Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #50847:

"Dobry den, rada by som sa dozvedela ako je to s nastupovanim a
vystupovanim mamiciek s kocikmi z autobusov MDH... Ide mi o to, ze
zamerne si na cestovanie po Kosiciach vyberam nizkopodlazne autobusy
kvoli tomu, ze by sa do nich mal lahko nakladat kociar.... Mam s tym
velmi zle skusenosti, pretoze malo ktory vodic pristavi autobus tak, aby
sa dalo lahko nastupit s kociarom bez pomoci. Stalo sa mi, ze v autobuse
č. 15 som na otazku ci sa neda pohlaha znizit tak, aby som vedela
vystupit bez cudzej pomoci mi vodic odpovedal, ze niekedy sa to da,
niekedy nie... vystupovat som chcela na konecnej pri OC karefour... Vela
krat sa mi stalo to, ze vodicov nezaujima to, ze mamicka s kociarom caka
na zastavke. Vidi ju, ale podlaho neznizi. Takat oignoracia je na
zamylsenie. A do tretice, ak uz podlahu znizia, tak stoja viac ako meter
od chodnika, co je nam mamickam tiez na h...., takze chcem, vechcem,
musim kociar vziat do ruky a vylozit ho. Preto sa chcem opytat ako mam
reagovat, ked mi vodic neprisposobi autobus tak, aby som mohla vystupit.
Na zaver: je zbytocne nakupovat drahe nizkopodlazne autobusy, ked
zamestnavate vidicov, ktori s nimi nevedia jazdit. "
IKS to mas z portalu JPP??
safarenie v dpmk: kedysi v csad /pred 25-timi rokmi/, ked som bol dielmajstrom, nasledne garazmajstrom, ked niekto chcel fasovat olej, najprv som si zistil skutkovy stav a az tak som si dovolil podpisat vydajku zo skladu, pretoze bolo na mne ako odbornikovi, a mal som aj v zmluve zakotvenu hmotnu zodpovednost a rozhodovanie o tom, ako "nalozim s pokazenym vozidlom".
dnesna prax v dpmk je taka, ze hocijaky dielensky zamestnanec, ktory ma funkcnu cipovu kartu, si zavola pracovnikovi MTZ, aby mu vydal nejake mnozstvo oleja. ziadne povolenie od nadriadeneho, ta naco, zijeme v slobodnom anarchistickom svete. pracovnik obsluhy cerpadla, zaroven povereny vydajom maziv zo skladu MUSI /?!/ vediet, ktory olej sa pouziva pre ktoru techniku a nedajboze by dal otazku mechanikovi, ktory dany voz opravuje, ci vie o aky olej ide /malokto z mechanikov vie, aky olej do ktorej techniky patri/, mechanik v tej chvili ide vyskocit z koze, co si to dovoluje obycajny skladnik, ktory by mal len vydavat mazivo na zaklade nejakej ziadanky...
nie dpmk funguje inac: ked sa skladnik nahodou pomyli, zaplati si vzniknute straty. ale preco? skladnik nema s technikou nic spolocne, s minimalnou mzdou je tu len ako medziclanok v servise, v zmysle: "dam ti nieco, ked povies, co chces"
nieeeee, v dpmk musi vediet skladnik odcitat z pier, studovat na WEBE diagnostiku vozidiel, kazdodenne sa vzdelavat, aby nahodou nedoplatil na nespravne rozhodnutie.
vysvetli mi niekto z kompetentnych, co robi napr.taky dielmajster a mechanik preco opravuje auta, ked im nerozumie?
Reakcia na: tbus #50711:
ale musis si uvedomit ze zatial co NO je zcasti ciel a zcasti prestupny bod, tak stanica je vylucne prestupny bod..
Reakcia na: eMareq #50840:
Ale miliony zbytocne vyhodene za Opencard a vyhladovo na turnikety - plus este sto dalsich nevyhodnych zmluv - na to si siahnut nedaju.
Reakcia na: Peter55 #50834:
na Presovskej ceste je pod znackami napisane Bez uhrady
Reakcia na: VLI #50839:
Pražští konšelé mali dokonca nápady, aby si vodiči strhli 20% zo mzdy.
Ako sa vysporiadavajú s krízou DP Praha:
http://zpravy.idnes.cz/prazskou-mhd-cekaji-skrty-kde-jezdi-metro-nepojede-i-tramvaj-prf-/praha.asp?c=A091208_170314_praha_lpo

"... Od snižování počtu zaměstnanců si Dopravní podnik slibuje především úspory. Po propuštění tři sta třiceti lidí by měl ušetřit ročně přibližně sto milionů korun...." , "...kvůli špatné finanční situaci DPP příští rok propustí pět set zaměstnanců." :
http://zpravy.idnes.cz/prazsky-dopravni-podnik-v-lednu-propusti-330-lidi-fux-/praha.asp?c=A091123_173449_praha_abr ?
Reakcia na: jt #50837:
Aha, diky. Keď to spoplatnia tka to bude dobra haluz ?
Reakcia na: Peter55 #50836:
Niekde píšu, že spoplatnené nebude nič a niekde, že spoplatnený úsek bude Šaca - Optima, Optima - VSS a Tri brody - Prešov.
Reakcia na: jt #50835:
akže KE -Šaca bude spoplatnena a aj Opatske? Lebo nerozumiem sa tomu čo si dal sem tie prehľady...
Reakcia na: Peter55 #50834:
Obchvat nemáme. Prvá mapa, čo sa toho týkala bola značená tak, že všetky cesty pre motorové vozidlá vrámci mesta mali byť spoplatnené. podľa tejto http://www.idoprava.sk/idop/rsrc/Spoplatnene%20rychlostne%20cesty2.htm zas nie - od Budimíra po Tri brody, od Michaloviec po Prešovská/Sečovská, od Milhoste po VSS a od Zvolena po VSS, čiže celý úsek medzi Šacou a KE. Niečo sa tam dokonca už aj stavia:

http://img215.imageshack.us/img215/6786/08122009197.jpg
Reakcia na: jt #50833:
Hm, dobra hluposť keď aj obchvat bude spoplatneny (?)
Reakcia na: jt #50832:
http://www.idoprava.sk/idop/rsrc/Spoplatnene%20rychlostne%20cesty2.htm
Podľa tohto zoznamu to ale má byť celý úsek ciest I/50 a I/68.
Reakcia na: Isidor #50830:
Dopravcovia budú platiť zníženú čiastku, má to byť "približne polovica" z tarify pre nákladné vozidlá.

Re #50831 pedro77: Pôvodne sa hovorilo o spoplatnení celého úseku od Budimíra po Milhosť, podľa aktuálnych máp to tak asi nebude.
Reakcia na: Isidor #50830:
coo? my tu mame v meste nejake spoplatnene useky ?
Vie sa niečo o platení mýta autobusmi MHD od januára?
Reakcia na: tbus #50826:
z politického hľadiska sa nerátajú. Proste MČ musí mať nejaké spojenie a basta. Bol by to cirkus, keby " odrezali " Džungľu od sveta. Ono tak či tak Džungľania namiesto L 22 používajú okolité zastávky - Tesco, Džungľa a Pod Furčou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.