Meno (nick) autora: KVKV
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.
TA 58 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5737
Text príspevku:
Re #5715 TA:
Ale nijééé!!! Preboha to je hrubé nedorozumenie!!!
Myslel som od dnešnej konečnej predlžiť elku k žstanici v Barci, ďalej MIMOÚROVŇOVO cez žel.trať pokračovať rovnakým sposobom k ž.stanici Krásna n.h. a ďalej pokračovať a napojiť sa na električkovú trať Nad Jazerom.
Prepojenie s žel.traťou -to by vznikla vlastne "REGIOTRAM" ,o tom už tu bola reč ,ale to považujem za ešte vačšiu fantáziu než fungujúcu integrovanú intervalovú dopravu.
A v prípade zrušenia trate do Barce ,zrušiť LEN úsek križovatka pri VSS - Barca , NIE AŽ PO NÁM.OSLOB.!!!