to sú potom veľmi chabé možnosti. Napr. nikdy nepochopím, prečo niektoré spoje idúce rovnakým smerom ( napr. do Skároša a do Trsteného pri Hornáde, do Čane a do Gyňova, do Čane a do Trsteného a pod. ) majú navlas rovnaký čas odchodu z KE. Je to absolútna donebavolajúca somarina. Napr. z KE cez dni školského vyučovania o 5:45, 6:30, 14:30, 15:15, 15:45, 16:15, 18:25
Kedy sa o ňu DPMK uchádzal
jaj už som pochopil čo to je ? , nooo to by trebalo a keď sa bude meniť na VŠA tak tu obzvlášť, lebo to má premňa aj pre kamaráta hodnotu, lebo sa na nej podielal.
Pred vypravovňou je vyložena tabuľa ktora sa použivala na vydaj kľučov autobusov u vypravcu,vymenila sa za väčšiu.Ak ma niekto zaujem o tu tabuľu,može dnes večer ist poňu do garaže Hornadska,a može si ju vziať,nech sa hlasi u vypravcu.
Re #46095 AutobusovyManik: Túto otázku smeruješ na zlú osobu, tiež by som to rád vedel. Vo Zvolene im akosi nevyšli hókusy-pokusy s elektrickou výzbrojou a nenašla sa vôľa a (alebo) peniaze na opravu "albatrosa".
DPMK uz sa o tuto linku v minulosti aj uchadzal, ale Eurobus by sa jej urcite len tak nevzdal... je to asi najvytazenejsi smer na primestskej dopave (v spicke tam jazdi aj cca 5 velkokapacitnych busov)
Re #46074 TA: odchody su spravene v ramci moznosti co najpravidelnejsie, len obcas sa vyskytne nejaka diera
IDS raz príde, ale to chvíľu potrvá. Košice sa zo dňa na deň nerozrastú tak, že bude treba zlučovať xy dopravcov ako v Londýne. A ani KORID tu nebude o týždeň, mesiac a ani o rok...
Inak, prečo sa naše košické Ringhoffery nechali takto zhniť a namiesto nich sa do flotily historických vozidiel kúpili vozy z Česka? To sa nedali nakúpiť diely z podobne schátraných vozov, alebo nejaký vrak kúpiť a opraviť naše pôvodné električky?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Kedy sa o ňu DPMK uchádzal