Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Scholas #52109:
neboj sa uz tiez som si vypocul svoje:-((( ked rano mas po Kuzmanke 2minutove jazdne casy, vlecies sa 20kou, na zastavke vyckavas a ludia na teba pindaju, a gulaju ocami... zase si to zlizneme my:-( keby sa radikalne upravili jazdne casy, nemam problem...

A ked napriklad dojdem k Sennemu trhu.... zastavim, kudia vystupia , nastupia....naskoci mi signal volno, ale ja mam este 20 sekund... tak necham semafor tak a cakam na dalsi...uz mam meskanie skoro 2 minuty...limit aspon 30 sekund je na mieste si myslim....
Reakcia na: matway #52110:
Asi nepomohlo.
Reakcia na: Scholas #52109:
Ja by som toleroval 1 mint ale nie 2, 3, 4, 5 ?
Reakcia na: Peter55 #52106:
ale našiel sa, a ty si tu príliš krátko, aby si o tom dotyčnom vedel...a predstav si, že to vyhral...
Reakcia na: Peter55 #52108:
ja nehovorím, že to je dôvod na to, aby odchádzal skôr, len som reagoval na to čo si písal. Tie skoršie odchody sú časté hlavne v skorých ranných a večerných hodinách, mal som s tým osobné skúsenosti, a bolo to spôsobené tým, že boli vypnuté semafóry a na mnohých zastávkach sme sa dlho nezdržali. O deň neskôr som išiel o tom istom čase a spoj meškal, lebo už boli zapnuté semafóry. Vodič počkal aspoň do tej minúty, ale videl som, ako sa ľudia začali otáčať a samozrejme veľmi netrpezliví cestujúci už začali mať pripomienky....
Ja som sa už stretol aj s tým, že niekto prišiel a vyvrieskal sa na vodiča, len preto, že spiťak nie je schopný vystúpiť z dverí a stál presne na mieste, kde ho nebolo vidno.... ak si si už niekedy vyskúšal pozerať cez speťak do voza, tak vieš o čom hovorím...a ja som počul už aj tvrdé nadávanie, i keď nie priamo do očí vodičovi ale na jeho adresu
Reakcia na: Scholas #52107:
Preto, že ma niekto nayebe nebudem chodiť s nasledujucich zastavok skôr alebo robiť ine blbosti. No ale poznam vodičov u ktorych som sa ešt enestretol aby im niekto vynadal (nepoznam ich osobne ale cestujem s nimi často) čím to asi bude????
Reakcia na: Peter55 #52106:
dodržiavajú to tí, ktorí nemajú problém s vedením, lebo sa im polovica pchá do zadku, tí, ktorí to nerobia a sú drzí tak asi preto, že ani ľudia nie sú často prívetiví a vedenie si im sadá na hlavu, lebo im nie sú sympatický? Ja som sa už veľa krát stretol s milým vodičom, ale dosť často sa tiež stáva, že nič mu nie je, a jedna čaja si nie je schopná po viac ako 2 rokoch stlačiť gombík, tak to už naštve aj mňa ako cestujúceho...
A myslíš, že sa ešte nenašiel?
Reakcia na: Scholas #52105:
Ako maju chodiť spoje načas a vodiči robiť to čo maju ak si každy druhy robi čo sa mu zachce? Na niektorych sa nič okrem tej buzeracie použiť neda lebo všetko maju na haku, o tom sa presviedčam každy deň, normalny vodič nema problem s dodržiavanim všetkeho predpisov a inteťrnych nariadeni DP alebo so slušnym spravanim, o tom sa tiež presviedčam každy deň, že sa taky najdu a nemaju s tym problem, tak neviem kde je chyba, že ti ostatni s tym problem maju.

A k tej poslednej veci, že s aniekto najde kto da DP na sud, prečo sa ešte nenašiel? ?
Reakcia na: Dimi #51997:
a ty že nejdeš proti vodičom? máš medzi nimi kamarátov a súhlasíš s niečim takým? beriem, že vodič by mal odchádzať zo zastávky podľa CP, ale sťahovať prémie len zato, že odíde o 1 sekundu zo zastávky skôr? uvažuješ ty vôbec? stačí, aby raz počkal do svojho odchodu a nemusí stihnúť semafor a potom sa tu strhne horlivá debata o tom, ako všetky spoje meškajú....mohli by ste sa konečne rozhodnúť čo vlastne chcete - ak vodič ide troška skôr (tým myslím do 1 minúty) tak sa vám to nepáči, lebo náhodou niekto nestihne spoj, ale keď mešká tak sa vám tiež nepáči, lebo dlho stojíte na zastávke, nestihnete prestup atď. Logicky uvažujúci cestujúci si cestovanie mhd zabezpečí tak, aby bol aspoň 3 minúty pred odchodom svojho spoja na zastávke. Ak prichádza na zastávku pol minúty pred odchodom, myslím si, že je to jeho problém, veď aj prepravný poriadok hovorí, že cestujúci sa majú sami starať, aby na nástupnej zastávke včas nastúpili do vozidla. Tak potom čo sa rieši? Ďalšia vec: ak je vonku zlé počasie - čím sa počas voľných dní znižuje aj počet cestujúcich, tak nemá význam čakať na zastávke viac ako 1 minútu, kde je nulový počet cestujúcich a nikde nevidno ani len smrad. Neviem či si si už niekedy všimol, ako sa tvária cestujúci, keď spoj nevie odísť zo zastávky, lebo je zápcha, tak nechcem vedieť, ako sa budú tváriť, keď bude stáť na prázdnej ulici - už to vidím, ako každý druhý začne vodičovi vyklopkávať na kabínu, prípadne príde rovno za ním, že čo sa deje a otvorte mi dvere. Musím ale upozorniť, že sa jedná o čas do 1 minúty, a nie viac, aj keď je pravda, že odchody zo zastávok skôr o 2-3minúty sa dajú nabrať aj tým, že CP nie sú úplne zladené a že na 5 po sebe idúcich zastávkach nie je ani živej duše. Vtedy by mal počkať aspoň do tej minúty, lebo ak do vtedy nikto neprišiel, tak už asi ťažko príde a ak dobehuje, tak to robí s tým, že stihnem, ak ma vodič počká - pokiaľ má ešte viac ako pol minúty do odchodu tak by mal, ak už mešká tak potom načo? Ak dobieha na meškajúci spoj, znamená, že ak by išiel načas, tak by ho tak či tak nestihol. Naozaj neviem, o čo im vlastne ide, lebo keď si písal, že ak to nebude dodržiavať, tak sa môže rozlúčiť s dpmk, tak potom by tu asi nikto na šoférovanie nezostal...tak neverím tomu, že by bol toto nejak veľmi dobrý nápad. Som zástancom toho, aby mhd chodila načas, ale nie za cenu totálnej buzerácie. Ak niekto nie je schopný zabezpečiť si včasný príchod na zastávku, tak potom nech mhd nevyužíva a používa taxíky. Nakoniec, každý sa sťažuje na zlú situáciu v podniku, tak potom aj toto je výsledok tejto situácie. A ešte sa vrátim k tomu telefonovaniu za volantom. Zákon zakazuje telefonovanie s mobilom pri uchu, telefonovanie s handsfree zakázané nie je, čiže dpmk nemá právo zakazovať to. Ide o porušenie Ústav SR - 1. hlava, 1. oddiel, článok 2, odsek 3 - Každý môže konať, čo nie je zákonom zakázané, a nikoho nemožno nútiť, aby konal niečo, čo zákon neukladá.
DP by sa mal spamätať a dávať pozor na porušovanie a vymýšľanie si vlastných zákonov, lebo stačí aby sa našiel JEDEN, ktorý ich za to všetko podá na súd, a som si na 110 % istý, že by to aj vyhral, potom by sa odvážili aj ostatní, lebo by vedeli, že majú šancu a tak by potom DP skrachoval do 5 rokov, lebo by už nemal z čoho vyplácať kedysi neodôvodnene stiahnuté prémie....
Som veľmi zvedavý, čo si vymyslíš na toto.
Reakcia na: Peter55 #52103:

- "Pre zdraveho človeka je to možno OK ale ni pre vozičkara"
- Nie zo srandy som písal o upravených ostrovčekoch, nástupných hranách a obrubníkoch umožňujúcich pristaviť voz čo najbližšie k nástupnej hrane.

- "Navyše, na tych linkach by museli byť všetky vozy niskopodlažne, inak by boli vozičkari diskriminovani pretože by mohli chodiť niekde iba v určitom čase..."
- Technické obmedzenie nie je diskriminácia. Navyše už niekoľko rokov legislatíva EÚ neumožňuje nákup iných vozidiel pre MHD, ako nízkopodlažných.
Reakcia na: jt #52102:
Pre zdraveho človeka je to možno OK ale ni pre vozičkara. Navyše, na tych linkach by museli byť všetky vozy niskopodlažne, inak by boli vozičkari diskriminovani pretože by mohli chodiť niekde iba v určitom čase...
Reakcia na: Peter55 #52100:
5-krát nie, na max. dva prestupy sa dostaneš kamkoľvek odkiaľkoľvek vrámci mesta.
kde su tie casy, ked kosicke forum malo uroven... teraz je to tu len o detinskych hadkach novodobych imhd-akov ? ? ?
Reakcia na: jt #52099:
Ano pre vozičkara je pohodlnejšie 5 krat prestupovať ako sa odviesť priamo bez toho aby pohol prstom ?
Reakcia na: Peter55 #52098:
Pohodlnejšie a prehľadnejšie cestovanie sú neskutočná komplikácia.
Reakcia na: jt #52097:
Ty si asi študoval odbor "Ako komplikovať ľuďom život" ne?
Reakcia na: Peter55 #52095:
A opäť si reagoval len na časť príspevku.

Re #52096 tbus: To je ďalší problém, ktorý by nemusel byť pri hustejších intervaloch a menšom počte liniek (lenže istý exviceprimátor sa o to "postaral"). Navyše pri bezbariérových električkách asistencia vodiča alebo sprievodcu ani nie je potrebná, nemusela by byť ani pri autobusoch, ak by boli nástupné hrany upravené a ak by boli použité prispôsobené obrubníky.
Reakcia na: jt #52094:
ŤZP s doprovodom sa tak či tak vozia MHD zadarmo ? A načo je tam voz so schodmi? Lebo na tej linke necestuju uhundraní ponahľajuci sa ľudia, tak vodič má čas asistovať pri plošine, prípadne riešiť nejakú problem ktorý može nastať. Keby to obla bežná linka tak už pol voza hundre že nestihne prípoj kôli nejakem ublbemu decku s vozikom ?
Reakcia na: jt #52094:
Ta trasa je určena lebo už si ju naplanovali, ale tak, že nastupim a poviem, že tam a tam ale nejak s DP, logicky...

A zase ma ideš presviedčať, že ta trasa je zla lebo ty si to mysliš. Keď im vyhovuje tak neviem čo sa do toho miešaš.
Reakcia na: Peter55 #52090:
Takže trasu tejto neexistujúcej linky si určujú samotní postihnutí, hej? A k tej argumentácii o nakladaní vozíka - oprav ma, ale pri použití zdvíhacieho zariadenia nie je náhodou nutná asistencia vodiča presne tak, ako pri plošine?

Opäť zdôrazním to, že špeciálna linka by bola ako argument použiteľná vtedy, ak by mala celomestské pokrytie. Keďže ho nemá, aj tak musia postihnutí využiť niektorú z ostatných liniek.

Re #52091 tbus: Ja ani netvrdím, že ju chcem využívať. Rešpektujem sociálnu stránku veci pre cieľovú skupinu (aj keď forma pomoci je kontraproduktívna). Ide mi o to, že sa "utajuje" a keďže ide o nakladanie s verejnými prostriedkami, nezdá sa mi to v poriadku. A opäť pripomeniem, že som nepoukazoval iba na toto, ale aj na vyhradené spoje z pred panelákov na Luníku IX pred špeciálne školy a späť. Samozrejme bezplatné (teda pre koho ako).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.