LOOOL ... Výborný návrh aby L20 zachádzala k OC OPTIMA. Čo z tejto linky? Nič, zbytočné zdržanie cestujúcich do Šace. A čo by mali z toho keď na L20 sú vypravované malé vozy. Už som tu písal, že by stačilio ak by sa zaviedla zastávka pred alebo za semaforom (pri stanovišti električiek) a nebol by problém... Či cestujúci chcú aby ich autobus odviezol až pred vchod?
snáď by tie nové spoje L R7 ukončili pri Optime.
Aj keď nechápem, načo vymýšľajú voloviny. Jednoducho zaviesť celotýždenne L 5. Nič zložité. Zároveň na L 5 sa dá dostať 1 prestupom z každého sídliska v KE. Keby ju navyše zosynchronizovali s L R1, 20-minútový interval by bol plne dostačujúci.
dá sa to vysvetliť dvojako. Opýtal som sa aj preto, keďže niektoré linky jazdili ešte " nedávno " a o niektorých som vôbec ani nepočul, tak mi to nesedelo.
Maš doma odfotenu tu mapu z 5002? A ak maš niekde uložene LV z 90-tych rokov mohol by som ťa poprosiť aby si mi ho poslal na mail peto5220 -- centrum.sk ? ? ?
Šaca už má dosť sprznenú víkendovú dopravu s exkluzívnym 40' int. s malými vozmi, tak im ešte pridajme zachádzku k Optime. Navyše chodí dosť vyťažená aj bez návštevníkov Optimy. Toto je blbý nápad.
34-ka jedna sem, jedna tam, to zas bude neprehľadné a navyše to rieši len KVP. Preháňať R7 do USS kvôli Optime, to je tiež skvostný nápad.
3 návrhy a zase žiadne systémové, komplexné riešenie dopravnej obslužnosti. Optima, vyberaj... ?
Poznámka: A Errorbus nechce prísť vypomôcť? Veď donedávna boli takí žhaví do toho. Vedeli to najlacnešie zo všetkých (bez súťaže), Feri ich sem toľko ťahal (spolu s ďalšími "kresťanskými podnikateľmi"), ešte aj zadarmo vedeli 3 mesiace jazdiť. Majú možnosť. Však tu bude toľko vysnívaná konkurencia, vlastné lístky, nové voze a derivovaný dopravný systém podľa Feriho a jeho Vie Cassovie. ?
So zachádkou L20 idúcou do/zo Šace nesúhlasím. Prečo by mali byť cestujúci buzerovaní zachádzkou do Optimy? O "frekvencii" spojov sa radšej nezmieňujem, ale svetoborné to asi nebude (60/30). Nech sa obnoví L5, alebo nejaký autobusový okruh čo bude začínať a končiť v Optime s prestupom na linku 6, 9 alebo 10.
Re #46233 Furčan: Veľká väčšina týchto liniek bola len na papieri. Zmena mala prísť niekedy v roku 1995 (aj keď niektoré linky by z tohto zoznamu už neplatili podľa mapy umiestnenej v #5002, napr. L25 by sedela). Ešte z tej mapy čo visela v #5002 si spomínam na L50 Šaca - ???. Niektoré z nich prišli až neskôr ako taká L29.
L50 bola zavedená v tejto trase hneď po zavedení L70 (27.9.1993), kedy ešte platilo že prestupyodmhdneodradzaju
L54 bola tiež zavedená v roku 1993 (po L50), ale dlhé trvanie obe linky nemali a boli zrušené v 1994.
Z L53 existovala len polvetva THC - NO (1995) a tá sa niekedy potom rozšírila o ten zvyšok.
L54A (bod 29), bola zavedená v 1994
Na tomto "linkovaní" najskôr badať zúfalstvo tunajších "dopravákov" a začiatky prechodu ku "systému z každej zastávky priamy spoj do centra", keď sa začali postupne vymýšľať nezmysly idúce 1x/2x do hodiny, lebo by si musel prestupovať, bléééééééééé. Proste také typické SAD_kar_ske dopravy, aké sme si užívali od 4.9.2000 (schované pod rúškom za "kvalitnú a hospodárnu MHD"). Zaujímavé je to, že do takého roku 1992-3 mala dosť veľká skupina liniek zmysel, ale potom sa to začalo vďaka istým osobám statočne curviť (s prepáčením čítajúcich).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=33684&idt=u&idg=3944&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=