Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dimi #51997:
a ty že nejdeš proti vodičom? máš medzi nimi kamarátov a súhlasíš s niečim takým? beriem, že vodič by mal odchádzať zo zastávky podľa CP, ale sťahovať prémie len zato, že odíde o 1 sekundu zo zastávky skôr? uvažuješ ty vôbec? stačí, aby raz počkal do svojho odchodu a nemusí stihnúť semafor a potom sa tu strhne horlivá debata o tom, ako všetky spoje meškajú....mohli by ste sa konečne rozhodnúť čo vlastne chcete - ak vodič ide troška skôr (tým myslím do 1 minúty) tak sa vám to nepáči, lebo náhodou niekto nestihne spoj, ale keď mešká tak sa vám tiež nepáči, lebo dlho stojíte na zastávke, nestihnete prestup atď. Logicky uvažujúci cestujúci si cestovanie mhd zabezpečí tak, aby bol aspoň 3 minúty pred odchodom svojho spoja na zastávke. Ak prichádza na zastávku pol minúty pred odchodom, myslím si, že je to jeho problém, veď aj prepravný poriadok hovorí, že cestujúci sa majú sami starať, aby na nástupnej zastávke včas nastúpili do vozidla. Tak potom čo sa rieši? Ďalšia vec: ak je vonku zlé počasie - čím sa počas voľných dní znižuje aj počet cestujúcich, tak nemá význam čakať na zastávke viac ako 1 minútu, kde je nulový počet cestujúcich a nikde nevidno ani len smrad. Neviem či si si už niekedy všimol, ako sa tvária cestujúci, keď spoj nevie odísť zo zastávky, lebo je zápcha, tak nechcem vedieť, ako sa budú tváriť, keď bude stáť na prázdnej ulici - už to vidím, ako každý druhý začne vodičovi vyklopkávať na kabínu, prípadne príde rovno za ním, že čo sa deje a otvorte mi dvere. Musím ale upozorniť, že sa jedná o čas do 1 minúty, a nie viac, aj keď je pravda, že odchody zo zastávok skôr o 2-3minúty sa dajú nabrať aj tým, že CP nie sú úplne zladené a že na 5 po sebe idúcich zastávkach nie je ani živej duše. Vtedy by mal počkať aspoň do tej minúty, lebo ak do vtedy nikto neprišiel, tak už asi ťažko príde a ak dobehuje, tak to robí s tým, že stihnem, ak ma vodič počká - pokiaľ má ešte viac ako pol minúty do odchodu tak by mal, ak už mešká tak potom načo? Ak dobieha na meškajúci spoj, znamená, že ak by išiel načas, tak by ho tak či tak nestihol. Naozaj neviem, o čo im vlastne ide, lebo keď si písal, že ak to nebude dodržiavať, tak sa môže rozlúčiť s dpmk, tak potom by tu asi nikto na šoférovanie nezostal...tak neverím tomu, že by bol toto nejak veľmi dobrý nápad. Som zástancom toho, aby mhd chodila načas, ale nie za cenu totálnej buzerácie. Ak niekto nie je schopný zabezpečiť si včasný príchod na zastávku, tak potom nech mhd nevyužíva a používa taxíky. Nakoniec, každý sa sťažuje na zlú situáciu v podniku, tak potom aj toto je výsledok tejto situácie. A ešte sa vrátim k tomu telefonovaniu za volantom. Zákon zakazuje telefonovanie s mobilom pri uchu, telefonovanie s handsfree zakázané nie je, čiže dpmk nemá právo zakazovať to. Ide o porušenie Ústav SR - 1. hlava, 1. oddiel, článok 2, odsek 3 - Každý môže konať, čo nie je zákonom zakázané, a nikoho nemožno nútiť, aby konal niečo, čo zákon neukladá.
DP by sa mal spamätať a dávať pozor na porušovanie a vymýšľanie si vlastných zákonov, lebo stačí aby sa našiel JEDEN, ktorý ich za to všetko podá na súd, a som si na 110 % istý, že by to aj vyhral, potom by sa odvážili aj ostatní, lebo by vedeli, že majú šancu a tak by potom DP skrachoval do 5 rokov, lebo by už nemal z čoho vyplácať kedysi neodôvodnene stiahnuté prémie....
Som veľmi zvedavý, čo si vymyslíš na toto.
Reakcia na: Peter55 #52103:

- "Pre zdraveho človeka je to možno OK ale ni pre vozičkara"
- Nie zo srandy som písal o upravených ostrovčekoch, nástupných hranách a obrubníkoch umožňujúcich pristaviť voz čo najbližšie k nástupnej hrane.

- "Navyše, na tych linkach by museli byť všetky vozy niskopodlažne, inak by boli vozičkari diskriminovani pretože by mohli chodiť niekde iba v určitom čase..."
- Technické obmedzenie nie je diskriminácia. Navyše už niekoľko rokov legislatíva EÚ neumožňuje nákup iných vozidiel pre MHD, ako nízkopodlažných.
Reakcia na: jt #52102:
Pre zdraveho človeka je to možno OK ale ni pre vozičkara. Navyše, na tych linkach by museli byť všetky vozy niskopodlažne, inak by boli vozičkari diskriminovani pretože by mohli chodiť niekde iba v určitom čase...
Reakcia na: Peter55 #52100:
5-krát nie, na max. dva prestupy sa dostaneš kamkoľvek odkiaľkoľvek vrámci mesta.
kde su tie casy, ked kosicke forum malo uroven... teraz je to tu len o detinskych hadkach novodobych imhd-akov ? ? ?
Reakcia na: jt #52099:
Ano pre vozičkara je pohodlnejšie 5 krat prestupovať ako sa odviesť priamo bez toho aby pohol prstom ?
Reakcia na: Peter55 #52098:
Pohodlnejšie a prehľadnejšie cestovanie sú neskutočná komplikácia.
Reakcia na: jt #52097:
Ty si asi študoval odbor "Ako komplikovať ľuďom život" ne?
Reakcia na: Peter55 #52095:
A opäť si reagoval len na časť príspevku.

Re #52096 tbus: To je ďalší problém, ktorý by nemusel byť pri hustejších intervaloch a menšom počte liniek (lenže istý exviceprimátor sa o to "postaral"). Navyše pri bezbariérových električkách asistencia vodiča alebo sprievodcu ani nie je potrebná, nemusela by byť ani pri autobusoch, ak by boli nástupné hrany upravené a ak by boli použité prispôsobené obrubníky.
Reakcia na: jt #52094:
ŤZP s doprovodom sa tak či tak vozia MHD zadarmo ? A načo je tam voz so schodmi? Lebo na tej linke necestuju uhundraní ponahľajuci sa ľudia, tak vodič má čas asistovať pri plošine, prípadne riešiť nejakú problem ktorý može nastať. Keby to obla bežná linka tak už pol voza hundre že nestihne prípoj kôli nejakem ublbemu decku s vozikom ?
Reakcia na: jt #52094:
Ta trasa je určena lebo už si ju naplanovali, ale tak, že nastupim a poviem, že tam a tam ale nejak s DP, logicky...

A zase ma ideš presviedčať, že ta trasa je zla lebo ty si to mysliš. Keď im vyhovuje tak neviem čo sa do toho miešaš.
Reakcia na: Peter55 #52090:
Takže trasu tejto neexistujúcej linky si určujú samotní postihnutí, hej? A k tej argumentácii o nakladaní vozíka - oprav ma, ale pri použití zdvíhacieho zariadenia nie je náhodou nutná asistencia vodiča presne tak, ako pri plošine?

Opäť zdôrazním to, že špeciálna linka by bola ako argument použiteľná vtedy, ak by mala celomestské pokrytie. Keďže ho nemá, aj tak musia postihnutí využiť niektorú z ostatných liniek.

Re #52091 tbus: Ja ani netvrdím, že ju chcem využívať. Rešpektujem sociálnu stránku veci pre cieľovú skupinu (aj keď forma pomoci je kontraproduktívna). Ide mi o to, že sa "utajuje" a keďže ide o nakladanie s verejnými prostriedkami, nezdá sa mi to v poriadku. A opäť pripomeniem, že som nepoukazoval iba na toto, ale aj na vyhradené spoje z pred panelákov na Luníku IX pred špeciálne školy a späť. Samozrejme bezplatné (teda pre koho ako).
Reakcia na: tedomik.thc #52092:
a cestujúci su všetci vďační usmievaví a rozumní ?
PETER55............. ,,lebo maloktoremu vodičovi sa chce isť otvoriť plošinu,, ------------------ved prave..je to smutne ze v DPMK su sami nervaci a lenivci...tie plosiny nemaju pre paradu..... ?
Reakcia na: jt #52074:
Si myslim že ty neplatiš konkrétne tú linku. Keby si ju platil, napriklad každy mesiac by si posielal šek na účel linky 60, nepoviem nič. Ale to že si sa nepriamo poskladal nejakých 0,0047 centa na tú linku z tvojich dani neznamená že ti teraz musí zastaviť na zastávke!

Tieto prirovnania zvyknú používať hlavne dôchodcovia: "šak si platím drahé cestovné, tak nech mi 12-ka ide až ku Lidlu" ?
Reakcia na: jt #52088:
Čo tu zase riešiš? Aha som zabudo, že ty vieš lepšie kam treba postihnutym spoje ako oni sami, hmm. ? ? ?
A ten argument stou plošinou tak to si teda zabil ? ? ? Radšej počkam 3 minuty kym ma naloži vodič a vystupim presne pred nemocnicou alebo školou ako by som sa mal trepať v 19ke prepchatej rano aj poobede s tym, že by som musel robiť kaskaderske kusky z vozičkom lebo maloktoremu vodičovi sa chce isť otvoriť plošinu + prestupy atď atď
Reakcia na: 5 #52087:
60 zrušiť, lebo ju preplácame, 21 zrušiť, lebo je zbytočná, 19 nízkopodažná... ja sa dobre bavím ? ?

Re #52083 TA: veď keď pôjdeš zo Školy pre telesne postihnutých (zo zástavky) a nastúpiš tam, tak cestovať môžeš, to ti nezakazuje nikto ?
Reakcia na: 5 #52086:
Oficiálne nie, OK. Ako sa potom zarátavajú do výkonov spoje vykonané na linkách "VYHRADENÁ PREPRAVA"?

Hrubým prepočtom po zohľadnení daní a odvodov by som dospel k veľmi nízkemu číslu, keďže nie som trvalo zárobkovo činná osoba.

Re #52087 5: V prípade linky 19 a 31 je to uvedené, alebo to uvedené bolo, v CP. To, že sa postupuje nelogicky a na niektoré linky sa nasadzuje kompletný prierez autobusovej flotily je iná vec. Nadchod ako argument by možno obstál, ak by mala neexistujúca linka 60 pokrytie po celom meste. Väčšina ľudí sa do ústavu aj tak dostane inak, ako touto linkou, alebo sa odvezie na niektorú z nácestných zastávok vyhradenej prepravy (čím tieto spoje de faco strácajú zmysel). Riešením by mohlo byť účelové zachádzanie napríklad linky 19 pred ústav (napr. ráno a popoludní niekoľko spojov, alebo celodenne každý x-tý spoj).
Reakcia na: jt #52084:
Výhradne NP autobusy na L13, 19 a 31? V ktorom meste??? A nechcel by si si radšej vyskúšať potlačiť invalidný vozík po tom moste ponad Južné nábrežie?
Reakcia na: jt #52074:
Keďže L60 oficiálne neexistuje, netýka sa nikoho. Nedá mi nepodpichnúť: Koľko si už na tú objednávku prispel Ty osobne? Skús taký hrubý prepočet. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.