Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #45952:
Jasne, že s ato da ale robia to ľudia ktorí su na to patrične vybavení, píla, hydraulicka ruka, auto....
Reakcia na: Nodes #45964:
veď B941E majú 5 sedačiek vzadu a kanta mala služobku keby autobus vysmädol. ?
Reakcia na: romeo #45963:
To mas tak. Ked existuje take mnozstvo liniek, tak su navzajom tazko skoordinovatelne.
Na inu temu. Citat z k-reportu (so suhlasom autora):
" Tramvajová historie v Ploiesti se podobně jako v mnoha jiných rumunských městech začala psát od konce osmdesátých let (konkrétně od roku 1987). V době největšího rozkvětu existovalo ve městě kolem sedmi linek, ale v součastnosti dožívají ve městě jen linky 101 a 102, jejichž rušení v průběhu tohoto roku bude taky po 22 letech dejavu tramvajové dopravě ve městě. Není ještě znám konkrétní termín, jako první by měla přijít na řadu někdy před nebo v době letních prázdnin linka 101. Dle vyjádření primátora města je důvodem rušení provozu špatná infrastruktura, jejich modernizace na evropskou úroveň by si vyžádala investice v řádu asi miliardy českých korun. " Myslim, ze paralela rumunskych miest s Kosicami je znacna.
Reakcia na: solac3903 #45955:
Co je to vzadu za paticu sedadiel? Daco z domacej dielne? BTW Vzorka potahu nie je ktovieco. Ta kanta pri prednych dverach bola v cene? ?
vcera podvecer som sa vybral do mesta..z mojej zastavky odchadza 8 autobusovych liniek (normalne 10,ale expresy nepocitam kedze to bolo mimo spicky) a 1 elektrickovu (celkovo 3)..tak clovek by si myslel-hlavne po slovach niekoho z vedenia DPMK,pred zavedenim noveho linkoveho vedenia,za ludia sa po zavedeni LV nebudu musiet ucit cestovne poriadky...a ja vcera pridem na zastavku a aj napriek tomu kolko spojov mi tu ide som cakal 15minut na zastavke a nikde nic ? ludia uz boli nervozni na zastavke...a zrazu naraz sa objavili 2 naraz krasny vlacik (konkretne linky 23 a 25) a 5 minut na to uz mala ist elektricka...tak vsetko krasne pojde naraz a 15 minut nic...to v mongolsku snad mhd funguje lepsie ?
Reakcia na: eMareq #45958:
jj 😉 .. Dali mu celo modelu Irisbus 🙂 .. ale je to pekne
Reakcia na: jt #45957:
doteraz pri rekonštrukciách používané žliabkové koľajnice NT3: 61 kg/m, na rýchlodráhe a Južnej tiede sú tuším železničné S49: 49kg/m.
Reakcia na: eMareq #45958:
sám neviem ake je to čelo, lebo zadné sklo je pôvodné.
Reakcia na: eMareq #45958:
Original štýl ? povodne sa uz asi nevyrábajú, tak pracovala fantázia a vznikol dalsi nezameninelny original bastl
Reakcia na: solac3903 #45955:
To je čo zač za úprava zadného čela a bokov? Mix z B961E? ? ? ?
Reakcia na: RDZ 50 #45954:
Železničné 60, staršie 36 - 50. Tieto neviem koľko.
Reakcia na: solac3903 #45955:
pekne, len ten zadok mi pripada trosku nedomysleny... chyba mi za zadnymi dverami na spodnej hrane to skosenie spodku a aj cele to je akesi dlhsie. Som zvedavy jak to bude vyzerat, a ci bude fungovat Busecko ?
Karosa B941 E #3210 po generálnej oprave v Kurimanoch:

http://kosice.cnds.cz/fd/fd111.htm

? ? ?
Reakcia na: jt #45952:
koľkože to váži meter koľajnice? das do 60 kg?
Reakcia na: jt #45952:
donesú aj žeriav ked treba
Reakcia na: Peter55 #45951:
No čudoval by si sa. Železničiarom svojho času už takto koľajnice ukradli. Niekedy použijú aj sofistikovanejší postup a rozpília ich a odvezú, no to už asi nebudú indiáni.
Reakcia na: jt #45950:
No neviem či si držal už v ruke koľajnicu ale nato aby odnieslia spoň jendu by musela prisť cela osada.
Od včerajšieho popoludnia sú pod mostom VSS prichystané koľajnice. Hádam ich do pondelka naši košickí indiáni neodvezú do kovošrotu. Pred troma dňami som videl na moste zememeračov zameriavať body na chodníku, neviem či to priamo súviselo s plánovanou rekonštrukciu trate.
Reakcia na: 810zssk #45948:

1. s pásmom T2 nemám skúsenosť, ale v prípade niekdajšieho pásma TZR to bolo urobené tak, že ak si chcel cestovať ďalej než len v pásme T1, musel si si navoliť daný CL. Takže predpokladám, že ak daný spoj končí v pásme T2, tak Ti ako obvykle po priložení BČK k označovaču nezakúpi CL až do konca jazdy, ale len pre pásmo T1. Stopercentne si istý však nie som - no zistíš to pri pohľade na základnú obrazovku označovača, ktorý CL tam bude zobrazený ako predvolený.
2. áno - už pri 1. nástupe musíš zvoliť CL pre T2. Zmena CL na drahší sa nedá vykonať.
Otazka k EMTrestu 🙂
Cestujem linkou, ktora konci v pasme T2, ale idem nou len v ramci pasma T1. Potrebujem optimalizovat listok?

Dalej ak idem linkou co ide len v ramci T1 a prestupujem do linky ktorou idem do T2, musim vyuzit volbu zakupit PCL?

Diky moc, EMTrest som este nepouzival, zajtra prvy pokus 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.