Aké vyhadzovanie peňazí? Veď sa tam ani nepíše koľko má stáť. Takto, ako ty píšeš, sa postupovalo za socializmu, keď sa jeden model (hocičoho) vyrábal aj dvadsať rokov.
Aj ked je prinos LF2+ v porovnani s LF2 povedzme diskutabilny, je to urcity pokrok. V KE by som ale varoval pred dvojclankovymi tram z dovodu, aby niekoho "mudreho" nenapadlo ich nasadzovat namiesto dvojiciek resp. KT8. Menej vozkm, substrat sa potlaci. Ale kedze dvojvana stoji parstotisic eur, taketo obavy su bezpredmetne.
Stačilo by kde? U nás v Košiciach, alebo všeobecne? Ak u nás v KE, tak by bolo treba spájať dva vozy, čiže to by bolo ako jedna dvojwana (cenou). Alebo by sme mali sólo LF-ká na linkách, kde jazdia sólo vozy. LF2 má ale výhodu v tom, že poskytuje väčší priestor nízkopodlažnej časti. Jednak v absolútnej ploche a jednak podielom z celkovej plochy vozidla.
Navyše, ktorý výrobca predáva veľkokapacitné električky v cene dvoch kĺbových autobusov?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vario