Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #45406:
myslím, že v západných mestách (v ktorých nie je metro), zrovnateľných s Košicami, nie je hlavnou príčinou pohodlného cestovania len naddimenzovanosť verejnej dopravy, ale aj veľký podiel užívateľov automobilov a vyriešená infraštruktúra. realita v Košiciach má však iné parametre. je lepšie keď má voz čo najväčšiu kapacitu aj na úkor miest na sedenie. v meste, kde je takmer všade dojazd do 15-20 minút, nie je vysoká kapacita sedadiel prvoradá (šaca, kavečany etc to je kus iné)

Re #45408 tbus: tých madiel je parádne veľa, to je pravda, ale na zemi nie je miesto pre toľkých ľudí, aby sa ich mohli držať :)), ideálny prienik je priestor širokého solarisu a rozmanitosť madiel z tohto nového

Re #45405 Peter55: na väčšinu sedadiel treba vystúpiť z podlahy cez schod, starší ľudia s tým budú mať problémy
Reakcia na: ado3518 #45396:
Citelis má pamäť na dopyt.
Re #45400 Peter55: Prešovský najnovší ich nemá.
Reakcia na: Peter55 #45411:
ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
Nikde nie je napisane, že v autobuse musia byť povinne "dvojky"
Reakcia na: Crossfire #45409:
noačo, aj C744 mali taku sedačku a nikto na ne nedadával ?
Reakcia na: tbus #45408:
najlepsie su tie autisticke sedacky za klbom.. sam partia.. ? ?
Reakcia na: mišo #45401:
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Reakcia na: eMareq #45406:
Tu, ked je miesto na sedenie, tak je spoj / linka vyhodnotena ako nevyuzita a hned je dovod na znizovanie kapacity.
Reakcia na: BMko #45397:
?

Re #45401 mišo: Úzka ulička predsa nieje chybou (nízkopodlažného) autobusu. Dnešný trend MHD NIEJE sardinkáreň a postávanie v úzkych uličkách, ale práveže mať komfort v sedení. V západných mestách to tak robia, že MHD je predimenzovaná, t.j. máš miesto na sedenie.
Reakcia na: mišo #45401:
+ je tam neuverieľne malý kočikový priesor, ako v IK 280 ale tam sakočik vtrepe aj do uličky čo u citelisov je nemožne.
Reakcia na: BMko #45402:
No ja som nevedel čo presne tam je ale, že tam niečo je.
Reakcia na: mišo #45401:
mali kupit MANasky, tie su paradne a asi zatial to najlepsie v nizkopodlaznom prevedeni co som zazil
Reakcia na: Peter55 #45382:
jedine stabilizatory tam ma, ale to ma kazdy klbak

PS:igor a co sa stalo, ze si konecne napisal na toto forum???
som veľmi sklamaný z nových autobusov. vďaka nim si konečne uvedomujem rozdiely medzi slovami nízkopodlažný a bezbariérový. sú neuveriteľne úzke, uličky majú pravdepodobne minimálny povolený rozmer, priestor pri druhých a tretích dverách je neuveriteľne zaprataný a navrch čerešňa v podobe oranžových transparentov. nemôžem si pomôcť, ale ako sa podarilo vykročiť dopravnému podniku solarismi do 21.storočia, tak sa poslednými dvoma dodávkami vrátili o dobrých 12-15 rokov nazad. rozumiem slovu šetriť, ale okrem toho rozumiem aj slovám ako efektívnosť a pohodlie.
Reakcia na: S499.1023 #45398:
Ktore nove citelisy ten hrb nemajú?
Reakcia na: S499.1023 #45398:
Kĺb podľa noriem EÚ je asi kĺb vyrobený podľa noriem, ktoré vydala európska únia.Čo sa týka toho hrbu, čo novšie Citelisy nemajú, tak mi nie sme až tak dobre na tom, aby sme si mohli dovoliť pikotechnológiu.No pán šéfkuchár a aká bola táto? Kuracia s mäsom bez mäsa z ktorej ostal len vývar a to čista pramenitá voda? ? ? ?
Reakcia na: Peter55 #45382:
Počúvajte, Kefalín, a čo je to také "kĺb podľa noriem EÚ"? A aké posilňovače má? Ako je to možné, že staršie Slintelisy ten hrb nad kĺbom mali a novšie ho nemajú? Že by si varil z vody a žvástal úplné hovädziny?
Reakcia na: eMareq #45393:
na vozidlach MAN su obe tlacitka napojene na dopytove otvaranie dveri. Tlacitko na dvere a tlacitko stop ma takmer rovnaku ulohu, len dopytom si pri uvolnenych dverach mozes otvorit dvere dodatocne (ked chces vystupit pri inych dverach, alebo ti fotobunka zavrie dvere automaticky, skor nez stihnes vystupit), kdez tlacitkom Stop si navolis otvorenie najblizsich dveri od miesta kde stojis alebo sedis. Otazne je, na kolko sa percent sa vyuziva dverovy system, ktory je namontovany vo vozidlach. Okrem prvej serie Solarisov maju vsetky nizkopodlazne vozidla (Man, Volvo, Tedom, Citelis, Solaris) s ktorymi som prisiel do styku maju mechanizmus dveri rovnakeho vyrobcu, otazka je co vsetko je zapojene. A ak si zratam, ze v Osle mas navyse fotobunku, senzor na pocitanie nastupujucich a vystupujucich..... a pozriem si take Kosice, tak vieme kde je pes zakopany
Reakcia na: Peter55 #45395:
Však to más jedno čo stlačíš !!! nemyslíš ??? Ak stlačíš stop alebo Dopyt tak to spraví to iste , keď už stoji na zastávke tak Dopyt stlačíš ešte raz „ pamäť to nemá“ a sa otvoria dvere !!! inač ta stopka tam je na nič !!! žiaden efekt , žiadna výhra ... ? ? ? ? ?
Reakcia na: eMareq #45393:
Na zastavkach na znamenie je to dobra vec.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.