Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLI #43555:
dpmk s takým niečim predsa musel rátať,že sú aj taký vodiči,čo si ničoho nevážia,takže to s tým zabezpečovacím zariadením mal spraviť už pri ich zrode,a ked už nič inšie,tak aspoň tak,ako je zabezpečené soc. zar. na KVP!
Reakcia na: VLI #43556:
no ved pockaj, dpmk este nahodou ponukne celemu osadenstvu tohto fora brigadovat na stavbe trate ? ?
Reakcia na: Dimi #43499:
... a koľko je v súčasnosti zamestnancov údržby vrchného trolejového vedenia? ... Myslím že po tých neuvažených prepuštaniach dosť málo, aby zvládli aj "výstavbu" trolejovej trate.
Reakcia na: eMareq #43540:
Skúste sa pozrieť do nejakého nového socialneho zariadenia na konečnej MHD... ako si ho niektrí vodiči vážia... porozbíjané, vykradnuté.atď... A teraz musí DP investovať do bezpečnostného zatvaracieho systému ... ?
Reakcia na: Trucker4091 #43553:
ale iba v pripade ze na tej sluzbe bude 4085 ? ? ?
Reakcia na: Nodes #43552:
a 32065 ktorá už nikdy nikdy nebude ?
Reakcia na: Irisb #43551:
Nezahovaraj. 18ka a 15ka Ti chybaju ku stastiu.
Reakcia na: Nodes #43548:
si vedla ako ta jedla ?
Reakcia na: Dimi #43521:
chápem. Ale v podstate si za to môže aj sám DPMK. Nepoznám síce presné ustanovenia zákonníka práce, ale zamestnávateľ môže nejako zamestnancom vymedziť obdobie na dovolenky, ak sa nemýlim. DPMK to neurobil. Prečo? Lebo niekto mal od dodávateľa stavby kontakty na vedenie DPMK? A tie kontakty neboli len telefónne.
Reakcia na: eMareq #43540:
horím nedočkavosťou, hoci L 52L vídavam pravidelne a neoplýva veľkou vyťaženosťou.

Tak prípadne po zrušení L 50 pre úsek NO - KVP zahustiť interval o 1 stupeň - napr. z 6 na 5, zo 7,5 na 6, z 10 na 7,5 minúty a podobne. A čo ak by sa zaviedla linka Myslava - stanica? Stačilo by zatrolejovať pár metrov a aspoň by KVP malo vytúžené priame spojenie so stanicou a L 19 by na tom nebola závislá. Ale síce tu sa hovorilo o okamžite možných riešeniach, takžeberiem späť ?.
Reakcia na: Irisb #43546:
Trafil som Ta, co?
Reakcia na: tbus #43545:
radsej 4080, 4180,4280 ? ? ?
Reakcia na: Nodes #43544:
uz si si asi dlho neumyl vlasy co? ? ?
Reakcia na: Irisb #43543:
tak tak, 6280, 3280, 5280,... ?
Reakcia na: Irisb #43539:
18ku na NO a 15ku na predchadzajucu trasu, ale hlavne okolo internatov a budes krochkat od spokojnosti.
Reakcia na: eMareq #43541:
ale na L15N budu 280tky jazdit ? ? ? a bez debaty ? ?
Dakto sa tu asi s koňom zrazil ?
Reakcia na: Irisb #43539:
Pôjdeš dole 15N a bez debaty! ?
Reakcia na: TA #43534:
Z nejakej parkovacej búdy? ? Tunajší ranokapitalisti a neschopní v predstavenstve ešte stále nepochopili, že najprv by mal podnik pre svojich zamestnancov vytvoriť solídne podmienky (v prípade vodičov budovanie riadnych sociálnych zázemí) a AŽ POTOM od nich žiadať patričné výkony. Ale tu je vodič stále tým posledným prvkom v reťazci a práve na ňom to celé stojí a padá (nikoho nezaujíma čo sa deje v nejakej kancelárii tam hore, ale prečo nebol vypravený ten a ten spoj už cestujúceho chladným nenechá). Lenže Bruňák, Melničák, Reisinger a do počtu prísediaci Mikuš to jednoducho zo svojej podstaty neschopnosti nevedia (inak by už niečo proti tomu (u)robili). Politický nominant je na svetlé výnimky zvyčajne neschopný, lebo je to len rodinní príslušník, kamarát či stranícky funkcionár, ktorého za odmenu šupli niekde (inde sa už fleky neušli).

Re #43536 TA: "keď nad tým tak rozmýšľam, čo by sa bolo stalo, ak by sa zrušila L 50 v úseku KVP - NO úplne bez novej náhrady? Veď tak či tak sa plazí len pred či za trolejbusom a jej význam v tomto svojom úseku je najmenší."

No a potom sa skús dostať do L71 idúcej z KVP. ?
Počtami som došiel k tomu, že na zdvojnásobenej L71 by sa vypravovalo 14 VT a na tej skrátenej L72 4 (ak by boli striedači) resp. 5 MT. Ak by sa L72 predĺžila naspäť na Lingov, tak by sa na ňu vypravovalo 7 MT (teda všetky), ale o tom pochybujem že by všetky jazdili (niečo stojí v dielni na opravách rôzneho stupňa), čiže by jazdili aj VT. Je otázne koľko z 27 ks trolíkov je schopné ísť do prevádzky cez pracovný deň.

Re #43537 TA: Nechajme sa prekvapiť. ?
Reakcia na: eMareq #43535:
L18 uz ked tak nech nekonci na lingove ale nech ide na NO...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.