Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
TA 65 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5744
Text príspevku:
Re #5741 Sarko:
Tie ostatné budú zakonzervované na kolaji smrti.
Po troch rokoch prídu špecialisti a autogenom tie konzervy rozporcujú.....
Veď to nie je normálne tá súčasná denná výprava .Cca 15 vozov? Veď tolko sa vypravovalo v roku 1914 !!! To stačilo 18 vozov. To sa k tomu zase blížime?