Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Peter55: v čase keď si ešte nebol na svete, žiadne rýchle autobusy v sedle do Šace neexistovali a to vtedy boli iné intervaly na linkách, 5 alebo 7,5 minúty na nosných bol štandard. Jazdili Rky v sedle každých 20, neskôr 30 minút a na VA VSŽ bol hneď prestup na 26. Kto chcel ísť priamo mohol, tzv. zberňákmi, teda so zachádzkami cez valale. Je fakt, že dnes je tam škaredý súbeh, občas nastupujem do R1 pri Optime, spravidla príde úplne prázdna, max. je v nej 5 ľudí. V autobusoch do Šace je o niečo viac, ale nie oveľa.

V zásade je mi jedno, či tam budú v sedle jazdiť ako nosné električky (stav dnešný), alebo len autobusy (stav doterajší bez R1), ale voziť to dvojmo je neskutočné plytvanie. To, že sa taká rozsiahla zmena oznámila deň vopred, navyše na Silvestra, je ďalší z neskutočných kotrmelcov a prúserov DPMK, ktoré škoda komentovať. A keďže zavedenie mýta nie je vec, o ktorej by sa nevedelo vopred, tipol by som, že je to aj porušenie príslušného zákona a vyhlášok.

Nodes: viac optimizmu v Novom roku ?
Idealne by bolo potiahnut ED az do Sace, cim skor, tym lepsie. A zbavit sa konecne R-koveho cislovania ?
Zstavam nazor, ze dalsej rekontrukcie sa rychlodraha uz nedocka. Potom uz nebude treba tak odporne prestupovat, lebo smradobusy pojdu z kazdeho sidliska priamo.
V tom, že MHD je pre ľudí sa isto zhodneme. A ako sa to tu popísalo, je to otázka priorít, pre koho je čo lepšie. Pokiaľ je však do Šace elktričková trať, tak to nieje o nejakom električkofilstve, ale o zdravom rozume, keď vezmem do úvahy fakt, aká je tá trať dlhá, tak už fakt neviem. jediné, že niektorí budú musieť prestúpiť, čo mi na tak dlhej trase ( Furča -USS , THC - USS ) príde úplne normálne. Možno je to len dočasné riešenie. Ak sa na JZR niečo robí, ludia z JZR tiež musia prestupovať a už sa to stalo neraz a nevšimol som si, že by sa niekde reptalo, teda nie nejako hromadne. Mimochodom počas môjho pobytu v Londýne som prestupoval do práce 2x - 3x ( podľa toho, či mi nabehol autobus, čo ma hodil bližšie k práci) a to som jazdieval z 2. zóny do 1. zóny a zrejme kratšiu trasu ako do USS a Londýn je troška inde a s inou sieťou a inými peniazmi. A robil som denno denne a vkuse na nohách. Tu je problém jediný : socík naučil ľudí na systém odvšade všade... a teraz ak treba prestupovať, už automaticky sú názory, že je to proti ľuďom, ale je to nezmysel. Samozrejme, názor má každý iný, ja to však vnímam pozitívne. Napríklad sa zvýši dostupnosť Optimy.
Reakcia na: redburger #51250:
Pre koho j eMHD? Pre ľudi a nie nejakych maniakov ktori slintaju nad tym, že ide každych 20 minut električka.
Reakcia na: Peter55 #51228:
Čo je na tom zle? ja si myslím, že na tom nič zlé nieje a pevne verím, že to tak aj ostane, električky na tom smere jednoznačne musia byť preferované. A nejaké také , že unavení ľudia USS musia prestupovať, to nieje argument, len rokmi naučené pohodlie.
---===PF 2010===---

? ? ? ?
Ja som nedočkavý tak

PF 2O1O

?
Reakcia na: gabo5607 #51231:
no výpravu na USS nechodím spisovať už dosť dlho,asi od marca. Teraz po škole pekne na 17ku od NMM buď na 13.23,resp. 14.13 ? .
Reakcia na: Isidor #51245:
Aha, pravda, to ma nenapadlo. Časom by sa ale ten mikrobus určite vyplatil, no ako prechodné riešenie poslúži aj toto. A na ten chaos sa pôjdem pozrieť aj ja.
Reakcia na: jt #51227:
nemusí byť mikrobus pod 3,5 t, kľudne aj klasický autobus; pointa je, že stačí palubná jednotka do jedného vozu, a nie štyroch-piatich.

Každopádne, zajtra sa na ten chaos rozhodne pôjdem pozrieť.
Reakcia na: gabo5607 #51242:
nevadí, vždy lepšia 500 kilová záťaž na chrbte ako pád pod rozbehnutú 500vku... ?
Reakcia na: Peter55 #51239:
Čiže aká bude zmena? Prestupy medzi linkami na seba budú nadväzovať, čo doteraz nebolo (myslím, že iba linka 26 bola koordinovaná s R) a interval spojov sa zhustí na dvojnásobok.

Zníženie komfortu pri prestupe je veľmi, veľmi relatívne. Akurát ty z Furče budeš pociťovať v tomto smere zmenu. Drvivá väčšina mesta pocíti zlepšenie, pretože prestupovať treba aj teraz, keďže do Šace sa priamo v väčšiny mesta nedostaneš.

S tou informovanosťou sa dá súhlasiť. Áno, ľudia nebudú informovaní, ale veď na to tu predsa máme tarifno-informačný systém, ktorý toto predsa musí zvládnuť bez problémov.
Reakcia na: RDZ 50 #51233:
Ta nestači mu že je 7 hodin v škole ešte cestuje na konec mesta a potom s tamať preplnenou RAčkou na furču (s 500kilovou školskou taškou na chrbte) ? ?
Reakcia na: d3k0 #51240:
Bez prestupu, kedy ako.
Reakcia na: Peter55 #51239:
40-minutovy interval je urcite ovela lepsi komfort ako 20-minutovy, ze?
Reakcia na: jt #51238:
Znižuje to komfort cestovania ? A cestujuci sa o tom dozvedia zajtra rano ?
Reakcia na: Peter55 #51237:
Aha, čiže ty chceš porovnávať sídlisko s vyše 30 000 obyvateľmi 5 kilometrov od centra a mestskú časť s 5 000 obyvateľmi vzdialenú 13 kilometrov od centra, hej?

Stále si nevysvetlil, čo je zlé na prestupe z vozidla do vozidla bez čakania, okrem toho, že Eurobus je na tom lepšie (určite by tam jazdil každých 20 minút...).
Reakcia na: jt #51236:
Je to košicka mestska časť tak ako Furča. A k tym podmienkam, ano su hrozne, 2x prestupovať. To nehrozi ani v eurobuse. Nehovoriac o tom, že nikde som nevidel oznam o tychto "dočasnych" zmenach.

Ale hlavne že DPMK vyhlasil toto "DPMK neuvažuje nad prenesením dopadu v súvislosti s mýtnym systémom na cestujúcich," uzatvára Murová" ?
Reakcia na: Peter55 #51234:
Keď niekto býva skoro 15 kilometrov od centra, musí predsa rátať s tým, že cestovanie bude predsa len náročnejšie, ako keby býval napr. niekde pri Galérii.

A neviem čo je také problematické na prestupovaní priamo z vozidla do vozidla, keď na prestup nečakáš. Pri kruhovom objazde stačí prejsť cez cestu, pri železiarňach ani nevyjdeš spod prístrešku na zastávke. No fakt otrasné podmienky pri prestupoch...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.