Zstavam nazor, ze dalsej rekontrukcie sa rychlodraha uz nedocka. Potom uz nebude treba tak odporne prestupovat, lebo smradobusy pojdu z kazdeho sidliska priamo.
V tom, že MHD je pre ľudí sa isto zhodneme. A ako sa to tu popísalo, je to otázka priorít, pre koho je čo lepšie. Pokiaľ je však do Šace elktričková trať, tak to nieje o nejakom električkofilstve, ale o zdravom rozume, keď vezmem do úvahy fakt, aká je tá trať dlhá, tak už fakt neviem. jediné, že niektorí budú musieť prestúpiť, čo mi na tak dlhej trase ( Furča -USS , THC - USS ) príde úplne normálne. Možno je to len dočasné riešenie. Ak sa na JZR niečo robí, ludia z JZR tiež musia prestupovať a už sa to stalo neraz a nevšimol som si, že by sa niekde reptalo, teda nie nejako hromadne. Mimochodom počas môjho pobytu v Londýne som prestupoval do práce 2x - 3x ( podľa toho, či mi nabehol autobus, čo ma hodil bližšie k práci) a to som jazdieval z 2. zóny do 1. zóny a zrejme kratšiu trasu ako do USS a Londýn je troška inde a s inou sieťou a inými peniazmi. A robil som denno denne a vkuse na nohách. Tu je problém jediný : socík naučil ľudí na systém odvšade všade... a teraz ak treba prestupovať, už automaticky sú názory, že je to proti ľuďom, ale je to nezmysel. Samozrejme, názor má každý iný, ja to však vnímam pozitívne. Napríklad sa zvýši dostupnosť Optimy.
Čo je na tom zle? ja si myslím, že na tom nič zlé nieje a pevne verím, že to tak aj ostane, električky na tom smere jednoznačne musia byť preferované. A nejaké také , že unavení ľudia USS musia prestupovať, to nieje argument, len rokmi naučené pohodlie.
Aha, pravda, to ma nenapadlo. Časom by sa ale ten mikrobus určite vyplatil, no ako prechodné riešenie poslúži aj toto. A na ten chaos sa pôjdem pozrieť aj ja.
Čiže aká bude zmena? Prestupy medzi linkami na seba budú nadväzovať, čo doteraz nebolo (myslím, že iba linka 26 bola koordinovaná s R) a interval spojov sa zhustí na dvojnásobok.
Zníženie komfortu pri prestupe je veľmi, veľmi relatívne. Akurát ty z Furče budeš pociťovať v tomto smere zmenu. Drvivá väčšina mesta pocíti zlepšenie, pretože prestupovať treba aj teraz, keďže do Šace sa priamo v väčšiny mesta nedostaneš.
S tou informovanosťou sa dá súhlasiť. Áno, ľudia nebudú informovaní, ale veď na to tu predsa máme tarifno-informačný systém, ktorý toto predsa musí zvládnuť bez problémov.
Ta nestači mu že je 7 hodin v škole ešte cestuje na konec mesta a potom s tamať preplnenou RAčkou na furču (s 500kilovou školskou taškou na chrbte) ? ?
Aha, čiže ty chceš porovnávať sídlisko s vyše 30 000 obyvateľmi 5 kilometrov od centra a mestskú časť s 5 000 obyvateľmi vzdialenú 13 kilometrov od centra, hej?
Stále si nevysvetlil, čo je zlé na prestupe z vozidla do vozidla bez čakania, okrem toho, že Eurobus je na tom lepšie (určite by tam jazdil každých 20 minút...).
Je to košicka mestska časť tak ako Furča. A k tym podmienkam, ano su hrozne, 2x prestupovať. To nehrozi ani v eurobuse. Nehovoriac o tom, že nikde som nevidel oznam o tychto "dočasnych" zmenach.
Ale hlavne že DPMK vyhlasil toto "DPMK neuvažuje nad prenesením dopadu v súvislosti s mýtnym systémom na cestujúcich," uzatvára Murová" ?
Keď niekto býva skoro 15 kilometrov od centra, musí predsa rátať s tým, že cestovanie bude predsa len náročnejšie, ako keby býval napr. niekde pri Galérii.
A neviem čo je také problematické na prestupovaní priamo z vozidla do vozidla, keď na prestup nečakáš. Pri kruhovom objazde stačí prejsť cez cestu, pri železiarňach ani nevyjdeš spod prístrešku na zastávke. No fakt otrasné podmienky pri prestupoch...
No už vidim ako Šačania skaču od radosti, že musia 2x prestupovať keĎ idu domov z mesta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt
Stále si nevysvetlil, čo je zlé na prestupe z vozidla do vozidla bez čakania, okrem toho, že Eurobus je na tom lepšie (určite by tam jazdil každých 20 minút...).