Celkovo hodnotím ETM 2009 ako vydarenú akciu (ak odmyslím dopravné fóra, kde to tam vyzeralo ako keď sa pár kamarátov stretne kdesi v klube a tam sa o čomsi porozpráva).
(Nedá mi) Neberiem Ti tvoj názor, ale... Príde mi to ako zhadzovanie resp. hľadanie len toho zlého. ? Mohol si sa prihlásiť do poroty a vybrať iné fotky z tých 60 čo boli v súťaži, alebo sám nejaké nafotiť a poslať ich. Fotili to školopovinné deti, ktoré majú svoj pohľad na vec (a majú na jeho zachytenie také vybavenie aké majú). Viacerí tu ohŕňajú nos, že čo je na nich také zaujímavé (alebo, že sú zašumené)? Možno práve tieto "šedosti", ktoré my vidíme bežne sú pre niekoho také zaujímavé. A kto z nich si môže dovoliť vybavenie pomaly ako do štúdia? ?
Ty si v ich veku mal sfleku zrkadlovku aspoň za 50.000 a fotil si samé super fotky (kompozične, ..., naviac ich aj niekde vystavoval)? Keby Tebe niekto povedal, aké to je zlé, si by si príliš nadšený nebol. Ja si myslím, že si tie deti zaslúžia aspoň uznanie a pochvalu. Možno to tu niekto z nich číta. ?
Veď to krásne preexponované pozadie, nepríjemne rozmazané objekty v popredí (dá sa to robiť aj zámerne, ale nie takto) a hlavne ten názov, obzvlášť, keď ide o vystavený voz.
Využil som príležitosť zajazdiť si po prázdnej ceste a o chvíľu som videl ako si to jeden expert na audine strihol cez Kuzmánku rovno po koľajniciach. ?
súťaž o MHD a na 2. mieste skončila fotka, kde je dopravný prostriedok MHD rozmazaný a navyše fotka je nadmerne zašumená ( to je umenie spojiť šum a rozmazanie ). Gratulujem víťazom.
K presunu výhybky - ak by ostala na pôvodnom mieste, tak v prípade poruchy elektromagnetickej výhybky by električka počas manuálneho prestavovania výhybky vodičom stála tak, že by zaberala všetky tri prejazdné pruhy komunikácie zo Štúrovej na Nám. osloboditeľov. Z tohto dôvodu sa posúva pred križovatku. P"vodne tam bola navrhnutá 3 koľaj v dĺžke 60 m, ale DPMK ju tam v rámci schvalovania projektu pre ÚR nechcel, tak ju investor dal preč. Sťažnosti prosím adresovať na DÚ DPMK.
Jasné, že sa to nedá vyriešiť ideálne. Vo všeobecnosti ale platí jedno auto - jeden vodič - jeden technický preukaz. Ak sú cestujúci viacerí, túto možnosť nevyužijú. Najekologickejší problém vo vzťahu IAD - MHD je práve jedno auto - jeden vodič. Je to jednak ekonomický a jednak ekologický problém. Je jasné, čo sa MHD snaží riešiť a práve na to je táto akcia zameraná.
Podobná bola v jednom, myslím, belgickom meste. Každý, kto vrátil ŠPZ-ky, dostal cestovanie MHD na tri roky zadarmo. Znova to riešilo problém samého vodiča v aute. Možno by pomohlo, ak by sa aj na technický preukaz dal do autobusu vziať spolujazdec.
Aké by si navrhol riešenie? Napríklad povedať revízorovi, že máš doma odparkované auto a keďže je deň bez áut a ty môžeš cestovať MHD zadarmo, tak to tak aj robíš?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77