Ešte sa doplním. Súčasnú L54 v úseku NO - KVP som "zrušil" preto, lebo je čistou podmnožinou L72. Nech sa ľudia naučia cestovať trolejbusmi.
A ešte by som chcel vopred odraziť argument, že mnou navrhované L11 a 54 by neboli koordinovateľné. A síce tým, že pri tak hustých intervaloch vôbec nie je nutné ani potrebné ich koordinovať.
Aha, taže už sa tu objavujú úvahy o prestupnej tarife a s tým aj úpravy link. vedenia: a čo takto
1. zrušiť súbehy s električkami: 24 (po VSS), 28(po Važec)
?(Krásna - Važec), 38 dať na špičkovú naspäť na 52,...
2. zrušiť súbehy s trolejbusmi: v úseku KVP - NO by chodila spolu so 71 a 72 iba 54, ktorá by bola expresná, špičková a Ďalej by pokračovala na Ťahanovce presne tak, ako to napísal niekto predomňou.
3. Zmenšiť počet liniek a zahustiť intervaly:
v prvom rade na električkách ako na Nosnom systéme dopravy
Zahustiť interval na tbusoch, keďže sa zrušia súbehy s nimi
4. Zmeny v Abusoch(napr.: 11 Ťahanovce - NO, 18 KVP - Furča, Exnárova, 27 Ťahanovce - ŽST, 29 nemusí chodiť cez centrum na NO, stačí iba na MMM, alebo príp. iba na Loki
Neviem, či by na Luník 9 mala jazdiť nosná linka, ale...L11 je jedna z najvyťaženejších liniek, tak povedzme. Z Ťahanoviec by ale vo vzťahu k NO sotva postačovala sama so 7-8 int. ráno. To je 8 spojov na hodinu, kým dnes L11, 53, 54 dávajú dokopy 13.
Ja by som aj vzhľadom na vzdialenosť Ťahanoviec od centra ponechal aj jeden expres k NO. Šlo by o jednoduchý expres, nazvem ho L54 v trase:
Madridská - Americká - Prešovská - Palackého - NO,
pričom by samozrejme vynechával všetky zastávky na Prešovskej a na NO uvažujem o otáčaní medzi pamätníkmi. CP by sa upravil tak, aby na NO nevyčkával, ale hneď po otočení pokračoval späť na Madridskú.
Čiže z NO na Ťahanovce by chodili už len 2 linky:
L11 - 7-8/10/15 (súčasná trasa)
L54 - 12 /15/ - (vyššie uvedená trasa)
A L37 a 53 (pokiaľ ide o NO) možno spokojne zrušiť.
Dispečer: No veď áno, však v Krnove sa kompletne rekonštruuje celé vozidlo, aj s dosadením nového NP článku, ktorý si vyrobia sami. V Šuperku sa myslím vyrobil zatiaľ len jeden NP článok, ktorý však pasuje iba do KT8D5N. NP článok zo Šumperka má okná pri dverách 4-uholníkové, z Krnova zasa 5-uholníkové. To je poznávací rozdiel na prvý pohľad.
Máš pravdu - ale poškvrnená by som to nenazýval. Dostala iba strieborný náter na zadnú polovicu vozidla vrátane okien!!!!!! Zase začínajú vyčíňať sprayeri- všimol som si aj na 601-"podpis". Alebo chce niekto "zdiskreditovať" vrátnikov a urýchliť nástup vlastnej SBS ?
Po 2 týždňoch prídem do práce a 423 je kaput!!! Že vraj mala vidličku - ale to zistili až keď kolega s ňou prišiel na poruchu s magnetom a niečim čerkajúcim pod vozom. ? ? ? ? ?
Dispečer: Môžeš nám prezradiť, KTO alebo uviesť odkaz na stránku, KDE si dospel k záveru, že naše KT8D5R.N2 sa rekonštruujú v PARS NOVA v Šumperku a ako si prišiel na to, že KT8D5N je predchodca KT8D5RN?
KT8D5R.N2 #517 a 521 BOLI a #512 JE rekonštruovaná v KOS KRNOV a nie v PARSe, čo je obrovský rozdiel.
Rovnako by som o KT8D5N nehovoril ako o predchodcoch KT8D5R.N, pretože kým N-ka sú úplne nové vozidlá s NP článkom už z výroby, RN-ka sú rekonštrukcie pôvodných "kátéčiek", na ktorých je dosadený NP článok a vozidlo prechádza revitalizáciou. Súčasné RN-ka sú pritom v podstate staršie ako N-ka...
Neviem, či si rozumel tomu, čo som napísal, ale ak nie, radšej sa najprv opýtaj.
Ano, radsej viac spojov, ako menej.Ale ako to maju cestujuci zistit, ked to nikde nie je poznacene?Dokonca ani tejto stranke, pricom tu si niektori potrpia na doslednosti, presnosti.
Proste, DPMK vypravuje normalnu sluzbu na bezne mestske linky, ale cestujuci, dokonca ani fandovia mestskej dopravy o tom nevedia.Hlavne ze sa na dispecerskom fore vypisuje vyprava vozidiel, o basneni fiktivnych a najidealnejsich trolej+busovych trati ani nehovorim.
Len som zvedavy, ci to niekto este stihne zapracovat do CP L3, L4.
ktore typy sa ti najviac pacia? mne B 741,B 941E chcel by som B 961E. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
A ešte by som chcel vopred odraziť argument, že mnou navrhované L11 a 54 by neboli koordinovateľné. A síce tým, že pri tak hustých intervaloch vôbec nie je nutné ani potrebné ich koordinovať.