Horúce info z DPMK : všetky naše nové Citelisy by mali byť vrátené výrobcovi, lebo sa objavili nejaké neodstrániteľné vady. Dočasne vraj budú zadarmo zapožičané naftové busy.
ja som skor za posilnenie intervalov co sa tyka L15 narozdiel od posilnenia kapacity. A niektore spoje by mohli koncit na NO alebo niekde inde (na zelezniky by toho slo moc vela). L50 zrusit
Na L12 to nechape asi nikto.
Inak aby bolo jasne mne nejde o to aby sme silou mocou mali na Furči citelis lebo je najnovši, mne ide o klbaky na L15 (najlepšie Ikarusy ale to by geriatria z juhu asi neprežila) ? a keďže sa v novinach pisalo, že citelisy chcu dať aj na L15 tak som napisal ako by to mohlo byť ZATIAĽ urobene.
A zase sa budem opakovať, radšej po jendom alebo dvoch citelisoch na každe sidlisko a bude každy spokojny ako dať všetko na čistokrvne THC (a KVP) linky a zase bude v meste vojna, prečo THC maju mimo špičky najnovši vozovy park a ostatni nič.
Aby tu Peto55 neostal sam ako vojak v poli alebo posledny mohykan z Furce...Podporim ho . Sice na Furcu som by MHD cestoval v zivote asi tak 3x , napriek tomu som presvedceny, ze ma pravdu. Totiz. Aj keby sme dali na tbusy hned 2 minutove intervaly, aj tak to nevyriesi fyzicku vzdialenost na NO. To musi byt jasne snad kazdemu. Takze je len logicke, ak bude aspon JEDNA JEDINA linka z Furce na NO vedena cez Secovsku(byvala L55), pripadne aspon cez Presovsku (tak by spoj aspon spoj pozberal cele sidlisko, teda nieco ako byvala L30). Ja sam som dlhe roky byval na THC a este aj dnes, ked tam jazdi uz takmer vsetko, co ma v KE kolesa tvrdim, ze je tam neefektivny system. Ak mozu mat THC 2 linky najkratsou trasou na NO a zaroven dalsie 3 linky smer Mier, tak neviem,preco by mala mat Furca jedine pomale tbusy a k tomu sice Secovsku L15, ale vykonavanu strednekapacitnymi busmi a to je problem. L15 by mala mat uplne rovnaky level ako L10, teda nosna linka vykonavana velkokapacitnymi autobusmi. Bodka. A ak by aj to bolo malo, treba pridat expres. Furca a THC si tak budu uplne kvit a uvidi sa, kde je doprava riesena lepsie a ake je v skutocnosti prepravene mnozstvo substratu z/na NO z THC, resp. Furce. Neriesim technicke veci typu niet vodicov, nie su vozy. To je len vec spravneho LV.
do viacerých MČ... ale s poriadnou dávkou nelogickosti - napr. predsa snáď nebudú nasilu trepať 18-metrový NP voz na L 12. Význam tohto kroku nechápem.
A okrem toho - za nové treba považovať všetko pred skončením doby životnosti.
Veď píšem o maximálnom využívaní tbusov a zhustení intervalov na niekoľko minút. Napríklad striedavo 10 minút jedna linka a 10 druhá, vznikol by 5-minútový interval. To len ako príklad.
Ja by som to zatiaľ poriešil NP spojmi ktore by boli označene vozičkom alebo nejakym symbolom v CP ako na L71, NP celu linku si na ukor inych liniek teraz myslim dovoliť nemôžeme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt
Re #44936 Peter55: Neviem, čítal som to tu.
Re #44937 Peter55: Môžeme, TA ti to vysvetli v #44931.