V pražských T3RP sú pôvodné okná s očistenými rámami, v bratislavských sú rámy natreté na čierno. Vyklápacie okná vnímam ako zhoršeniše kvality T3 na úroveň nepoužiteľnosti v letných mesiacoch.
Generálka s a bez zachovania výzbroje je takmer rovnako náročná, v oboch prípadoch sa musí vozidlo takmer odstrojiť.
Vo vyklápačkách nevidím teoreticky žiaden rozdiel, ba povedal by som, že sú oproti vysúvačkám horšie. V danom prípade som rád, že tam išli iné okná, pretože ak by sa ponechali vysúvacie, naisto by tam zostali pôvodné a to už by nebolo ono. Tak to vyzerá aspoň ako-tak.
Čo sa týka zachovania výzbroje, aj v tomto prípade je to to najlepšie čo v danej chvíli môže byť. Keď len dve generálky sa vykonali v rozpätí viac ako troch rokov, netrúfam si odhadnúť, o koľko dlhšie by trvala GO pri výmene výzbroje. S najväčšou pravdepodobnosťou by to skončilo existenciou jedinej GO, a to T3Mod...
Re #4576 Nodes: Áno, zrejme už ubehli km do SP. Je to celkom možné, pretože to boli trvale sóla, ktoré sú potrebné permanentne celý týždeň.
S prepáčením, čo je dobrého na vyklápacích vetracích oknách? A modernizácie so zachovaním pôvodnej výzbroje pokladám (na rozdiel od fobusta) za zvrhlosť najväčšieho kalibru.
No, konečne sa pohli ľady ohľadom T3GO #337, na ktorej sa práve inštalujú vyklápacie vetracie okná. Bude teda identická ako 361. Škoda, že sa takto nerobia aj ostatné T3.
Na prehliadkach sú inak ešte 364, 367, 412+413, 620+621 a v hale GO postáva KT8 #538 a na T6 ev.č. sa lepí nová CVR Orostours. Bude to dosť neobvyklá reklama, na predných dverách budú vyobrazené morské príšerky, cez celé prostredné dvere so zásahom do okien bude veľká pyramída a cez posledné dvere bude prelepená sfinga. Skôr by sa to hodilo na nejaký starý voz, čo by ho viac historizovalo...
1963 - T3 - T3/II - 243 až 272 - 30 ks
1964 - T3 - T3/III - 273 až 306 - 34 ks
1965 - T3 - T3/III - 307 až 319 - 13 ks
1966 - T3 - T3/IV - 320 až 323 - 4 ks
1967 - T3 - T3/IV - 324 až 335 - 12 ks
1970 - 2-dverová T3SU - súbor ND ~> 261/II
1971 - T3 - súbor ND ~> 267/II
1975 - T3 - súbor ND ~> 229/II
1976 - T3 - súbor ND ~> 239/II, 267/III, 301/II a 302/II
1979 - 3-dverové T3SU - 229/III a 298/II - spolu 9 ks
Celkový počet dodaných T3 nie je možné vypočítať z dôvodu viacerých nejasností. Existovala minimálne jedna neevidovaná T3, ktorá slúžila k prečíslovaniu a postupne, od #243 až po #355 došlo k dvoj až trojnásobnému prečíslovaniu väčšiny vozidiel.
Zdokumentovane na fotkach. Aj ked u mna je len stredny clanok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023