z čoho môže vyplývať nezáujem tunajších DP o takýto vynález?
Do úvahy pripadajú snáď len 2 možnosti :
- nedôvera v presnosť a funkčnosť tohto zariadenia - " radšej si budeme čiarkať na papier, koľko ľudí, kde nastupuje a vystupuje " ( potom je otázne, prečo sa vôbec dôveruje napr. zobrazovacím informačným systémom vo vozidlách a podobne );
- je to drahé - " šetríme, kde sa dá ".
Koľko by cca stálo vybavenie 1 vozidla ( 3 dvere ) týmto
v optime maju obycajne IR zavory tusim, to sa neda pouzit v buse kedze sa tam vystupuje/nastupuje v dvojrade, v tom linku co tu hodil m2001 su tie senzory zhora
No ja som to neskúšal veľmi, ale sú dve možnosti: buď vtedy vodič stlačil otvorenie všetkých dverí, alebo to má každý bus inak. ? Skúsim sa s tým ešte pohrať keď bude príležitosť...
No mne je to jasné. Ale trend v €Ú je taký, že vozy majú viac miesta na sedenie ako na státie. Aj v štvormiestnom aute si ku Tebe môžu sadnúť len ďalší traja, bez toho, aby ste sa tlačili, keď si do zadu priberieš ďalšieho tak sa už tlačíte. Ale počet sedačiek a rozvrhnutie interiéru si predsa zadáva objednávateľ. Ak to NIKTO nešpecifikoval, tak to predsa nieje chybou autobusu.
Re #45407 Nodes: A preto zavedieme úsporné intervaly. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
http://www.rg.com.pl/rg/index.php/automatic-passengers-counting-system.html
http://www.irisgmbh.de/iris-GmbH_i/pdf/DB_dist4.04-dist4.05-dist4.06-rev1.0-e.pdf
A emtrest také nevyrába?