Touto cestou by som sa chcel poďakovať vodičovi 5212, ktorý v sobotu 9. 1. 2010 o 18:18 ako L 23 v smere do centra nezastavil na zastávke Moldavská, obchodné centrá. Vošiel do odstavného pruhu, potom do zastávky, pomaly pribrzďoval, čakajúci ľudia išli smerom k busu, následne pridal a ufujazdil preč. Tomu sa hovorí " vychutnanie si " cestujúcich. Len nechápem, prečo to vodiči robia. Navyše v tomto konkrétnom prípade musel ľudí čakajúcich na zastávke vidieť, pozeral sa tým smerom, keď do nej vchádzal.
Hmm, fotomontaz to neni . Staci se podivat ze je naklonena pouze karoserie a kola jsou na zemi. A kdo zna palavak, tak vi ze se tam jezdilo vcelku rychle. Na takovejhle naklon staci slabsi tlak ve vlnovcich , nebo vadny zatezak. Navic tahle serie nejni zadna slava..
Z pohľadu vodiča by sa mi tiež pačil citelis ale maximalne jeden deň, potom by ma yeblo od toho ako tam všetko vrzga a trepe, v solarise musiš prejsť cez pol metra hlboku jamu aby si počul aspoň trošku niečo buchnuť, citeliu stači kamienok ktorym s aposypuju cesty a robi hluk jak tank. (hovorim o III generacii SU čiže 3901-03)
Solaris má veľa naj, ale z reálnych kanditátov je Citelis a to nie je tiež také zlé, má to výhody vodiči si to chvália už. Ale na Solarisy tretej generácie ( 3901,2,3) sa zatiaľ nechytá nič... krásny nemecký dizajn, interiér parádny interiér, vlečka krásne kopíruje, aj výborne ťahajú do kopca len naše majú slabé prevodovky a tá nevie čo má radiť a veľmi neskoro podradzuje.
S tym suhlasim, že maju dobry interier ale minimalne jednu 2ku by som tam pridal...
A k tym nerovnostiam, s citleismi by som to neporovnaval ani zďaleka, veď v citelise je hluk akokeby som išiel vo vlaku na rozbitej trati jak tam všetko trieska a vrzga, narozdiel od solarisu.
Hej, nerovnosti zvládajú dobre, pekne to bolo vidieť pri jazde po električkovom páse. Aj keď Citelisy na tom tiež neboli zle. A tie miesta na sedenie - je to v prvom rade mestský, nie diaľkový autobus, čiže sa tam nezdržíš tak dlho, aby ťa rozboleli nohy. Interiér majú riešený výborne, je priestranný a vzdušný, rozhodne najlepšie riešený zo všetkých vozov, ktoré tu máme.
Nie len kapacitu, tie vozy maju perfekne perovanie a napravy. Aj keď si myslim, že na klbak je tam malo sedadiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes