Ponechanie dopravy na Hlavnej je hlúposť - len to potvrdzuje fakt, že v KE sa robia ústretové kroky len voči IAD. Navyše toto odbočenie je prístupné už len z Pribinovej, keďže Rooseveltova je medzi Hlavnou a Krmanovou zjednosmernená.
maličká novinka, ani nie pred hodinou sa stala menšia nehoda električky č. 7 a osobného automobilu pri TUKE na tej nešťastnej svetelnej križovatke.. ale nič veľké
Pred križovatkou s Hlavnou je v pravidelných intervaloch vodorovné označenie BUS pruhu. Za napojením z Hlavnej už nie je ani jedno, takže mi z toho vychádza, že Hlavná ostane v tejto časti prístupná pre IAD. Akoby nestačilo, že sa nevyriešilo zrušenie prejazdu z Roosveltovej na Pribunovu krížom cez Hlavnú, ostane aj tento výjazd. Rád by som bol, keby to tak nebolo, ale MHD medzi Dargovom a Dvojstromom mi zmysel nedáva (takto by sa obchádzala zastávka NO).
Myslis na Hlavnej MHD ? Ano, opat sa hovori o elektricke, ale to je hudba buducnosti. Tie kolajnice tam teda nainstaluju pre pripad, ze by sa to naozaj niekedy udialo ?
na Hlavnej ja naznačená pešia zóna, ale zároveň aj pruh pre odbočenie z nej na Štúrovu. Jediné vysvetlenie mi prichádza na um, že sa tam plánuje MHD, čo je ale riadna somarina. ?
jj, viem o tom, prezentoval nam to pan Titl pri osobnom stretnuti. Vyzera to celkom k svetu, ovela lepsie, ako to predosle riesenie. To si priznal aj sam Titl. Zaroven tam vsak chyba napojenie kolajnic od Hlavnej ku Juznej Triede. Aj v dalsom suhlasim s Titlom. A to je, ze od ZST na Juznu triedu by nemala byt vyhybka spajajuca kolajisko do jedneho uz po odboceni elektricky v smere na Juznu triedu, ale az po prejdeni krizenia so Sturovou na juznej strane. Medzi krizovatkami Juzna Trieda-STurova a Hlavna-Sturova je rozumne nechat dvojkolaj jednemu aj druhemu smeru. Ma to tak byt z dovodu zabranenia upchania kolajiska medzi dvoma dolezitymi krizovatkami v pripade nehody, ci poruchy elektricky. Ale kedze na polozenie dalsej kolaje v oboch smeroch k uz existujucim nie su a nebudu peniaze, ostane sa pri tomto modeli a opat budu nastavat problemy.
Vidíme tu novú koľajovú spleť z Južnej triedy (význam vie asi len autor), pešiu zónu s obsluhou MHD na severe námestia od Bottovej a nešťastné križovanie električkovej trate s hlavným prieťahom mestom ? ? ?
OFF TOPIC: VÁŽENÍ PRISPIEVATELIA, OD DNEŠNÉHO DŇA OTVÁRAME PRE VÁS SKÚŠOBNÚ PREVÁDZKU OFF-TOPIC FÓRA.
Podľa záujmu a potreby ho neskôr uvedieme do plnohodnotnej prevádzky, so záložkou na úvodnej stránke. Prosíme, všetky príspevky typu OFF TOPIC a netýkajúce sa dopravy píšte práve do tohto fóra.
Zda sa ti, ze technici trolejoveho vedenia maju kazdy den plne ruky prace? Ja by som povedal, ze skor plne ruky cigariet, hrncekov kav a novin.. Len v pripade nejakej nehody, alebo mimoriadnych kontrol su vonku.. Shorty ti to potvrdi
Ja som reagoval na Dimi-ho, ktorý navrhoval aby trať stavali zamestnanci DPMK. Čo sa mi zdá zvrátené... Lebo ani pri počte, ktorý bol pred prepušťaním by to nemohli zvládnuť. Oni sú v DP na iné veci. Nové trate sa stavajú externými firmami...
Ja mam dokonca priamo v pracovnej zmluve (pod hrozbou dobre mastnej pokuty) zakazane bez suhlasu zamestnavatela vykonavat "pomimo" predmet cinnosti rovnaky, alebo podobny ako je moja pozicia v zamestnani. No ale taketo moresy este do DPMK nedorazili...
No snáď pokračujúcu ohromujúcu a do očí bijúcu neschopnosť zosilnenú lesníkom z Ľubotína, ktorý len pokrčí rukami čosi zabľaboce a pôjde vyhlasovať najlepšie kaviarničky v meste. A skrytú(?) privatizáciu s TEMPUSom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi