Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #43513:
To chodilo plné aj keď tam jazdil budarek półsky 15 metrowy. ?
Reakcia na: eMareq #43512:
Veru, v useku Stara Nemocnica - Zel. Stanica ju vidim vecne natrieskanu, to bude aj tym ze chodia kratke busy.

Paci sa mi velmi ten napad s 71 a 72 ?
Reakcia na: 5 #43504:
Neviem či je rozumné experimentovať s L16 a presmerúvať ju kdesi ku Kláštoru. Tá linka v dnešnej trase má stále svojich cestujúcich a je ich dosť (stačí ísť ráno na stanicu a zistíš, že je ten bus plný, ale plný je aj mimo špičky).

Prednedávnom tu bol Deko, navrhoval som mu, aby sa L71 intervalovo zlúčila s L72 (t.j. 2x toľko spojov na L71) a zriadiť L72 s trasou Müslava - HM TESCO & Baumax s dnešným počtom spojov a výpravou iba MT. Tým odpadne vetva dnešnej L50 (Kláštor - NO) + pribudne o 50% väčšia kapacita a novou L72 budú využívané MT počas celého dňa.
Dobré ráno prajem KOSITu! ?
Reakcia na: Isidor #43509:
duochodcovia si stale vymyslia nejaku vyhovorku, napr. ze linka 12 stoji daleko od hlavneho vchodu, alebo, kym by tam dosli s L12 tak to mozu rovno vystupit pri novej nemocnici (alebo na Verejnom Cintorine ? ) Nijak nedobre, po starom bolo lepsie...
tbus: ku starej nem. ide aj L12 (priamo :D) a blsak coskoro nebude, ak sa postavi ten futbalovy stadion znacky Whirlpool. Ale Zelezniky trolejovat treba samozrejme tiez 😛
Reakcia na: 5 #43507:
ale to by trebalo trolejbusy s pomocnym pohonom, L16 predsa ide k Starej Nemocnici a na Blsak! Priamo! Priamo!
Reakcia na: TA #43506:
Náhodou, dôchodcovia majú trolejbusy radi. Nehučia im pod oknami. ? Nuž tak navrhujem, žiadna 73 ani 74, nech to je trolejbusová L16. Aj číslo im ostane. Už sa nemôžu na nič sťažovať. ?
Reakcia na: 5 #43504:
zrušenie L 16? Ta co šiii... to by si nikdy dôchodcom nevysvetlil, ani keby L 73 jazdila 2-krát častejšie. A aspoň nech to je L 74. L 73 sme už mali.
Na schémach liniek od roku 2008 chýba zastávka Kino Družba, ked sa niekedy bude pripravovať nová schéma, aby sa na to nezabudlo ?
Reakcia na: Dimi #43499:
Idem si zafantazírovať. ? Ak by sa urobil najlacnejší variant - Podhradová.
- nová linka 73 z Pohradovej ku Kláštoru (krátke vozy) by bola náhradou za L16 pre Podhradovú a za L50 pre KVP (teda L16 a 50 sa zrušia),
- chýba nám teraz kapacita z NO na Železníky (namiesto L16) a na Furču (namiesto L50), čo krásne porieši nahustenie intervalu L15 na skutočne nosnú linku (7/8' v špičke),
- za chýbajúcu L50 z Furče na Mier by sa mierne nahustila L55.
A je to! ?
Reakcia na: Stevqo #43502:
Tu je utópia veľa vecí a nie nejaké trolejbusy, ktoré sú "drahé", nieje z nich biznis lebo sú na elektrinu a nie na CNG. Však konieckoncov tu je prvoradý práve ten biznis a až potom (ak vôbec) nejaký cestujúci. Treba si zarobiť kým sme v predstavenstve. ?
Bolo by urcite krasne, ak by sa tbusove vedenie predlzovalo, rozvijalo, ale tomu pride viac nez utopicke pod vedenim, ktore chcelo postupne tbusovu dopravu vypoklonkovat z tohto mesta. Tak najprv ju chceli zrusit a zeby ich zrazu osvietilo a mali by ju rozvijat? Pochybujem, ale ak by k tomu prislo, budem prvy, kto bude gratulovat...
Reakcia na: Dimi #43499:
" Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? "

--->>> ? na to ale určite museli mať niekoho požehnanie zvnútra DPMK.
BTW podniku to v podstate môže byť jedno, avšak pochybujem, že v celkovej cene zakázky neboli zohľadnené odmeny týchto brigádnikov, takže DPMK im zaplatil vlastne 2-krát. Ak naozaj neboli, tak sa hlboko ospravedlňujem. ?
Reakcia na: 5 #43492:
Našťastie je dnešné sneženie ku Kositu zhovievavé.
Reakcia na: 5 #43488:
1,3 mil € ?? Naco tolko prosim ta ? 🙂 .. Pokial mame dobre info, DPMK ma aj stlpy, aj trolejove vedenie na sklade. Kde je problem ? Staci konecne zamestnat pracovnikov udrzby vrchneho trolejoveho vedenia.. Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? Vykopat diery dokazu, staci po jednej strane cesty, kedze Podhradova je uzka ulica, akurat DPMK zaplati domiesavac, zeriavy maju, tak tie stlpy dokazu aj osadit! A ked mame osadene stlpy, trolejove vedenie vedia predsa namontovat, ved sa s tym hraju aj teraz... Nane problema.... ?
Reakcia na: RDZ 50 #43497:
zamerne som nenapisal ze pride kalamita ?
Reakcia na: tbus #43493:
Dobré ráno ?
Reakcia na: Nodes #43494:
jak tak pozeram z okna, na THC snezi tak, ze vlocky padaju horizontalne, uz sa drzi vrstvicka snehu na ceste... zaciatok ako vzdy, rano sa mozme tesit opat na to iste
Reakcia na: quinn #43487:
ja vravim okamzitu spotrebu a nie priemernu. pri zohriatom motore sa okamyita spotreba na Mane pohybuje v rozmedzi 20l - 50l, v zavislosti od tazkeho kopytka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.