ako netvrdím, že by to bolo nejak neprehľadné, je to spravené celkom dobre, ale fakt ti stačí trocha nepozornosti, a preskočíš jeden riadok....z tohto hľadiska by bolo dobré aj to doterajšie mesačné zadelenie, len tak pre kontrolu, veď by im to aj tak nerobilo veľkú námahu, keď už majú tie tabuľky
myslím, že ja mám o tom, čo sa tu deje dosť veľa informácií z dosť spoľahlivých zdrojov a pokiaľ viem, tak, čo sa týka nočných služieb, tak je tak pár faktorov, ktoré boli porušené už aj z hľadiska zákona a nie len z hľadiska etického kódexu, takže by som o úplnosti informácií radšej nič nepísala.....a čo sa týka konzultácie s vodičmi, kto hovorí o konzultácií s každým osobne, čo takto väčšia skupina ľudí, prípadne dotazníky?? pracujú tí, ktorí sa boja niečo povedať, a s tými, ktorí sa postavia proti tomu aby sa im skákalo po hlave, sa jedná ako s kusom nábytku.....a je tu toho ešte veľa, o čom by sa dalo písať, ale to ja tu rozvádzať nebudem, lebo od toho sú tam vodiči, ale myslím, že spokojnosť je poväčšine iba na vašej strane a v prípade vodičov je to až vtedy, ak to zachádza do krajností....a zbytočne mi tu budete vypisovať tie vaše diplomatické odpovede, lebo mám svoje informácie, svoje zdroje a viem čo sa deje tak si to nechajte pre vyprávanie starých materí ...a je tu aj pár vecí na vašu osobu o ktorých by sa dalo veľa rozprávať v porovnaní s "obyčajnými" vodičmi
na ED sú vodiči tiež zadelení do jednotlivých tabuliek. Uvediem príklad na L9 ... Cez týždeň majú v tabuľkách 3 služby, víkendové majú tiež 3. A prečo by sa mali pomýliť? Veď majú napísané nástupy, vedia jak jazdia. Je to všetko pekne podelené s ničím tam nie je problém. Tak prečo by sa aj trolejbusáci mali mýliť? Vtedy robili oveľa viacej služieb,teraz majú podľa teba len 4 služby ("striedajú sa tam len 4 služby") tak čo? Však práve toto je oveľa ľahšie. 4 služby a nič iné,kde sa má mýliť?
... nie všetko a nie so všetkými (cca 400 vodičov) sa dá "konzultovať" lebo by sa nič neurobilo ... čím viac ľudí = tým viac chutí (staré porekadlo). Totiž ani niektorí vodiči nie všetky svoje počiny konzultujú s nadriadenými - urobia niečo inak akoby v podstate mali a potom prichádzajú sťažnosti, ktoré treba pracne riešiť. Alebo sa mýlim?
Ale našťastie vodičov v DPMK, ktorý nepotrebujú konzultovať ale pracujú tak ako majú je veľa a ich poznatky, ktoré relevantne dávajú na vedomie sa vedenie DPMK určite snaží akceptovať v čo najväčšom rozsahu a čo je hlavné aj zapracovávať do praxe k spokojnosti všetkých.
JCX1018 ... odporúčam Ti do budúcna aby si si pred tým ako uvedieš nejaké neúplne a zavádzajúce informácie najprv zistil čo možno najväčšie podrobnosti o danom probléme a až potom o tom písal ... to bude určite lepšie ako uvádzať neúplné a zavádzajúce informácie ...
ja som tomuto systému chápala, to je mne jasné, mne ide o ten spôsob, na poslednú chvíľu oznámiť niekomu, že ho niekam pridelili bez konzultácie s ním a s možnosťou odvolania - typický systém jednania v dpmk, najprv niečo urobiť a až potom to konzultovať..... a neviem, či si už videl tie nové tabuľky na TD, je to síce OK, ale načo tak zložito?? ked pred rokom mali vodiči služby 4+2 tak im vedeli robiť normálne mesačné zadelenie, kde sa im striedali všetky služby, teraz urobí jednu tabuľku, podľa ktorej sa človek môže veľmi jednoducho pomýliť, striedajú sa tam len 4 služby a ďalšia vec, čo je úplná hovadina, že vodiči z nočnej budú robiť doobednajšie služby a vodiči denných služieb budú robiť nočáky - im asi nedošlo že sa na to robia zvlášť skúšky, zvlášť školenia a to najpodstatnejšie, že vodič musí dať na nočnú službu súhlas, pokiaľ na ne nie je pridelený??? To už čo je
Tabuľky sú nové a služby v nich sú také aby vyhovovali hlavne potrebám odpracovania normy hodín pre jednotlivých vodičov, parkovania vozidla, dodržania typovosti linky. Takže sú úplne iné aké platili do 31.10.2009. Z pôvodných ostali ibe dve a to pre linku č. 11 a pre autobusovú službu (z dôvodu dodržania podmienky nízkopodlažnosti spoja) v trolejbusovej výprave. Takže v podstate každý vodič zaradený do tabuliek má nové zaradenie s novými službami. V čo najväčšej miere sme sa ale aspoň snažili dodržať posádky na pridelených vozidlách a parkovanie vozidiel ... čo sa v niektorých prípadoch ale žial nedalo. Verím však, že aj v spolupráci s vodičmi - ich objektívnými požiadavkami - časom dospejeme k možným kompromisom a čo najväčšej spokojnosti všetkých zúčastnených.
Chcem sa opýtať či sa menili tabuľky všetkým vodičom alebo iba vybraným?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
romeo