Kus lepsi napad (efektivnejsi a pre cestujucich casovo prijatelnejsi) by bol zacinat linky 18 27 34 na Sofijskej a tahat ich zo sidliska rano opacne... ? Ale to by bolo uz komplikovane ako pre cestujucich tak pre podnik, pretoze priebezne linky by boli zabijak pre vodicov a zbytocne kilometre by sa robili tak ci tak, akurat cestujuci z konca sidliska by nemuseli ist o 10 minut skor na vyhliadkovy spoj cez cele sidlisko ktory aj tak okolo tej zastavky prejde este raz
Vtedy sa to prejavilo aj pri HMT, cestujem tam denne a prvé dni po otvorení Preš.-Seč. bolo v zápche citeľne menej áut, aj od THC smer Mier. No VSS je predsa o kus ďalej, to sa prejaví menej. Ale to je jedno, obchádzkové opatrenie bude už tak či tak nevyhnutné. Lepší nápad sa zatiaľ nenašiel.
Po skúsenostiach z minulého roku si myslím, že tie zápchy mierne poľavia po dokončení mostu VSS. Aspoň teda minulý rok, keď otvorili Sečovskú-Prešovskú, tomu tak bolo.
MÚK Palackého - Čajkovského? To by sa musel zbúrať veeeľký kus historického jadra. Prosím naštudovať oficiálne mapy a nešíriť poplašné správy od strýčka Gúgloviča.
A už keď som odbočil k železnici ? , tak v súvislosti s presmerovaním koridora vrámci mesta sa plánuje výmena mostov, resp. podjazdov, lebo to nie sú skutočné mosty. Má sa to tam postaviť nanovo, čo by mohlo vysvetľovať tú lacnú atrapu rozširovania podjazdov pred odbočkou na stanicu. K stanici sa potom bude jazdiť po novej MÚK (Palackého - Čajakovského).
Ešte k River BC, tak čo sa týka dopravy, zaujímavé to bude tým, že sa tam plánuje vybudovanie akejsi lávky pre peších a cyklistov ponad Hornád k železnici, kde sa presunie hlavný koridor (nepôjde teda popri Jantárovej) a kde pribudne nová železničná zastávka. Lávka má byť postavená na náklady investora.
Celkom dobre poznám tie projekty a konkrétne Južné nábrežie - Jantárová bude preklenovať územie ponad južnú časť depa/prekladiska. Výhľadovo sa ale predpokladá, že nákladná stanica sa presťahuje a teda toto územie hraničiace so širším centrom nadobudne úplne iný charakter a teda bolo by dobré ho riešiť komplexne.
Navyše River BC sa bude stavať na etapy, ako prvá sa postaví oválna budova s autocentrom, výškové budovy prídu na rad neskôr a teda nárast dopravy bude mierny.
Čo sa týka diaľnice, tak tá je vzdialená asi tak, ako pre nás dôchodok, dokonca ani s R4 to nevyzerá najlepšie, hoci variant trasovania je už vybraný (samozrejme ten horší). Namiesto toho sa ide stavať R do Maďarska, pre istotu v plnom profile. ?
Nejde o to, ze by to bol ultra hi-tech napad. Dovod na vystavbu metra je dostatocne mnozstvo substratu, inak je neefektivne, neoplati sa. U nas nie je take mnozstvo substratu. BTW. Zriadienie bus pruhov a zabezpecenie preferencie pre elektricky je nepomerne lacnejsie ako vystavba metra. Ale ani toto NIE JE OCHOTNE mesto urobit.
jedna z možnosti je aj metro ... ale na slovenskú republiku je to až ultra hi-tech nápad... A ešte s intervalom ako vo Viedni 4 min... by sme museli asi nájsť pod košicami nejaké veľké ložisko zlata
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5