čoho uberať...
Re #54911 erikson: vysvetľujem, pretože sa mi to nezdá, že by si vedel čo na čo slúži. Spojenie v podobe L36 a L18 je zdvojené, preto sa pristúpilo ku tomu, že v rámci škrtov sa bude škrtať tu. Nie je to také drastické. Ale zrejme košičanom by nevadilo mať 40 min. interval na všetkých linkách, len aby sme mohli prevetrať vozy čerstvým vánkom na L18.
predpokladam, ze to bola ironia, ak nie, na TUKE sa aj v lete pracuje, na SAVke takisto, na UPJS (botanika) detto. A dokonca niektori ludia si dovolia byvat v MC Sever aj v lete, teeeda.
Ja len jedno nepochopím...prečo sa vadíte, keď ajtak si potom zvyknete...predtým 36 chodila, a len spodkom THC, teraz chodí dokonca vrchom...to by mal byť prínos nie? myslím si že Ťahanovce obstáli dobre...a čože sa 18tkou nedostanete v sedle na Watsonku? Tam sú len školy, dôležité je to pre študentov ?
Keď bola taká mala využiteľnosť L18 večer,tak potom zrušme všetky linky... aj tie prevážajú večer menej ľudí ako cez deň... no,poďme! načo nám vôbec MHD? ?
no tak s tymto nesuhlasim namiesto L36 mas L27 ktora ti tiez ide do mesta a L18 by mala sluzit ako spojenie THC a KVP to je len moj skromny nazor a L36 mala chodit ako L18 jak vyuzitelnost tak vsetko je v prospech L18
L 18 sluzi na rychle spojenie nielen KVP ale aj Terasy, Watsonovej a opacne Furce a Tahanoviec. Nemam rad tie argumenty ze ja ako cestujuci neviem co mi naco sluzi. Ja vobec nechapem ako niekto moze L 36 davat za nahradu L 18. A nie len ja. A ked by aj sluzila len ako rychle spojenie tak to je dovod ze rychle spojenia budeme rusit? ? . Toto je najlepsia esta ako dostat ludi z MHD do IAD....
L18 slúži ako rýchle spojenie na KVP a okrem krátkeho úseku kopíruje L34 (odzajtra L36), ktorá je viac využitá, nakoľko prechádza viac centrom. Lepšie?
Oki tak potom si vecer podme porovnavat vsetky linky....A nie toto pouzit ako argument preco nepojde doobeda pocas pracovnych dni alebo cez vikend.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
erikson