Pokiaľ mi je známe, L34 nemá prioritne riešiť vzťah KVP - Optima (to len vlastne len bonus), ale požadovaný a dnes nezabezpečený vzťah Cassovia Optima.
tento RT nema s technikou nic spolocne.Nepozna zakladne principy fungovania TD .Jeho aroganciu a svoju "naklonost" k eletrickej trakcii uz pocitili vsetci pracovnici TD.
Len doplnim:
Po TD sa potuluju pracovnici VVaK ,premeravaju zakresluju,cast haly TD sa predeli a tak vzikne hala pre udrzbu CNG busov.
je v oblúku medzi napojením sa poľnej cesty smerujúcej od mimoúrovňovej križovatky medzi Perešom a Poľovom a začiatkom 4-prúdovej cesty pred letiskom ( resp. v smere na letisko ešte pred ďalšou poľnou odbočkou na juh ). Približné súradnice : 48° 40' 35" severnej zemepisnej šírky a 21° 13' 50" východnej zemepisnej dĺžky - sekundy len tipujem z mapy.
Informácie denníka Korzár o nových úpravách linkového vedenia MHD zo strany Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) vyvolali búrlivé reakcie Košičanov. V diskusii na internete sa zatiaľ neobjavila jediná pozitívna odozva.
Načo kafreš mechanikom do roboty keď sa do toho nerozumieš?
Furt sa tu vyhovara každy na stav voza atď.ale hlavne , že niektorym vodičom keby si dla do ruky hocičo tak dokažu obehnuť voz pred nimi.
obidvaja máte pravdu. Je to aj o technike jazdy aj o technickom stave vedenia a k tomu ešte aj o technickom stave vozidla. Nie každý si trúfne poriadne našlapnuť na jazdu keď vie, že ak náhodou trafí nejaký ten kanál, tak môže zrušiť niektorú z náprav alebo jednoducho nemá chuť vybiehať každých 5 minút za voz, lebo naviják z ktorého tečie neznáma kvapalina a nestíha navíjať, sa považuje za skontrolovaný a premazaný...
KVP si nikdy ten spoj nepytalo.. aj ked sme mali OPTIMA BUS, tak som do OPTIMY chodil L34 na Lunik VIII a odtial pesi cez intraky.. tak ako napisal Isidor, ta zachadzka je uplne zbytocna.. ale tak pre stare baby tak akurat vhodna, sa stihnu pomodlit ruzenec kym dojdu do optimy.. ?
No L34 bude veľmi lukratívny spoj do Optimy...keď vystúpim na Luníku VIII a prejdem pešo, môže to trvať tak 5-6 minút, 34-kou cez Blšák cca 13 min. (ale priamo!!!) ?
v DS radia expres o pol hlasili, ze sa tam stali 2 nehody .. na miery jedna 3 auta v sebe, o kusok dalej 2 auta v sebe + este na Vodarenskej 1 auto niekde havarovalo.. takze to bude urcite tym..
konkretne:
"v Košiciach na sídlisku Mier pri Bille v smere na Furču sa zrazili 3 osobné autá a o pár metrov ďalej ste videli ďalšie 2 osobné autá, nezdržíte sa a na Vodárenskej havarovalo osobné auto, taktiež sa nezdržíte"
moj zlaty.....pochybujem, že je vedenie zlé kvoli tomu, že je zlá technika jazdy vodičov, ale kvoli tomu, že je jednoducho zle namontované....dolu furčou by sa dalo ísť aj tých 50 km/h, ak by bolo normálne vedenie ....podľa teba je asi fakt vodič zodpovedný za všetko čo sa deje.....ale za to, že je zlé namontované vedenie, za zhrzdavenie vozov, pokazenie navyjákov, ktoré majú tiež už svoje roky, ešte aj za roztrhané sedačky, a nie sú peniaze na ich opravu, zrekonštruovanie a všetko s tým spojené, nemôže vodič ale ľudia vo vedení, lebo na to jednoducho nie sú financie, lebo všetko ide im do vreciek.....troliky už mali dávno jazdiť po miestach, kde jazdia busy, ale problém - peniaze, ktoré mizli, miznú a kým sa nevymenia určité osoby, tak aj miznúť budú, tým pádom sa doprava nezlepší asi nikdy a vždy sa tak nájde niekto kto nebude s niečím spokojný
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nikoliatko