Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AutobusovyManik #46259:
L20 je plne vyťažena aj bez optimy, nech tam daju v špičke klbaky IK 280 a potom sa môže robiť zastavka pri Optime ktora tam fakt chýba.
LOOOL ... Výborný návrh aby L20 zachádzala k OC OPTIMA. Čo z tejto linky? Nič, zbytočné zdržanie cestujúcich do Šace. A čo by mali z toho keď na L20 sú vypravované malé vozy. Už som tu písal, že by stačilio ak by sa zaviedla zastávka pred alebo za semaforom (pri stanovišti električiek) a nebol by problém... Či cestujúci chcú aby ich autobus odviezol až pred vchod?
Reakcia na: Yogi616 #46257:
ooo...:O Asi im tiez napisem, aby mi odpisali.:-)
Reakcia na: Nodes #46256:
nie,dostal som mail z podniku.. ?
Reakcia na: Yogi616 #46252:
Še ci prišnilo?:-)
Reakcia na: Yogi616 #46252:
fšak aj 525 a 536 sú trhanárske KTčka
Reakcia na: eMareq #46253:
+ autobusový okruh Optima - ... - Optima
Reakcia na: Peter55 #46248:
Si na zlej adrese, ktovie kde a kedy vlastne tá mapa zmizla. Ja som na ňu čistou náhodou prišiel, keď som práve vychytil tento voz na exL35.

Re #46246 5: No veď celé to je nekoncepčné, ako to bolo načrtnuté.

zachádzka L20 - blbosť
jeden spoj R7 - blbosť
delenie spojov L34 - blbosť

Riešenia:
- všetky spoje L10
- celotýždenná L5
Tak predsa.Na NP KT nepôjde KT8D5 #513 ani 525 a dokonca ani 536,ale bude to trhanáresnké KTčko... ?
Reakcia na: 5 #46246:
snáď by tie nové spoje L R7 ukončili pri Optime.
Aj keď nechápem, načo vymýšľajú voloviny. Jednoducho zaviesť celotýždenne L 5. Nič zložité. Zároveň na L 5 sa dá dostať 1 prestupom z každého sídliska v KE. Keby ju navyše zosynchronizovali s L R1, 20-minútový interval by bol plne dostačujúci.
Reakcia na: TA #46249:
No jo, predpokladam, že nebudu z rovnakeho obdobia.
Reakcia na: Peter55 #46247:
dá sa to vysvetliť dvojako. Opýtal som sa aj preto, keďže niektoré linky jazdili ešte " nedávno " a o niektorých som vôbec ani nepočul, tak mi to nesedelo.
Reakcia na: eMareq #46243:
Maš doma odfotenu tu mapu z 5002? A ak maš niekde uložene LV z 90-tych rokov mohol by som ťa poprosiť aby si mi ho poslal na mail peto5220 -- centrum.sk ? ? ?
Reakcia na: TA #46239:
"vie niekto v ktorych rokoch sa pouzivali tieto busove tabulky? "
Reakcia na: eMareq #46243:
Šaca už má dosť sprznenú víkendovú dopravu s exkluzívnym 40' int. s malými vozmi, tak im ešte pridajme zachádzku k Optime. Navyše chodí dosť vyťažená aj bez návštevníkov Optimy. Toto je blbý nápad.

34-ka jedna sem, jedna tam, to zas bude neprehľadné a navyše to rieši len KVP. Preháňať R7 do USS kvôli Optime, to je tiež skvostný nápad.

3 návrhy a zase žiadne systémové, komplexné riešenie dopravnej obslužnosti. Optima, vyberaj... ?
Reakcia na: kacka #46241:
Domcek na stracej nozke.
Reakcia na: jt #46242:
Poznámka: A Errorbus nechce prísť vypomôcť? Veď donedávna boli takí žhaví do toho. Vedeli to najlacnešie zo všetkých (bez súťaže), Feri ich sem toľko ťahal (spolu s ďalšími "kresťanskými podnikateľmi"), ešte aj zadarmo vedeli 3 mesiace jazdiť. Majú možnosť. Však tu bude toľko vysnívaná konkurencia, vlastné lístky, nové voze a derivovaný dopravný systém podľa Feriho a jeho Vie Cassovie. ?
Reakcia na: jt #46242:
So zachádkou L20 idúcou do/zo Šace nesúhlasím. Prečo by mali byť cestujúci buzerovaní zachádzkou do Optimy? O "frekvencii" spojov sa radšej nezmieňujem, ale svetoborné to asi nebude (60/30). Nech sa obnoví L5, alebo nejaký autobusový okruh čo bude začínať a končiť v Optime s prestupom na linku 6, 9 alebo 10.

Re #46233 Furčan: Veľká väčšina týchto liniek bola len na papieri. Zmena mala prísť niekedy v roku 1995 (aj keď niektoré linky by z tohto zoznamu už neplatili podľa mapy umiestnenej v #5002, napr. L25 by sedela). Ešte z tej mapy čo visela v #5002 si spomínam na L50 Šaca - ???. Niektoré z nich prišli až neskôr ako taká L29.

L50 bola zavedená v tejto trase hneď po zavedení L70 (27.9.1993), kedy ešte platilo že prestupyodmhdneodradzaju
L54 bola tiež zavedená v roku 1993 (po L50), ale dlhé trvanie obe linky nemali a boli zrušené v 1994.
Z L53 existovala len polvetva THC - NO (1995) a tá sa niekedy potom rozšírila o ten zvyšok.
L54A (bod 29), bola zavedená v 1994

Na tomto "linkovaní" najskôr badať zúfalstvo tunajších "dopravákov" a začiatky prechodu ku "systému z každej zastávky priamy spoj do centra", keď sa začali postupne vymýšľať nezmysly idúce 1x/2x do hodiny, lebo by si musel prestupovať, bléééééééééé. Proste také typické SAD_kar_ske dopravy, aké sme si užívali od 4.9.2000 (schované pod rúškom za "kvalitnú a hospodárnu MHD"). Zaujímavé je to, že do takého roku 1992-3 mala dosť veľká skupina liniek zmysel, ale potom sa to začalo vďaka istým osobám statočne curviť (s prepáčením čítajúcich).
Optime ponúkli dve riešenia dopravy
http://korzar.sme.sk/c/4843484/optime-ponukli-dve-riesenia-dopravy.html
Rozdelenie 34-ky na vetvy, zachádzanie spojov do Šace, či R7-ka na náklady Optimy. © 2009 DPMK

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.