Môže, pešia zóna je v úseku od pred OD TESCO až po DoubleTree by Hilton... ? Ja som tam pred pár rokmi videl stáť 6264/6270, aj tbus ju tam tuším odfotil... ?
Re #44175 Yogi616: Na takého som ešte nemal šťastie... ?
Minuly tyždeň som išiel 1012kou, od zastavky na kalinovskej to rozbehol asi na 60 potom brzdil pred oblukmi a potom išiel stale minimalne 30 a na rizikovych oblukoch pribrzdil ale LEN NA OBLUKOCH nie 50 metrov pred nimi.
Da sa tam isť viac ako 20, nechcem menovať vodičov tu na fore ktory by ti to potvrdili.
Budem odsudzovať trolejbusy pokiaľ tu budu taki vodiči aki tu su, mne nejde o to, že tu nejazdi 25 Tr ale 15Tr a podobne, to mam na haku mne ide o ten štyl jazdy. A o to ide väčšine ľuďom.
P.S. ja sa za odbornika nepovažujem ale ak mi tu niekto ide vnucovať svoj nazor lebo na papiery to tak videl tak ma to kus naštve keď viem, že realita je trochu ina.
A je podľa mňa logicke, že keď idem z Furče na Mier tak využijem L50 ktora ide 3-4 minuty neskôr z vychodzej zastavky a dovezie ma tam o 4 minuty skôr ako trolejbus.
V KE sa podľa mňa trolejbusy nemôžu rovnať autobusom. ?
Urcite dolu furcou idu maximalne 20 - 22 km/h.. Mam to odsledovane, viem to aj od samotnych vodicov. V opacnom pripade idu zberace von.. Bohuzial... Co sa tyka nadbehov, je jasne, ze to nesmu vodici robit a treba to napravit.
Ja neobvyňujem trolejbusy z toho, že sa vleču. Možno som to tka napisal alebo to tak znie ale ai každemu dojde, že za to môžu vodiči ako píšeš. A vyhovorky, že je zle trolejove vedenie neberiem lebo keď niekto vie isť dole furčou 60, 35, 40, 35, 60 a niekto tam ide 25, 25, 25, 15, 25 tak neviem kde je potom chyba ?
Na rovnej trati jazdi 90 percent vodicov 50km/h .. S vyhybkami je to horsie, presne, ako si napisal. Tam vodici nesmu pridavat a musia vypinat kurenie. Pruser je v Kosiciach aj s usekovymi trolejovymi delicmi, kedy trolejbus prechadza zhruba 20 centimetrovym usekom bez napatia a z jednej napatovej zony vchadza do druhej. V Kosiciach su pouzite usekove delice bez moznosti prejazdu s nohou na jazdovom pedali. Keby vodic siel alebo cez vyhybku, alebo cez takyto delic s nohou na jazde a so zapnutym kurenim, teda ak by mal trolejbus vysoky odber elektrickej energie, po prejazde pod plnym odberom na druhy usek mu vyhodi automat, alebo na par minut meniaren a ostane bez prudu. V dnesnej dobe ale uz existuju aj prejazdove usekove delice, kde toto vodic sledovat nemusi. Jeden sa konecne pred dvoma rokmi pouzil na Furci na Zupkovej. Mohli by sa pomenit vsade v meste. Takze to je prvy stavebny nedostatok. Ani mozno nie nedostatok, ale lacnejsie riesenie, ktore spomaluje trolejbusy. A co napriklad nase nestastne trolejove obluky na furci az po Mlynsku bastu? Tato cast trate bola postavena ako prva, s pevnym ukotvenim vedenia na priecnych lanach, ktore su krizom cez komunikaciu od lampy k lampe. Kedze su ale lampy daleko od seba, ked zavesis na pevno vedenie pri jednej lampe a potom pri druhej a tretej, trolejove vedenie sa lame, tie obluky nie su jemne, ale vyzera to ako "mnohouholnik", keby ze si to pospajal dookola. A ked mas po tomto jazdit rychlejsie, ako 25 km/h, prejazdom cez lom to palicami sklbne, rozkyve sa trolejova stopa a nic nebrani vyskoceniu zberacov. KVP je riesene dynamickym zavesenim trolejovej stopy, na tzv. delta zavesoch, kedy sa stopa dokaze kolisat zo strany na stranu, ale aj vertikalne. Teda nielen ze sa prisposobuje zberac stope, ale aj stopa zberacu. Toto je druhy stavebny "nedostatok", lebo v tej dobe to panovi Matyasovi takto stacilo.... .. Chvalabohu, uz by sa mali obluky zjemnit delta zavesmi aj na furci. Dufam, ze tie peniaze sa nerozlezu inde! Takze asi tolko k nedostatkom na trolejovom vedeni
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55