ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Re #45401 mišo: Úzka ulička predsa nieje chybou (nízkopodlažného) autobusu. Dnešný trend MHD NIEJE sardinkáreň a postávanie v úzkych uličkách, ale práveže mať komfort v sedení. V západných mestách to tak robia, že MHD je predimenzovaná, t.j. máš miesto na sedenie.
som veľmi sklamaný z nových autobusov. vďaka nim si konečne uvedomujem rozdiely medzi slovami nízkopodlažný a bezbariérový. sú neuveriteľne úzke, uličky majú pravdepodobne minimálny povolený rozmer, priestor pri druhých a tretích dverách je neuveriteľne zaprataný a navrch čerešňa v podobe oranžových transparentov. nemôžem si pomôcť, ale ako sa podarilo vykročiť dopravnému podniku solarismi do 21.storočia, tak sa poslednými dvoma dodávkami vrátili o dobrých 12-15 rokov nazad. rozumiem slovu šetriť, ale okrem toho rozumiem aj slovám ako efektívnosť a pohodlie.
Kĺb podľa noriem EÚ je asi kĺb vyrobený podľa noriem, ktoré vydala európska únia.Čo sa týka toho hrbu, čo novšie Citelisy nemajú, tak mi nie sme až tak dobre na tom, aby sme si mohli dovoliť pikotechnológiu.No pán šéfkuchár a aká bola táto? Kuracia s mäsom bez mäsa z ktorej ostal len vývar a to čista pramenitá voda? ? ? ?
Počúvajte, Kefalín, a čo je to také "kĺb podľa noriem EÚ"? A aké posilňovače má? Ako je to možné, že staršie Slintelisy ten hrb nad kĺbom mali a novšie ho nemajú? Že by si varil z vody a žvástal úplné hovädziny?
na vozidlach MAN su obe tlacitka napojene na dopytove otvaranie dveri. Tlacitko na dvere a tlacitko stop ma takmer rovnaku ulohu, len dopytom si pri uvolnenych dverach mozes otvorit dvere dodatocne (ked chces vystupit pri inych dverach, alebo ti fotobunka zavrie dvere automaticky, skor nez stihnes vystupit), kdez tlacitkom Stop si navolis otvorenie najblizsich dveri od miesta kde stojis alebo sedis. Otazne je, na kolko sa percent sa vyuziva dverovy system, ktory je namontovany vo vozidlach. Okrem prvej serie Solarisov maju vsetky nizkopodlazne vozidla (Man, Volvo, Tedom, Citelis, Solaris) s ktorymi som prisiel do styku maju mechanizmus dveri rovnakeho vyrobcu, otazka je co vsetko je zapojene. A ak si zratam, ze v Osle mas navyse fotobunku, senzor na pocitanie nastupujucich a vystupujucich..... a pozriem si take Kosice, tak vieme kde je pes zakopany
Však to más jedno čo stlačíš !!! nemyslíš ??? Ak stlačíš stop alebo Dopyt tak to spraví to iste , keď už stoji na zastávke tak Dopyt stlačíš ešte raz „ pamäť to nemá“ a sa otvoria dvere !!! inač ta stopka tam je na nič !!! žiaden efekt , žiadna výhra ... ? ? ? ? ?
Inak by ma zaujímalo, prečo pri stlačení dopytu na Shitelisoch sa rozsvieti nad dverami stop a zazvoní zvonec (rozprávky nieje koniec ?). Aký má potom význam STOP tlačidlo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko
PS:igor a co sa stalo, ze si konecne napisal na toto forum???