Reakcia na: cybernetic #45162:
tak keby bolo 27 autobusov, verim ze zmena AD by robila aj udrzby
a isto by boli lepsie ako ked ich robia sucasne prevadzky.....k tomu velkemu kopcu roboty,na ktory sa vraj stazuju..... zazil si niekedy za dennu zmenu 40 poruch? jaaaj, nemohol si, ved vy tolko vozov ani nemate ? ? to ti vychadza, ze kazdych zhruba 18 min ti dojde jedna porucha do dielne....hmm...fakt sa nemaju na co stazovat na tej AD ze? ? ? .....je jasne ze nechodia tie poruchy v takych intervaloch pravidelnych....lenze tato praca na zmenovej udrzbe nema ukolovy charakter....ma narazovych charakter...to znamena ze aj hodinu nemusis mat robotu, a potom za 10 min sa ti jej nakopi tolko ze sa z toho mozes osalit.....a pri tom uz tak okresanom pocte mechanikov co tam je...su to hrdinske vykony, a prave zmenova udrzba udrzuje vypravu aspon v takom stave v akom je
cybernetic
opat "vidis" do proplemu.Preco by mala TD spristupnit brzdov.stolicu,ked takym tech.zariadenikm disponuje aj AJ?? Akurat je problem v tom ,ze pracovnik OTK na AD pri odchode BS zamkne.Ma to logiku?
Videl si ako vyzerali pracovne jamy po "pri odlete kobyliek" z AD?
Vies kolko menicov 230V/24V zmizlo z haly/casti/ kde tieto kobylky pracovali?
Ja si naradie mozem kludne nechat na hale cely den,nezmizne nic.Skus to urobit na AD.Nemyslis,ze to o niecom svedci?
Vytvarame /vytvorili/ sme si pracovne prostredie ,na ktore nedam dopustit.My nechodime "iba do prace".