Tak to bol skoro moj sused, on byva na 7-ke a ja som byval o 10 vchodov dalej Ale nemali sme sa prilis v laske, hlavne po tom, ked sme si v roku 1995 na jazde zrucnosti v Liberci skusali novucicku rekonstruovanu T3 s novou vyzbrojou na rucne ovladanie a na konecnej sa z kosickeho druzstva nikto nemal k tomu, ze by si ju vyskusal, tak som sa prihlasil ja a strhla sa hadka, ze co si to ja sopliak (18 rocny, ale nevadi) dovolujem... Vzdy ked som ho stretol, stale si na to spomeniem, aj teraz
Ja som teda este nikdy nevidel telefonovat vodica v autobuse, a to ani na konecnej. Mam vsak na mysli kabinu vodica, pokial je vodic mimo nej, tak ano. Ale zazil som uz vselico, napr. ako sa vodic modli pri strednych dverach k Alahovi, samozrejme nasmerovany podla svetovych stran k Mekke Musia sa modlit 5x denne, tak neviem, ci im kvoli tomu aj nejako prisposobuju prestavky, lebo sa zvyknu modlit o 5., 9., 13., 17. a 21. hodine.
A najvacsi sok som zazil, ked pri subeznej jazde na mna vodic kyve z kabinky. On mal volant vpravo a nizkopodlazak, takze pri mojom kontinentalnom volante vlavo bol vedla mna doslova nejakych 25 cm, otvori okno a krici, ze "Ahoj!!" :)))
Chudak English hovoriaci ludia musia rozmyslat, za co im je dakovane Chcelo by to doplnit "DO NOT ABOARD PLEASE" a to "thanks" moze byt uplne vypustene, lebo slovicko "please" splna uctivu alebo dakovnu formu. Inak to "thanks" je dost hovorovy vyraz. "Vďaka" alebo "dík" sa v uradnej reci nepouziva.
Asi sa to tu uz rozoberalo, no nebol som tu dlho, tak hadam mi bude odpustene
V anglicku musis dokonca aj vypnut motor. Tu musis len zastavit = na zastavke alebo konecnej a vtedy mozes telefonovat. Ci uz cez handsfree alebo s mobilom v ruke. Nie vsak za JAZDY
Chcem poďakovať firme Matyáš and Imbecils za nové nastavenie intervalov na svetelných križovatkách v smere cez Mier. Na úseku od Vodárenskej po Obchodnú akadémiu sme vďaka ich skvelej práci chytali 15 až 20 minútové meškania. V praxi to vyzeralo tak, že na každom semafore som stál na červenej dve až tri minúty úplne zbytočne. Česť ich práci!!('☠');
PSP hovoria jasne : iota. Významovo sú správne oba výrazy - obrí aj obrovský. Obrovský má jednoznačnú definíciu, slovom obrí hovoríš o niečom v prenesenom význame ( pokiaľ to nepatrí žiadnemu obrovi ).
ináč to nenastupujte je iný balkán... ? Zahraničný si prečíta nejaký text ktorému ani nerozumie a pochopí akurát ten zvyšok.. chudák ani nevie, začo slovák ďakuje... či to je len slovíčko na vyplnenie miesta v riadku?
? To tak má väčšina vozov, nielen 1014. A podobný problém je aj s nočnou linkou, rozlične ju zobrazuje, na prednom bočnom klasika opačné zobrazenie linky (čierne písmo, oranžové pozadie), na druhom bočnom normálne číslo linky s Nkom.
No neviem, na niektorych vozoch sa na konecnej miesto "Nenastupujte..." spusti akoze cistenie BUSE, linka tam ostane a čisti sa (v lepšom pripade) len plocha textu, v horšom pripade je tam zeleny pas aj po nakopnuti voza.... neviem či to je dajaka chyba ale nedanvo sa tam nahodilo to "nenastupujte..." a horko ťažko to bolo na všetkych vozoch a zase je v tom bordel ?
VLK sa stara o Emtest, musim ho pochvalit, ide mu to, dari sa to davat dokopy. Raz snad aj to bude a urcite to nebude zle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55