Reakcia na: m2001 #47550:
ak sa kladie celé nové teleso trate, tak by bola somarina urobiť opätovne trať, na ktorej sa nemôžu vyhýbať protiidúce električky. Neviem, nakoľko si vchádzajú vozy do prejazdového profilu, ale posun o pár cm by snáď bolo možné zrealizovať - samozrejme aj naprojektovať, nielen tak mirnix-dirnix.Ak ten zákaz platí kvôli nosnosti mosta, potom by to malo platiť aj pre za sebou idúce električky.
eMareq
1. Lebo tu ustálené linkové vedenie akosi neexistuje, tak sa cvičí s cestujúcimi. V časoch bývalého riaditeľa dopravy tu bol navrhnutý istý systém, ale ten sa ráčil postupne zdevastovať a zdegradovať starostami 22 MČ (nie všetkými, ale bolo ich dosť) + i vďaka kolektívnemu zlomeniu sa predstavenstva v chvíli keď k tomu malo dôjsť. Zásadnú zmenu vymenili za kľud a istotu flekov.
2. Ako sa robil prieskum a kto ho robil je tu: http://www.nasa.sk/web/index.php/dpmk/970-na-zastavkach-elektriiek-i-autobusov-ste-dnes-mohli-vidie-pracovnikov-dpmk
3. Ja ich pozitívne nehodnotím, ale viem, že tí čo to navrhli, za to nemôžu a snažia sa niečo spraviť (napr. transformácia linky 3 na špičkovú).
O tom posilňovaní električiek je to také všelijaké. 10/12/15/20 nieje zlý, ale vedel by som si predstaviť i lepšiu frekvenciu spojov (bez zrušenia nejakej linky) ale to sa týka i trolejbusov i autobusov (možno s menšími korekciami v trasách). ?