Reakcia na: m2001 #47550:
ak sa kladie celé nové teleso trate, tak by bola somarina urobiť opätovne trať, na ktorej sa nemôžu vyhýbať protiidúce električky. Neviem, nakoľko si vchádzajú vozy do prejazdového profilu, ale posun o pár cm by snáď bolo možné zrealizovať - samozrejme aj naprojektovať, nielen tak mirnix-dirnix.Ak ten zákaz platí kvôli nosnosti mosta, potom by to malo platiť aj pre za sebou idúce električky.
21Tr
1.Prečo rok po zmenách v linkovom vedení meníte zas linky?
2.Tie prvé zmeny podnietil aký výskum a boli aj teraz nejaké prieskumy a kto ich robil?
3. Ako hodnotíte zmeny?
Môj osobný dojem je, že aspoň v KE sa snažíte doladiť to cestovanie nejak na jednotný systém v celom meste, zatiaľ čo v Bratislave to je jeden veľký bordel, kde nosné linky mám jedine Petržalka a zvyšné MČ klasicky odvšadiaľ všade (hlavne DD aneb Záhradníkovo), hlavne grcné vedenie električkových liniek a ich intervaly hovoria samy za seba ? vy na druhej strane električkové linky posilňujete ?