Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #49066:
tak co nam ostava? nic ine nez cakat ked to pride ku nam casom...
Reakcia na: Peter55 #49070:
Aha, už rozumiem. Na prvý pohľad sa ani nelíšia, rozdiel je v podvozkoch, iný je interiér. Som zvedavý koľko bude stáť tento novší model.
Reakcia na: jt #49069:
Myslel som LF2 - by stačilo, toto na čo tu je link je LF2+.
Reakcia na: Peter55 #49068:
Stačilo by kde? U nás v Košiciach, alebo všeobecne? Ak u nás v KE, tak by bolo treba spájať dva vozy, čiže to by bolo ako jedna dvojwana (cenou). Alebo by sme mali sólo LF-ká na linkách, kde jazdia sólo vozy. LF2 má ale výhodu v tom, že poskytuje väčší priestor nízkopodlažnej časti. Jednak v absolútnej ploche a jednak podielom z celkovej plochy vozidla.

Navyše, ktorý výrobca predáva veľkokapacitné električky v cene dvoch kĺbových autobusov?
Reakcia na: jt #49067:
Novy môže byť ? Obyčajne LFko by stačilo.
Reakcia na: Peter55 #49066:
Prečo? Je to úplne nový voz, má slušnú kapacitu, vyzerá dobre a navyše sa predáva za bezkonkurenčnú cenu.
Reakcia na: Vario #49063:
Toto chceš zavidieť ostravakom? Darovali by ti ju za jeden cent.
Reakcia na: eMareq #49064:
ta smola pre nas..
Reakcia na: Vario #49063:
Na také tu nieje v prvom rade vybavenie.
Fínske hybridné autobusy šetria tretinu nafty
Výrobca autobusov Kabus Oy vyvinul hybridný pohon, ktorý kombinuje spaľovanie nafty s energiou, ktorá sa získava elektromagnetickým brzdením. Elektrinu, ktorú brzdy vyrobia pri zastavovaní na križovatke, autobus využije pri rozbiehaní sa za ňou.
celý článok »
http://www.euractiv.sk/veda-a-vyskum/clanok/finske-hybridne-autobusy-setria-tretinu-nafty-013413?newsletter=2680
Reakcia na: harry386 #49047:
ten co stoji na zastavke je potencialny cestujuci 🙂
Reakcia na: Furčan #49024:
a kam ich odviezli? lebo v Barci nie sú...
Reakcia na: jt #49055:
? hh máš pravdu, to som si tam nejak nevšimol, ale aj tak by som takou ulicou nepohrdol. ?
Reakcia na: jt #49057:
ano su aj fotky, ked si ma najdeš na ICQ, tak niečo poposielam... (večer)
Reakcia na: Furčan #49056:
To je zaujímavé. Nevedel som, že kedysi jazdili bežné linky priamo po železiarňach podobne, ako teraz VZD.
Doprava v okoli VSŽ a vo vnútri 1965

20A Šaca - VA VSŽ
20C Košice - Poľov
21 Košice - Koksovňa - Plynojem
21A Košice - VA VSŽ - Zlievárne - OD 3
22 Košice - Haniska - Hutníky - Plynáreň - VSŽ
23 Šaca - Veľká Ida - Hutníky
24 Košice - VA VSŽ - Mostáreň
24A Košice - Vysoké pece - Oceliareň
25 Šaca - VA VSŽ - Mostáreň
25A Šaca - Vysoké pece - Oceliareň
26 Šaca - Koksovňa - Plynojem
27 Šaca - Les pri Haniske - Plynáreň pri Haniske
27A Šaca - Veľka Ida - Centrálne preladište rúd
28 Šaca - Hydrostav (Valcovne VSŽ)
28A Šaca - Zlievárne - OD 3
29 Veľká Ida - VA VSŽ - Mostáreň - OD 3
29A Šaca - Veľká Ida - Šamotka - Plynojem

Mám tu aj ine linky po ruke z toho roku keby niekto veľmi chcel...
Reakcia na: redburger #49054:
ulicou, na ktorej jediným dopr. prostriedkom je električka... - hlavne, keď za jednou z nich stojí auto ?
Reakcia na: jt #49051:
nielen nálepky, ani takýmito električkami by som nepohrdol, či ulicou, na ktorej jediným dopr. prostriedkom je električka...
Reakcia na: redburger #49050:
V najkulturnejsom meste v galaxii je mozne vsetko.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.