Porovnávať Trenčín, jeho päť a pol autobusov, systém nástupu iba prednými dverami a jeden označovač vo vozidle s prepravnými nárokmi, vozidlovým parkom a jeho rôznorodosťou Košíc, je trocha mimo... Už len to, že Trenčín mal problémy po zavedení EMTestu, pričom systém tam funguje skoro ako v prímestskej/medzimestskej SAD, už svedčí samo o sebe...
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
VLK
Re #49150 AAA: a na koho? V prípade MHD je prepravcom cestujúci ako aj mesto.
Re #49152 jt: tak napríklad to s tou polovicou tabule takou a polovicou inou - je problém BUSE. Mne sa výrobky BUSE páčia, ale keď výrobca nevie do tabule dať jednoduchú logiku, aby sa do pamäte dali nahrať iba ciele vytvorené pre daný rozmer tabule, je to teda bieda. U EMtestu ti panel zobrazí iba cieľ, ktorý je preň určený, u BUSE každú hovadinu, čo tam nahráš. A častokrát sa tí, ktorí zadeľujú nahrávanie do panelov pomýlia a nahrajú ciele pre iné panely ako majú. Preto tá chyba - dá sa to riešiť, ale chce to čas a hlavne peniaze či záujem. Iný cieľ môže byť aj chybne nastaveným číslom cieťa v dátach (ten nastavuje prípravár CP, palubák ho automaticky posiela po navolení príslušnej linky/spoja). Samozrejme - za chyby HW či SW od výrobcu nemôže dopravca - na ňom je, aby dôsledne trval na ich odstránení.
Re #49161 SHORTY: to je ďalšia vec, ktorá sa mi u nich nepáči - môžeš tabuľu updatnúť iba priamo cez kábel a nie diaľkovo (napr. prostredníctvom palubného systému). Keď meníš podchvíľou CP (výluky, zmeny, zmluvné prepravy...), tak sa menia aj ciele a myslím, že aj systém by mal byť na to pripravený.