Reakcia na: TA #43534:
Z nejakej parkovacej búdy? ? Tunajší ranokapitalisti a neschopní v predstavenstve ešte stále nepochopili, že najprv by mal podnik pre svojich zamestnancov vytvoriť solídne podmienky (v prípade vodičov budovanie riadnych sociálnych zázemí) a AŽ POTOM od nich žiadať patričné výkony. Ale tu je vodič stále tým posledným prvkom v reťazci a práve na ňom to celé stojí a padá (nikoho nezaujíma čo sa deje v nejakej kancelárii tam hore, ale prečo nebol vypravený ten a ten spoj už cestujúceho chladným nenechá). Lenže Bruňák, Melničák, Reisinger a do počtu prísediaci Mikuš to jednoducho zo svojej podstaty neschopnosti nevedia (inak by už niečo proti tomu (u)robili). Politický nominant je na svetlé výnimky zvyčajne neschopný, lebo je to len rodinní príslušník, kamarát či stranícky funkcionár, ktorého za odmenu šupli niekde (inde sa už fleky neušli).Re #43536 TA: "keď nad tým tak rozmýšľam, čo by sa bolo stalo, ak by sa zrušila L 50 v úseku KVP - NO úplne bez novej náhrady? Veď tak či tak sa plazí len pred či za trolejbusom a jej význam v tomto svojom úseku je najmenší."
No a potom sa skús dostať do L71 idúcej z KVP. ?
Počtami som došiel k tomu, že na zdvojnásobenej L71 by sa vypravovalo 14 VT a na tej skrátenej L72 4 (ak by boli striedači) resp. 5 MT. Ak by sa L72 predĺžila naspäť na Lingov, tak by sa na ňu vypravovalo 7 MT (teda všetky), ale o tom pochybujem že by všetky jazdili (niečo stojí v dielni na opravách rôzneho stupňa), čiže by jazdili aj VT. Je otázne koľko z 27 ks trolíkov je schopné ísť do prevádzky cez pracovný deň.
Re #43537 TA: Nechajme sa prekvapiť. ?
TA