Je zarazajuce a velmi nebezpecne to, ze si trebula vymienil 60 % hlasov. Cize mesto sa moze postavit na hlavu, KSK si odhlasuje to, co bude chciet. To je spolupraca?
uvidíme čo vymyslia, v každom prípade Filipko by mal radšej držať hubu a ísť kontrolovať čistotu v uliaciach starého mesta, včera tam bolo ozaj špinavo. KSK aspoň dačo robí, čo sa o meste nedá povedať. Uvidíme, ako to bude vyzerať, keď sa bude dačo robiť pod taktom kraja. mesto KE sa ustavične ukazuje ako neschopné.
Alebo ma este napada Re #2927 ak je to fakt skutocnost, tak by ma zaujimalo kde sa bude napajat kosicka elektricka na novej trati . Darmo pan Trebula ma titul
ale neako mi nesedi napajanie, jedine ak by DPMK zaviedlo na danom useku 5ticky a spojili ich do serie na jeden zberac . Ako inteligentne riesenie 600V na 3 kV siet
Odstránenie nepriaznivých vplyvov pri používaní rôznych druhov verejnej dopravy by mala mať v kompetencii novozaložená eseročka Organizátor regionálnej integrovanej dopravy (ORID), ktorú v pondelok odsúhlasilo zastupiteľstvo KSK. Župan Trebuľa tvrdí, že tým chceli zatlačiť na spiace mesto Košice. Mestský poslanec Filipko to označil za "predvolebné populistické táraniny".
KOŠICE. V novej spoločnosti bude mať 60-percentný podiel KSK a 40 percent mesto Košice. Počet zamestnancov spoločnosti v úvodnej fáze jej činnosti bude päť na čele s konateľom Jurajom Krempaským, neskôr sa ich počet má zvýšiť až na 25. Spoločnosť by mala okrem iného rozbehnúť aj projekt výstavby dopravného terminálu pri hypermarkete Tesco, "potiahnuť" električkové koľaje od Námestia maratónu mieru až po Ťahanovce alebo zelektrifikovanie železničnej trate medzi Haniskou a Moldavou nad Bodvou. Využiť sa pritom dá to, že košické električky môžu bez problémov jazdiť aj po železničnej trati. ? ? ?
nekecaj o studenych spojoch. nikto tu nic nespajkoval. len sa kamblami od emtestu spajali medzi sebou zariadenia emtest. problem, ak je kvoli bateriam, je zase v emteste. nie je mozne, ze mi firma preda zariadenie, ktore ma vacsi odber, ako je vykon alternatora a baterii. blbci zilinski.
pani klud. Si uvedomte, ye Emtest nebol v KE montovany odborne sposobilou silou, ale silou ala DPMK za extra plat. Ja by som to tipoval na studene spoje, mozno zle vyriesene tienenie kablov, nestabilny zdroj napatia, nie vsetky vozidla dobijaju poctivo ako maju. Ale samozrejme su aj softwarove problemy. i ked osobne som sa yo ziadnym softwar problemom v KE pocas kariery nestretol
dám ti príklad na "naštartovanie"...napr. KT #500 keď na konečnej vypneš voz a opäť ho potom zapneš ("naštartuješ") tak ti skapú displeje v B článku. Potom zase treba celý EM-Test resetnúť aby ti panely išli..
Zle si pochopila moj prispevok na to, že chodiš an watsonovu ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger