Jasné. Nikdy sa to tak nerobilo, teda nemôžeme experimentovať. Všetci môžu prestupovať, len L16 je náš nedotknuteľný poklad. ? Pozor, lebo čochvíľa dôjde furčianska črieda a to isté Ti napíše o niekdajšej L18. ?
Áno, zachádzka na stanicu by tam až do jej zatrolejovania chýbala, to je iste mínus. Potrebu spojenia ŽST so starou nemocnicou a Cassoviou chápem. Veď aj cezpoľní majú právo byť chorí, umierať a nakupovať priamo. ?
No a po krátkej sarkastickej vložke ešte k nápadu 71 nosič a 72 doplnok. Dobrá myšlienka, len potom nerozumiem zmyslu 72 od NO po HMT. Iba žeby sa zrušil autobus do Džungle alebo by na ňu prispievalo Tesco.
Neviem či je rozumné experimentovať s L16 a presmerúvať ju kdesi ku Kláštoru. Tá linka v dnešnej trase má stále svojich cestujúcich a je ich dosť (stačí ísť ráno na stanicu a zistíš, že je ten bus plný, ale plný je aj mimo špičky).
Prednedávnom tu bol Deko, navrhoval som mu, aby sa L71 intervalovo zlúčila s L72 (t.j. 2x toľko spojov na L71) a zriadiť L72 s trasou Müslava - HM TESCO & Baumax s dnešným počtom spojov a výpravou iba MT. Tým odpadne vetva dnešnej L50 (Kláštor - NO) + pribudne o 50% väčšia kapacita a novou L72 budú využívané MT počas celého dňa.
duochodcovia si stale vymyslia nejaku vyhovorku, napr. ze linka 12 stoji daleko od hlavneho vchodu, alebo, kym by tam dosli s L12 tak to mozu rovno vystupit pri novej nemocnici (alebo na Verejnom Cintorine ? ) Nijak nedobre, po starom bolo lepsie...
tbus: ku starej nem. ide aj L12 (priamo :D) a blsak coskoro nebude, ak sa postavi ten futbalovy stadion znacky Whirlpool. Ale Zelezniky trolejovat treba samozrejme tiez
Náhodou, dôchodcovia majú trolejbusy radi. Nehučia im pod oknami. ? Nuž tak navrhujem, žiadna 73 ani 74, nech to je trolejbusová L16. Aj číslo im ostane. Už sa nemôžu na nič sťažovať. ?
Idem si zafantazírovať. ? Ak by sa urobil najlacnejší variant - Podhradová.
- nová linka 73 z Pohradovej ku Kláštoru (krátke vozy) by bola náhradou za L16 pre Podhradovú a za L50 pre KVP (teda L16 a 50 sa zrušia),
- chýba nám teraz kapacita z NO na Železníky (namiesto L16) a na Furču (namiesto L50), čo krásne porieši nahustenie intervalu L15 na skutočne nosnú linku (7/8' v špičke),
- za chýbajúcu L50 z Furče na Mier by sa mierne nahustila L55.
A je to! ?
Tu je utópia veľa vecí a nie nejaké trolejbusy, ktoré sú "drahé", nieje z nich biznis lebo sú na elektrinu a nie na CNG. Však konieckoncov tu je prvoradý práve ten biznis a až potom (ak vôbec) nejaký cestujúci. Treba si zarobiť kým sme v predstavenstve. ?
Bolo by urcite krasne, ak by sa tbusove vedenie predlzovalo, rozvijalo, ale tomu pride viac nez utopicke pod vedenim, ktore chcelo postupne tbusovu dopravu vypoklonkovat z tohto mesta. Tak najprv ju chceli zrusit a zeby ich zrazu osvietilo a mali by ju rozvijat? Pochybujem, ale ak by k tomu prislo, budem prvy, kto bude gratulovat...
" Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? "
--->>> ? na to ale určite museli mať niekoho požehnanie zvnútra DPMK.
BTW podniku to v podstate môže byť jedno, avšak pochybujem, že v celkovej cene zakázky neboli zohľadnené odmeny týchto brigádnikov, takže DPMK im zaplatil vlastne 2-krát. Ak naozaj neboli, tak sa hlboko ospravedlňujem. ?
1,3 mil € ?? Naco tolko prosim ta ? .. Pokial mame dobre info, DPMK ma aj stlpy, aj trolejove vedenie na sklade. Kde je problem ? Staci konecne zamestnat pracovnikov udrzby vrchneho trolejoveho vedenia.. Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? Vykopat diery dokazu, staci po jednej strane cesty, kedze Podhradova je uzka ulica, akurat DPMK zaplati domiesavac, zeriavy maju, tak tie stlpy dokazu aj osadit! A ked mame osadene stlpy, trolejove vedenie vedia predsa namontovat, ved sa s tym hraju aj teraz... Nane problema.... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer